Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 71698 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-06-22 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-07-07 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų intervalas – nuo 7,5 iki 9,3, priklausomai nuo profesinio darbo patirties (ilgalaikėje perspektyvoje koeficientas gali siekti 10,5).
Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus: 1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse. 2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams. 3. Gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). 4. Užpildytą pretendento anketą – pagal Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496, 1 priedą. |
Pareigybės aprašymas: | |
VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO PASLAUGŲ IR MATERIALINIO APRŪPINIMO SKYRIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Veiklos administravimo departamento (toliau – Departamentas) Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą; 3.2. turėti trejų metų darbo patirtį pastatų priežiūros arba statybos srityje; 3.3. mokėti sudaryti numatomų statybos, remonto ir kitų darbų sąmatas, mokėti jas analizuoti, tikrinti ir kontroliuoti; mokėti sudaryti statybos, remonto darbų defektinius aktus; 3.4. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais statybą, turto apskaitą, išmanyti Lietuvos Respublikos valstybės vėliavos įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vėliavų iškėlimo tvarką; 3.5. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu; 3.6. mokėti skaityti pagal kompetenciją skirtą projektinę, techninę dokumentaciją; 3.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus; 3.8. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, pasiūlymus; 3.9. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, paskirstyti užduotis; 3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 3.11. būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. atlieka Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ar statinių grupės ir jų dalies tinkamo eksploatavimo ir priežiūros kontrolę, tvarko su tuo susijusią dokumentaciją; 4.2. pagal kompetenciją planuoja lėšas, reikalingas rekonstravimo, statybos ir remonto darbams atlikti; 4.3. dalyvauja rengiant projektines užduotis dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių rekonstravimo, remonto ar atstatymo, sudaro statybos ir remonto darbų sąmatas; 4.4. organizuoja viešuosius pirkimus statybos, pastatų priežiūros ir remonto bei aplinkos tvarkymo darbams atlikti; 4.5. organizuoja statybinių ir interjero medžiagų, elektros, santechnikos prekių, reikalingų statybos ir remonto darbams, derinimą su projekto autoriais; 4.6. kontroliuoja naujų statinių statybos, statinių rekonstravimo ir remonto darbų kokybę, projektinių sprendinių laikymąsi, racionalų projektuose numatytų medžiagų naudojimą; 4.7. tikrina rangovų atliktų ir statybos ir remonto darbų aktuose pateiktų medžiagų ir darbų kiekio ir kainos atitiktį sąmatoms, kontroliuoja skirtų lėšų panaudojimą pagal atskiras statybos, remonto darbų programas; 4.8. sudaro paprastojo remonto, tvarkybos darbų ir kitas sąmatas; 4.9. organizuoja rekonstruotų, suremontuotų ar pastatytų naujų Seimo kanceliarijos statinių (patalpų) pripažinimą tinkamais naudoti; po remonto ar naujos statybos įvykus turto pokyčiams, organizuoja pastatų ir statinių inventorizaciją ir teisinę registraciją; 4.10. pagal kompetenciją dalyvauja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ir jų konstrukcijų apžiūrose, kurias organizuoja valstybinė priežiūros komisija ir kitos tarnybos arba inžinerinių paslaugų ar projektavimo įmonės; 4.11. pagal kompetenciją dalyvauja komisijų, priimančių naudoti rekonstruotus ar suremontuotus Seimo kanceliarijos teisėtai valdomus pastatus, darbe; 4.12. užtikrina juridinių faktų registravimą Nekilnojamojo turto registre, sudarius sandorius ar įvykus kitiems juridiniams faktams, susijusiems su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu turtu; 4.13. pagal kompetenciją teikia pagalbą valstybinės priežiūros komisijos ir Seimo kanceliarijos atsakingiems darbuotojams, apžiūrintiems Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių konstrukcijas ir inžinerines komunikacijas, ir užtikrina saugų priėjimą prie apžiūrimų objektų; 4.14. sudaro ir pateikia eksploatavimui ir remonto darbams reikalingų įrankių, inventoriaus ir medžiagų paraiškas; 4.15. organizuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomame viešbutyje esančių gyvenamųjų patalpų, juose esančių baldų ir kito inventoriaus smulkųjį remontą; 4.16. organizuoja ir kontroliuoja paprastojo remonto, tvarkybos darbų planų sudarymą, rengia ir įgyvendina remonto darbų grafikus; 4.17. dalyvauja rengiant ir derinant projektus, organizuoja sutarčių su įmonėmis, atliekančiomis statybos, remonto, tvarkybos ir priežiūros darbus, vykdymą; 4.18. pagal kompetenciją tikrina rangovų pateiktus darbų ir paslaugų atlikimo aktus ir juose nurodytus atliktų darbų ar paslaugų apimtį ir kainas, šiuos aktus vizuoja ar pasirašo; 4.19. organizuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ir jų konstrukcijų energetinės būklės vertinimą, būklę fiksuoja techninio eksploatavimo žurnale; 4.20. organizuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ar statinių grupės ir jų dalies tinkamo energetinio eksploatavimo ir priežiūros kontrolę, užtikrina jų tinkamą būklę; 4.21. teikia Skyriaus vedėjui siūlymus dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių energetinio eksploatavimo, rekonstrukcijos ir remonto; 4.22. dalyvauja rengiant projektines užduotis Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių energetiniam rekonstravimui, remontui ar atstatymui; 4.23. užtikrina Seimo kanceliarijos patikėjimo teise valdomos teritorijos tvarkymą ir švarą, aplinkos tvarkymo darbų atlikimą, teritorijoje esančių želdinių tinkamą priežiūrą; 4.24. organizuoja vėliavų pakėlimo mechanizmų, pakeliamųjų užtvarų, automatinių pakeliamųjų vartų, įvažiavimo vartų įrengimą ir remontą; 4.25. dalyvauja organizuojant valstybės šventes, užsienio delegacijų vizitus, parodas ir kitus Seimo ir Seimo kanceliarijos renginius; 4.26. tvarko projektinę dokumentaciją (techninius ir darbo projektus) ir rengia ją (juos) archyviniam saugojimui; 4.27. saugo Seimo kanceliarijos teisėtai valdomo nekilnojamojo turto kadastrinių matavimų bylas, šio turto teisėtą valdymą patvirtinančius dokumentus ir kitus dokumentus, susijusius su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu turtu; 4.28. priima Seimo ir Seimo kanceliarijos padalinių užsakymus dėl stalių darbų, paskirsto staliams darbus, kontroliuoja jų atlikimą, patikrina ir priima atliktus darbus, pildo darbų registracijos žurnalus; 4.29. raštu paveda staliams atlikti pavojingus ir kenksmingus darbus, kontroliuoja jų atlikimą; 4.30. teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių eksploatavimo, rekonstravimo ir remonto; 4.31. Skyriui inicijavus viešąjį pirkimą, Skyriaus vedėjo pavedimu atlieka viešųjų pirkimų procedūras, pagal kompetenciją kontroliuoja, kaip vykdomos inicijuotų viešųjų pirkimų sutartys; 4.32. analizuoja ir kontroliuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų pastatų paprastajam remontui ir priežiūrai skirtų lėšų panaudojimą, statybinių medžiagų ir inventoriaus naudojimą, saugojimą ir nurašymą; 4.33. pagal kompetenciją rengia dokumentų projektus; 4.34. teikia Skyriaus vedėjui siūlymus dėl darbo organizavimo gerinimo; 4.35. Seimo kanclerio įsakymu paskyrus atsakingu už Seimo kanceliarijos turto apskaitą, tvarko patikėtų įrankių, inventoriaus, įrenginių (įrangos) ir medžiagų apskaitą; sumontavus įrenginius (įrangą) ir prietaisus, panaudojus medžiagas, surašo nustatytos formos aktus ir pateikia juos nurašymo komisijai; 4.36. atlieka kitas su Departamento ir Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti. _________________________ |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 239 6060 |
El. paštas: | priim@lrs.lt |
Adresas: | Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius |