Pasienio kontrolės koordinavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 59945 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-07-08 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-07-22 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Pasienio kontrolės koordinavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,91 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1624,71 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Taikysime 3 mėnesių išbandymo laikotarpį | ||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Augalininkystės ir agrochemijos produktų įvežimo kontrolė pasienyje.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Augalininkystės ir agrochemijos produktų įvežimo kontrolė pasienyje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
15. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
16. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
17. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
18. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
20. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
22. Atlieka įvežamų/atsiunčiamų augalų, augalinių produktų ir kitų objektų ir augalų apsaugos produktų atitikties teisės aktų reikalavimams tikrinimus ir kitus su priežiūra susijusius veiksmus fitosanitarijjos postuose.
23. Atlieka fitosanitarijjos postams būtinų reikalavimų atitikimo vertinimą bei inicijuoja ir organizuoja nustatytų poreikių įgyvendinimą..
24. Pagal kompetenciją dalyvauja Europos Komisijos, Europos Sąjungos valstybių narių ar tarptautinių institucijų organizuojamuose mokymuose ir tarptautiniuose projektuose, atstovauja valstybei Europos Sąjungos Tarybos ir Komisijos darbo grupėse..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2.
studijų kryptis – biologija (arba);
25.3.
studijų kryptis – ekologija (arba);
25.4.
studijų kryptis – agronomija (arba);
25.5.
studijų kryptis – chemija (arba);
arba:
25.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7.
darbo patirties sritis – augalininkystės srities patirtis;
25.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
26. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
26.1. kalba - anglų;
26.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.
27. Transporto priemonių pažymėjimai:
27.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
28.2.
organizuotumas - 3 lygis;
28.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
28.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
28.5.
komunikacija - 3 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
įžvalgumas - 3 lygis;
29.2.
informacijos valdymas - 3 lygis;
29.3.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Jurgita Kozlova-Burokė | ||||
Telefonas: | +370 5 271 7561; +370 8 672 86093 | ||||
El. paštas: | jurgita.kozlova-buroke@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||