Paslaugų poskyrio Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 86135
Skelbimo data: 2023-02-28
Skelbimas galioja iki: 2023-03-14
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Paslaugų poskyrio Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 7.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,302.00
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Teisės ir personalo skyriaus vyriausiasis specialistas Saulius Kvederis
Tel. Nr. +370 604 46008
El. p. saulius.kvederis@akmene.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Akmenės rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. A-683

(Nauja redakcija Savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. A-110)

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS PASLAUGŲ POSKYRIO NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Socialinės paramos skyriaus Paslaugų poskyrio nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei – darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (pareigybės kodas 263515), tiesiogiai pavaldus Socialinės paramos skyriaus Paslaugų poskyrio vedėjui.
  2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3.1. turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų sritiesišsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų rūšis ir tikslus, jų skyrimą ir teikimą, piniginę socialinę paramą, nedarbo socialinį draudimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą; Administracijos ir Socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) veiklos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko pareigybės aprašymu;

3.3. turėti darbo patirties klientų aptarnavimo, konsultavimo ir paslaugų jiems organizavimo srityje;

3.4. mokėti dirbti kompiuteriu, naudotis Microsoft Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis;

3.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;

3.6. gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;

3.7. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4.1. užtikrina valstybės ir Savivaldybės institucijų ir įstaigų, nevyriausybinio sektoriaus organizacijų, teikiančių Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos apraše nurodytų paslaugų (toliau – Paslaugos) ir priemonių (toliau – Priemonės) darbo rinkai besirengiantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą;

4.2. teikia pirminę informaciją besirengiantiems darbo rinkai asmenims apie Užimtumo didinimo programą, jos tikslus ir uždavinius;

4.3. renka informaciją, reikalingą darbo rinkai besirengiančio asmens poreikių ir galimybių nustatymui;

4.4. organizuoja atvejo komandos susirinkimus;

4.5. pateikia atvejo komandai informaciją apie darbo rinkai besirengiančio asmens poreikius ir galimybes, dalyvauja parenkant jam Paslaugas ar Priemones;

4.6. rengia susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas), kuriame nurodomos nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir besirengiančio darbo rinkai asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos arba Paslaugos ir Priemonės, jų apimtys, paslaugų teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;

4.7. organizuoja darbo rinkai besirengiančio asmens susitikimą su Susitarime numatytais Paslaugų teikėjais;

4.8. koordinuoja Susitarimo ir jame numatytų Paslaugų ar Paslaugų irPriemonių teikimą darbo rinkai besirengiančiam asmeniui;

4.9. renka informaciją apie darbo rinkai besirengiančio asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Užimtumo didinimo programoje;

4.10. teikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą, dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo, dėl darbo rinkai besirengiančio asmens pasirengimo darbo rinkai;

4.11. rengia Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus;

4.12. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;

4.13. pagal poreikį dirba su Socialinių išmokų apskaitos informacine sistema „Parama“, Socialinės paramos informacine sistema „SPIS“, kitomis duomenų bazėmis pagal savo kompetenciją;

4.14. teikia pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl Užimtumo programos didinimo įgyvendinimo;

4.15. teikia metodinę, dalykinę pagalbą Paslaugų teikėjams;

4.16. nustatytais terminais teikia ataskaitas apie Užimtumo programos įgyvendinimo rezultatus;

4.17. inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras ir teikia pasiūlymus dėl perkamų Paslaugų poreikio darbo rinkai besirengiantiems asmenims;

4.18. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

____________________________

Susipažinau

Socialinės paramos skyriaus

Paslaugų poskyrio nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas

__________________

(parašas)

_________________________________

(vardas, pavardė)

___________________________________

(data)





Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 425 57133
El. paštas: info@akmene.lt
Adresas: L.Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.