Palangos moksleivių klubo direktoriaus pavaduotojas

Skelbimo nr.: 58766
Skelbimo data: 2019-06-05
Konkursą organizuojanti įstaiga: Palangos moksleivių klubas
Pareigos: Palangos moksleivių klubo direktoriaus pavaduotojas
Pareigybės aprašymas:
PALANGOS MOKSLEIVIŲ KLUBO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
BENDROJI DALIS
1. Pareigybės pavadinimas: Palangos moksleivių klubo direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
2. Pareigybės grupė: Palangos moksleivių klubo struktūrinio padalinio vadovas.
3. Pareigybės lygis: A2.
4. Pareigybės kodas pagal kodų klasifikatorių: 1120361
5. Pareigybės paskirtis: Palangos moksleivių klubo direktoriaus pavaduotojo ugdymui paskirtis yra organizuoti moksleivių klubo ugdymo procesą, jį planuoti, rūpintis mokinių saugumu, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą.
6. Pareigybės pavaldumas: Palangos moksleivių klubo direktoriaus pavaduotojas ugdymui pavaldus moksleivių klubo direktoriui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
7. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui kvalifikacijai keliami reikalavimai:
7.1. ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas (A2);
7.2. pedagogo kvalifikacija ir ne mažesnis kaip 3 metų pedagoginio darbo stažas;
7.3. turėti patirties neformalaus vaikų ugdymo srityje;
7.4. žinoti Klubo nuostatus, darbo tvarkos taisykles, pareigybės aprašymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Klubo veiklą;
7.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus;
7.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
7.7. mokėti bendrauti ir bendradarbiauti, dirbti komandoje;
7.8. mokėjimas naudotis informacinėmis technologijomis, MS Office paketu, naršykle.
7.9. geras lietuvių kalbos mokėjimas (jos mokėjimo lygis turi atitikti valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo kategorijų, nustatytų teisės aktais, reikalavimus);
7.10. bent vienos iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) mokėjimas;
7.11. mokėjimas naudotis informacinėmis technologijomis, MS Office paketu, naršykle.
8. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:
8.1. švietimo politiką, švietimo įstaigos veiklos planavimą ir įgyvendinimą;
8.2. švietimo įstaigos kultūros formavimą ir kaitą;
8.3. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;
8.4. švietimo įstaigos veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;
8.5. savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į švietimo įstaigos valdymą;
8.6. ugdymo turinio vadybą;
8.7. edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą;
8.8. mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą;
8.9. tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą;
8.10. darbuotojų funkcijų reglamentavimą ir saugumo užtikrinimą;
8.11. turto ir lėšų administravimą ir valdymą.
9. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui privalo vadovautis:
9.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais;
9.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Palangos miesto savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus, švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, moksleivių klubo nuostatais;
9.3. darbo tvarkos taisyklėmis;
9.4. darbo sutartimi;
9.5. šiuo pareigybės aprašymu;
9.6. kitais moksleivių klubo dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.).
10. Direktoriaus pavaduotoju ugdymui negali būti asmuo:
10.1. nuteistas už tyčinę nusikalstamą veiklą;
10.2. teismo sprendimu pripažintas neveiksniu ar ribotai veiksniu, – iki jo pripažinimo veiksniu ar veiksnumo apribojimo panaikinimo;
10.3. kuriam teismo sprendimu apribota tėvų valdžia, – iki apribojimo panaikinimo;
10.4. sergantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos atitinkamame sąraše nustatytomis ligomis;
10.5. buvęs SSRS valstybės saugumo komiteto (NKVD, NKGB, MGB, KGB) kadrinis darbuotojas, kuriam taikomi teisės aktais numatyti apribojimai;
10.6. kitais teisės aktų nustatytais atvejais.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
11. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui funkcijos:
11.1. organizuoti moksleivių klubo:
11.1.1. ugdymo plano rengimą ir įgyvendinimą;
11.1.2. neformalaus ugdymo programų vykdymą;
11.1.3. metodinį darbą ir gerosios patirties sklaidą;
11.1.4. programų, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus;
11.1.5. mokinių nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencinę veiklą, bendradarbiavimą su institucijomis, atsakingomis už mokinių prevencinę veiklą;
11.1.6. mokinių ir bendruomenės narių apklausas ir tyrimus veiklos tobulinimo klausimais;
11.1.7. informacijos apie moksleivių klubo veiklą, vykdomas neformaliojo vaikų švietimo programas sklaidą;
11.1.8. bendradarbiavimą su tėvais;
11.1.9. renginių vykdymą;
11.1.10. dokumentų apskaitą ir archyvavimą;
11.2. rengti moksleivių klubo:
11.2.1. neformaliojo vaikų švietimo tvarkaraščius;
11.2.2. moksleivių klubo veiklos planą;
11.2.3. vaikų vasaros poilsio dienos stovyklų programas;
11.2.4. informaciją Švietimo skyriui ir kitoms institucijoms;
11.2.5. moksleivių klubo veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir kt.), organizuoti jų projektų svarstymą ir derinimą su moksleivių klubo savivaldos institucijomis;
11.3. vykdyti priežiūrą:
11.3.1. moksleivių klubo veiklą reglamentuojančių dokumentų vykdymą;
11.3.2. neformaliojo vaikų švietimo programų, veiklos plano vykdymą;
11.3.3. moksleivių klubo vidaus darbo tvarkos taisyklių laikymąsi (raštu informuoti moksleivių klubo direktorių apie darbo drausmės pažeidimus);
11.3.4. neformaliojo vaikų švietimo apskaitos dokumentų (žurnalų) pildymą.
11.3.5. neformaliojo vaikų švietimo tvarkaraščių vykdymą;
11.3.6. ugdymo proceso dokumentų tvarkymą pagal raštvedybos taisykles;
11.4. koordinuoti:
11.4.1. Metodinės tarybos veiklą;
11.4.2. moksleivių klubo įsivertinimo veiklą;
11.4.3. pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą;
11.4.4. ugdymo proceso vykdymą;
11.5. tvarkyti:
11.5.1. duomenis mokinių, pedagogų registruose, reguliariai juos atnaujinti;
11.5.2. registruoti neformaliojo vaikų švietimo programas kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre (KTPRR), tvarkyti duomenis jame.
11.5.3. pedagoginio personalo darbo apskaitos žiniaraščius;
11.6. stebėti ir analizuoti ugdymo proceso rezultatus, su jais supažindinti moksleivių klubo bendruomenę;
11.7. rūpintis palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui kūrimu, puoselėti demokratinius moksleivių klubo bendruomenės santykius;
11.8. teikti moksleivių klubo direktoriui informaciją apie ugdymo ir darbo proceso organizavimą;
11.9. esant reikalui atlikti kitus darbus, nurodytus moksleivių klubo direktoriaus, neviršijant nustatyto darbo laiko;
11.10. nesant darbe moksleivių klubo direktoriaus (komandiruotė, nedarbingumas, atostogos), atlikti jo funkcijas.
IV SKYRIUS
MOKINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS
12. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą:
12.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;
12.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, moksleivių klubo nuostatas ir mokinio elgesio taisykles;
12.3. informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio neformaliojo ugdymo mokytoją apie įtariamas ar įvykusias patyčias;
12.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir/ar švietimo įstaigos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.).
13. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui įtaręs, ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas pranešimą:
13.1. esant galimybei išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi reikiamų priemonių patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti;
13.2. įvertina grėsmę mokiniui ir esant poreikiui kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus rūpintojus) ir/ar švietimo įstaigos darbuotojus, direktorių) ar institucijas (policiją);
13.3. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojančių asmenų tapatybę, dalyvių skaičių ir kitus galimai svarbius faktus;
13.4. raštu informuoja patyčias patyrusio mokinio būrelio vadovą apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją);
13.5. turi teisę apie patyčias kibernetinėje erdvėje pranešti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai pateikdamas pranešimą interneto svetainėje adresu www.draugiskasinternetas.lt
V SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ
14. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už:
14.1. moksleivių klubo nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme numatytų ir direktoriaus įsakymu skirtų kuruojamų sričių bei pareigų kokybišką vykdymą;
14.2. valstybinės bei miesto švietimo politikos įgyvendinimą.
15. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui gali būti taikoma drausmės, materialinė arba baudžiamoji atsakomybė, jeigu jis:
15.1. dėl savo neveiklumo leido darbuotojams pažeidinėti darbo drausmę, nevykdyti arba aplaidžiai vykdyti savo pareigas, dėl ko susidarė prielaidos įvykti arba įvyko nelaimingas atsitikimas, kilo gaisras;
15.2. davė darbuotojams privalomus neteisėtus nurodymus;
15.3. neatliko savo pareigų;
15.4. savo veiksmais padarė moksleivių klubui materialinę žalą.
16. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui už darbo drausmės pažeidimus gali būti traukiamas drausminėn atsakomybėn. Drausminę nuobaudą skiria moksleivių klubo direktorius.
____________________

Parengė moksleivių klubo direktorė Eglė Bučienė
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Palangos m. sav. Palangos m. Vasario 16-osios g. 6
Telefonas: 846048416
El. paštas: moksleiviuklubas@gmail.com
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.