Patarėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11061
Skelbimo data: 2022-08-02
Skelbimas galioja iki: 2022-08-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Patarėjas
Pareiginės algos koeficientas: 11.10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2,009.10
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
POLICIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
VALDYMO ORGANIZAVIMO IR PLANAVIMO SKYRIUS
PATARĖJO (FUNKCIJOS KODAS - 36555)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. veiklos planavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. stebėsena ir analizė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. veiklos procesų ir paslaugų kokybės valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. veiklos stebėsena ir analizė.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Rengia teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.
9. Rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.
10. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
11. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
12. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Formuoja siūlymus dėl pažangaus organizacijos vystymo, veiklos efektyvumo didinimo, procesų optimizavimo ir paslaugų kokybės gerinimo..
15. Atlieka procesų vertinimą, efektyvumo rodiklių nustatymą ir diegia veiklos procesų efektyvumo valdymo modelius, metodus ir įrankius bei atlieka aplinkos poveikio vertinimą, įgyvendina priemones, skirtas veiksmingai ir efektyviai pokyčiams bei rizikoms valdyti..
16. Teikia praktinę ir metodinę pagalbą policijos įstaigoms procesų valdymo ir kokybės vadybos srityje ir vertina teikiamų paslaugų kokybę, atlieka kokybės vadybos modelių ir metodų diegimą organizacijoje..
17. Analizuoja, apibendrina ir teikia siūlymus dėl policijos įstaigų veiklos efektyvumo vertinimo kriterijų įgyvendinimo..
18. Vertina strateginių tikslų įgyvendinimo bei veiklos efektyvumo didinimo galimybes pasitelkiant Europos Sąjungos finansinę paramą, pagal kompetenciją rengia dokumentus finansinei paramai gauti..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – verslas (arba);
19.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
19.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
19.5. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirties sritis – analitinio darbo patirtis;
19.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;
arba:
19.9. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.10. darbo patirties sritis – kokybės sistemos valdymo patirtis ;
19.11. darbo patirtis srityje – 2 metai;
arba:
19.12. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.13. darbo patirties sritis – projektų valdymo patirtis;
19.14. darbo patirtis srityje – 2 metai;
arba:
19.15. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.16. darbo patirties sritis – procesų optimizavimas;
19.17. darbo patirtis srityje – 2 metai;
20. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
20.1. kalba - anglų;
20.2. kalbos mokėjimo lygis – A2.
21. Atitikimas kitiems reikalavimams:
21.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
22.2. organizuotumas - 4 lygis;
22.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
22.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
22.5. komunikacija - 4 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. informacijos valdymas - 4 lygis.
24. Profesinė kompetencija:
24.1. veiklos planavimas - 4 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Nenustatyta;
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo administravimo valdybos 1-ojo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Snežana Juchnevič
Telefonas: +37070059940
El. paštas: snezana.juchnevic@policija.lt
Adresas: Saltoniškių g. 19, Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2022-08-09
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.