Perkančiųjų organizacijų įsigijimų koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas. Darbo užmokestis nuo 1123 iki 1728 Eur priklausomai nuo kvalifikacijos (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61243
Skelbimo data: 2024-11-12
Skelbimas galioja iki: 2024-11-26 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Perkančiųjų organizacijų įsigijimų koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas. Darbo užmokestis nuo 1123 iki 1728 Eur priklausomai nuo kvalifikacijos (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,04
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1856,82
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos – patikima ir efektyvi biudžetinė įstaiga, kuri, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, savo elgesį grindžia organizacinėmis vertybėmis ir principais, o priimtais sprendimais siekia visapusiškos pažangos valstybės gynybai reikalingos ginkluotės ir kitų prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo ir valdymo srityse. Agentūroje yra įdiegta ir sėkmingai veikia kokybės vadybos sistema, atitinkanti ISO 9001:2015 standarto reikalavimus.

Kodėl verta ateiti pas mus:
• darbas su Lietuvos ir užsienio įmonėmis;
• draugiška ir profesionali komanda – kolegų palaikymas ir pagalba;
• spartus tobulėjimas ir augimas profesinėje srityje, dalyvavimas vykdant vidinių ir išorinių mokymų programas, galimybė praktiškai mokytis iš savo srities ekspertų;
• lankstus darbo pradžios laikas;
• galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu;
• darbo užmokesčio perspektyvos atsižvelgiant į darbo patirtį, kompetenciją ir rezultatus;
• papildomos apmokamos poilsio dienos ar premijos už puikius darbo rezultatus;
• priemokos, suintensyvėjus darbo krūviui.

Jeigu Tu, kaip ir mes, laikaisi pažadų ir įsipareigojimų, siekdamas bendro tikslo darbus atlieki kokybiškai ir laiku, esi komandos žmogus, kviečiame prisijungti prie Gynybos resursų agentūros prie Krašto apsaugos ministerijos komandos.

Laimėjusiam konkursą asmeniui pareiginės algos koeficientas (nuo 1.04 iki 1.60) bus nustatytas atsižvelgiant į turimą kvalifikaciją ir darbo patirtį, taip pat bus taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis.

Dėl detalesnės informacijos galima kreiptis į Moniką Masiulionytę telefonu +370 706 80 368 ir elektroniniu paštu monika.masiulionyte@kam.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
GYNYBOS RESURSŲ AGENTŪROS PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS
PERKANČIŲJŲ ORGANIZACIJŲ ĮSIGIJIMŲ KOORDINAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Karinės paskirties infrastruktūra ir kitos prekės ir paslaugos.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Kitų Krašto apsaugos sistemos (toliau - KAS) perkančiųjų organizacijų administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi stebėsena.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
12. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
13. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
17. Vertina skyriaus kompetencijai priskirtų prekių ir paslaugų pirkimų ypatumus, nustato konkrečiam pirkimui taikytinus teisės aktus.
18. Organizuoja viešųjų pirkimų komisijų veiklą ir vykdo prekių ir paslaugų įsigijimo procedūras.
19. Nagrinėja gautas tiekėjų pretenzijas ir teikia išvadas.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – ekonomika;
20.3. studijų kryptis – teisė (arba);
20.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
20.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirties sritis – viešųjų pirkimų srities patirtis;
20.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
21. Atitikimas kitiems reikalavimams:
21.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
22.2. organizuotumas - 3 lygis;
22.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
22.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
22.5. komunikacija - 3 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
24. Profesinė kompetencija:
24.1. viešųjų pirkimų išmanymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Goda Degėsytė
Telefonas: +37068498478
El. paštas: goda.degesyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.