Pasvalio skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 56829 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-07-27 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-08-10 | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | Pasvalio skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 8.00 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,488.00 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Pasvalys | |||||
Informacija apie įstaigą: | Mes siūlome: · profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes; · lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą; · darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis; · lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai; · galimybes lengviau derinti asmeninius, šeimos ir darbo poreikius; · švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos; · kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda; · empatišką organizacijos kultūrą. |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Asmenų informavimas ir konsultavimas Užimtumo tarnybos kompetencijos klausimais.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Darbo rinkos paslaugų teikimas ir užimtumo rėmimo ir kitų priemonių taikymas darbo ieškantiems asmenims.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
14. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
15. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
18. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
20. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
22. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims atvejo vadybos principu vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
23. Bendradarbiauja su socialiniais partneriais dėl pagalbos darbo ieškantiems asmenims ir teikia įdarbinimo su pagalba paslaugas darbo ieškantiems asmenims.
24. Stebi darbo ieškančio asmens susidomėjimą veikla, savijautą, naujų socialinės bei darbinės veiklos įgūdžių atsiradimą ir jau turimų išsaugojimą bei numato jų panaudojimo galimybes.
25. Motyvuoja, siekiant nusistatyti prioritetus grįžti į darbo rinką ar dalyvauti joje, taiko motyvavimo stiprinimo ir palaikymo priemones.
26. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
27. Pavaduoja kitą Pasvalio skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
28.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
28.4.
studijų kryptis – psichologija (arba);
28.5.
studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
arba:
28.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.7.
darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
28.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2.
organizuotumas - 3 lygis;
29.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
29.5.
komunikacija - 4 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
30.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
30.3.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | |||||
Vardas, Pavardė: | Gražina Čekolytė | |||||
Telefonas: | +37052196830; +37067286453 | |||||
El. paštas: | grazina.cekolyte@vva.gov.lt | |||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||