Patarėjas
Skelbimo nr.: | 11943 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-11-07 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-11-14 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija | ||||
Pareigos: | Patarėjas | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 12.70 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2,362.20 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Kontaktinis įstaigos asmuo: Aurelija Olendraitė, Nevyriausybinių organizacijų plėtros skyriaus vedėja, tel. Nr. +370 649 13467, el. p. aurelija.olendraite@socmin.lt | ||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
stebėsena ir analizė;
4.2.
sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. NVO teisinės aplinkos gerinimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Socialinių inovacijų plėtra;
6.2.
NVO ir savanoriškos veiklos plėtra.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais
12. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą
14. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną
15. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
16. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
17. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
18. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
19. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
22. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
23. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
24. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo ir rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
25. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
26. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
27. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
28. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
29. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
30. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;.
31. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
32. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
32.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.2.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
32.3.
studijų kryptis – teisė (arba);
32.4.
studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
32.5.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
32.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.7.
darbo patirties sritis – darbo su bendruomenėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis socialinės apsaugos srityje patirtis;
32.8.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
33. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
33.2.
organizuotumas - 4 lygis;
33.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
33.4.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
33.5.
komunikacija - 4 lygis.
34. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
34.1.
informacijos valdymas - 4 lygis;
34.2.
dalykinių ryšių tinklo kūrimas - 4 lygis.
35. Profesinė kompetencija:
35.1.
veiklos planavimas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Nevyriausybinių organizacijų plėtros skyrius Skyriaus vedėjas | ||||
Vardas, Pavardė: | Aurelija Olendraitė | ||||
Telefonas: | +370 649 13467 | ||||
El. paštas: | aurelija.olendraite@socmin.lt | ||||
Adresas: | A. Vivulskio g. 11, LT 03610 Vilnius | ||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2023-11-14 |