Penktadienis, balandžio 19 d.

Personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas

Skelbimo nr.: 59657
Skelbimo data: 2019-07-25
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2019 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. T1-103

PERSONALO IR BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
Nr. 5-3-5

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės grupė – specialistai.
3. Pareigybės lygis – A2.
II. PASKIRTIS

4. Skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga įgyvendinti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) žmogiškųjų išteklių valdymo politiką, taip pat personalo administravimui visose srityse išskyrus šias personalo administravimo sritis: darbuotojų darbo laiko apskaitos tvarkymas, atostogų, komandiruočių ir kitų neatvykimo į darbą atvejų klausimais.

III. VEIKLOS SRITIS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas bendrojoje veiklos srityje – žmogiškųjų išteklių valdymas bei specialiojoje srityje – Europos Sąjungos paramos ir nacionalinių aplinkos apsaugos specialiųjų programų įgyvendinimas ir priežiūra.

IV. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba jam prilygintą išsilavinimą.
6. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje.
7. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais.
8. Išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų valdymą ir saugojimą, Europos Sąjungos finansinės paramos programų administravimą, viešųjų pirkimų procedūras, viešąjį administravimą, ir gebėti juos taikyti praktikoje.
9. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas, siūlyti problemų sprendimų būdus.
10. Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
11. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

12. Atlieka pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų planavimą.
13. Koordinuoja pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja nustatytų veiklų rezultatus.
14. Rengia ataskaitas už pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų rezultatus.
15. Rengia pasiūlymus dėl Agentūros vidaus procedūrų aprašymų, žmogiškųjų išteklių valdymo ir personalo administravimo klausimais.
16. Dalyvauja formuojant, tobulinant ir įgyvendina Agentūros personalo atrankos, motyvavimo, skatinimo, karjeros planavimo, tarnybinės veiklos vertinimo ir darbo užmokesčio sistemas, konsultuoja Agentūros vadovus ir darbuotojus žmogiškųjų išteklių klausimais.
17. Rengia pareigybių sąrašus, vykdant struktūrinius pertvarkymus, teikia konsultacijas atsakingam Agentūros personalui dėl pareigybių aprašymų rengimo, teikia siūlymus dėl struktūrinių padalinių nuostatų ir pareigybių aprašymų keitimo ir papildymo, rengia įsakymus dėl jų pakeitimo ar patvirtinimo, siekiant užtikrinti tinkamą valdymo ir kontrolės sistemos veikimą ir šių dokumentų įforminimą pagal teisės aktų reikalavimus.
18. Siekiant užtikrinti tinkamą bendradarbiavimą su įstaiga, centralizuotai atliekančia personalo administravimo funkcijas (toliau – Centras), pagal kompetenciją rengia ir teikia Centrui reikiamą informaciją.
19. Tvarko duomenis ir informaciją Valstybės tarnautojų registre ir Agentūros personalo duomenų bazėje (Stekas), tiek kiek tai susiję su Agentūrai priskirtų funkcijų vykdymu.
20. Siekiant užtikrinti Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinės tarnyboje įstatymo, Korupcijos prevencijos įstatymo nuostatų įgyvendinimą bei įtvirtinti priimamų sprendimų nešališkumą, koordinuoja Agentūros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, viešųjų ir privačių interesų deklaracijų pateikimą, konsultuoja darbuotojus privačių interesų deklaravimo klausimais, administruoja duomenis Interesų deklaracijų informacinėje sistemoje.
21. Vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka.
22. Vyriausiojo specialisto pareigos nustatomos Agentūros Procedūrų vadove, darbo tvarkos taisyklėse, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.
23. Vykdo kitus, su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar agentūros veiklos tikslai.

VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

24. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Telefonas: (8~5) 205 31 06
El. paštas: dovile.palaimiene@apva.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.