Personalo administratorius
Skelbimo nr.: | 58793 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-06-05 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės įmonė Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centras "GIS-Centras" |
Pareigos: | Personalo administratorius |
Pareigybės aprašymas: | |
Valstybės įmonė Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centras „GIS-Centras“ skelbia atranką į personalo administratoriaus (-ės) pareigas (darbui pagal terminuotą darbo sutartį).
Struktūrinis padalinys: Bendrųjų reikalų skyrius Darbo vieta: Vilnius
Darbo aprašymas: - organizuoti personalo (darbuotojų) priėmimą į pareigas įmonėje ir atleidimą iš jų (įskaitant paskelbimą apie darbuotojų atrankas, atrankų organizavimą ir vykdymą); - rengti personalo dokumentus darbuotojų priėmimo, atleidimo, perkėlimo, komandiruočių, kasmetinių atostogų, tikslinių atostogų, materialinių pašalpų ir vienkartinių piniginių išmokų, priemokų skyrimo ir kitais su personalo administravimu ir valdymu susijusiais klausimais (t.y. rengti darbo sutartis, su darbo sutarties vykdymu susijusius dokumentus, įsakymus personalo klausimais, pranešimus Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai, konfidencialumo sutartis ir kt.); - įvesti duomenis į personalo apskaitos sistemą (personalo ir darbo užmokesčio programą); - rengti (pildyti) darbo laiko apskaitos žiniaraščius; - rengti pažymas ir ataskaitas; - rengti metinius darbuotojų mokymo planus, organizuoti įmonės darbuotojų mokymus, kaupti informaciją apie kompetencijų kėlimą; - formuoti ir tvarkyti darbuotojų asmens bylas; - nustatyta tvarka perduoti į įmonės archyvą darbuotojų asmens bylas ir kitas bylas personalo klausimais; - administruoti privačių interesų deklaracijų tvarkymo informacinę sistemą ir vykdyti privačių interesų deklaravimo priežiūrą; - pavaduoti biuro administratorių jo nesant (ligos, komandiruočių, atostogų ir kt. laikotarpiu); - teikti įmonės vadovybei siūlymus dėl žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus panaudojimo; - teikti konsultacijas personalo administravimo ir darbo santykių klausimais įmonės vadovybei ir darbuotojams; - dalyvauti su personalo valdymu susijusiose veiklose; - pagal kompetenciją rengti įmonės vidaus dokumentų projektus, raštų ir kitų dokumentų projektus; - vykdyti kitas funkcijas, numatytas įmonės vidaus dokumentuose; - vykdyti skyriaus vadovo pavedimus, nurodymus ir užduotis tam, kad būtų pasiekti įmonės strateginiai tikslai ir tinkamai įvykdytos įmonei ir/ar skyriui priskirtos funkcijos.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis teisinis išsilavinimas; - ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis personalo administravimo srityje; - išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, kitus darbo santykius reglamentuojančius teisės aktus ir gebėti taikyti praktinėje veikloje; - išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus; - būti susipažinusiam su teisės aktais, susijusiais su įmonės vykdoma veikla bei įmonės personalo formavimo ir vadybos principais; - mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu; - mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; - sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; - labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; - mokėti anglų kalbą; - atsakingumas, operatyvumas, lankstumas; - geri bendravimo ir organizacinio darbo įgūdžiai; - darbo patirtis su personalo apskaitos sistema „Stekas“ būtų privalumas; - darbo patirtis su dokumentų valdymo sistema būtų privalumas.
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Sėlių g. 66 |
Telefonas: | 8 5 2724741 |
El. paštas: | info@gis-centras.lt |