Personalo valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 90405 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-08-28 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-09-11 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Personalo valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Atlyginimo koeficientas nustatomas intervale nuo 8,4 iki 9,84, įvertinus turimą profesinio darbo patirtį. Kontaktai išsamesnei informacijai: Personalo valdymo skyriaus patarėja Eglė Tenenė Tel.: (8 5) 239 0177 El. p.: egle.tenene@finmin.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PERSONALO VALDYMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
1. Personalo valdymo skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė priskiriama specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A1.
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais tarnybines komandiruotes ir viešuosius pirkimus; 3.3. turėti ne mažiau kaip 1 metus darbo patirties komandiruočių srityje; 3.4. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas; 3.5. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą; 3.6. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
4.1. administruoti ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų tarnybinių kelionių organizavimo paslaugų sutartį: 4.1.1. teikti ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, besiruošiantiems vykti į komandiruotes, informaciją apie galimus komandiruotės kelionės maršrutus, kelionės bilietų ir apgyvendinimo kainas, apgyvendinimo sąlygas; 4.1.2. pirkti ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, vykstantiems į komandiruotę, kelionės bilietus, sveikatos draudimą, apgyvendinimo paslaugas ir kitas su komandiruote susijusias paslaugas; 4.2. pagal kompetenciją dalyvauti ministerijos viešųjų pirkimų komisijose dėl kelionių paslaugų pirkimo; 4.3. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais teikti Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir (ar) dokumentus, reikalingus teisės akto dėl ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo bei Lietuvos Respublikos finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų ar įmonių vadovų siuntimo į komandiruotę projektui parengti; 4.4. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais teikti Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui teisės akto dėl ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo ir Lietuvos Respublikos finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų ar įmonių vadovųsiuntimo į komandiruotę kopiją, reikalingą Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui suvesti duomenis apie komandiruotę į personalo administravimo informacinę sistemą ir Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą; 4.5. koordinuoti ir kontroliuoti ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei Lietuvos Respublikos finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų ar įmonių vadovų komandiruočių ataskaitų pateikimą, siekiant, kad komandiruočių ataskaitos būtų pateiktos teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais; 4.6. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais teikti Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui ministerijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų ir Lietuvos Respublikos finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų ar įmonių vadovųkomandiruotės ataskaitos kopiją; 4.7. bendrauti ir bendradarbiauti su kitomis Lietuvos ir užsienio institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis, ambasadomis, Lietuvos Respublikos nuolatine atstovybe Europos Sąjungoje ministerijos valstybės tarnautojų komandiruočių organizavimo klausimais; 4.8. konsultuoti ir teikti paaiškinimus ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams komandiruočių dokumentų įforminimo ir kitais su komandiruotėmis susijusiais klausimais; 4.9. teikti skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl ministerijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų siuntimo į komandiruotes procesų tobulinimo; 4.10. esant pavedimui pagal kompetenciją dalyvauti įvairių darbo grupių ir komisijų, nagrinėjančių su komandiruotėmis susijusius klausimus, veikloje; 4.11. rinkti, vertinti ir analizuoti informaciją, dokumentus bei gerąją praktiką valstybės tarnautojų ar darbuotojų komandiruočių klausimais; 4.12. vykdyti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais. __________________________
Susipažinau: ___________________________ (parašas) ___________________________ (vardas, pavardė) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 2390 000 |
El. paštas: | finmin@finmin.lt |
Adresas: | Lukiškių g. 2, LT-01512 Vilnius |