Pašvitinio seniūnijos seniūno pavaduotojas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 57732
Skelbimo data: 2023-11-06
Skelbimas galioja iki: 2023-11-20 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Pakruojo rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Pašvitinio seniūnijos seniūno pavaduotojas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 9.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,674.00
Darbo vieta (miestas): Nenustatyta
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta: Pakruojo r. sav., Pašvitinys.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
PAŠVITINIO SENIŪNIJOS
SENIŪNO PAVADUOTOJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
5. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
6. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
7. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
9. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
10. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
11. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
12. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
13. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. Pagal kompetenciją pradeda administracinių nusižengimų teiseną, atlieka administracinių nusižengimų tyrimą ir surašo administracinio nusižengimo protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas..
16. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, išduoda seniūnijos aptarnaujamos teritorijos gyventojams Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme nustatytus, taip pat įstatymuose numatytus kitus faktinę padėtį patvirtinančius dokumentus..
17. Tvarko seniūnijos dokumentus: sudaro dokumentacijos planą, nuolatinio ir ilgo saugojimo bylų apyrašus, rengia dokumentų sudarymo istorines pažymas ir teikia archyvui tvirtinti..
18. Vertina atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas bei poreikius ir surašant buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, teikia siūlymus dėl socialinės paramos toms šeimoms (asmenims) reikalingumo ir paramos būdų..
19. Vykdo viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas..
20. Prižiūri, kaip laikomasi gyvūnų laikymo, aplinkos tvarkymo, prekybos viešose vietose, išorinės reklamos, triukšmo prevencijos, kapinių tvarkymo taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių seniūnijos veiklą, reikalavimų vykdymo..

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2. studijų kryptis – teisė;
21.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
21.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
21.5. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
21.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.7. darbo patirtis srityje – 3 metai;
22. Transporto priemonių pažymėjimai:
22.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. komunikacija - 4 lygis;
23.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
23.4. organizuotumas - 4 lygis;
23.5. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
24. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. lyderystė - 3 lygis;
24.2. veiklos valdymas - 3 lygis;
24.3. strateginis požiūris - 2 lygis.
25. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis;
25.2. informacijos valdymas - 4 lygis.
26. Profesinė kompetencija:
26.1. dokumentų valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Sandra Jotkė
Telefonas: 8 5 219 6821; 8 672 86057
El. paštas: sandra.jotke@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.