Pirmojo statybos priežiūros skyriaus Vyriausiasis specialistas (ekspertizės rangovų veiklos, pažymos apie statinio statybą be nukrypimų nuo esminių statinio projekto sprendinių, deklaracijos apie statybos užbaigimą, pažymos apie griovimą) (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60762 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-09-30 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-14 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | Pirmojo statybos priežiūros skyriaus Vyriausiasis specialistas (ekspertizės rangovų veiklos, pažymos apie statinio statybą be nukrypimų nuo esminių statinio projekto sprendinių, deklaracijos apie statybos užbaigimą, pažymos apie griovimą) (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,20 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2142,48 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta gali būti Vilniuje/ Utenoje/ Trakuose/ Švenčionyse/ Ukmergėje/ Visagine/ Elektrėnuose/ Ignalinoje/ Zarasuose (galimybė dirbti nuotoliniu būdu) Pareiginės algos koeficientas nuo 1,20 (nuo 2142 Eur neatskaičius mokesčių). Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos - lygias galimybes užtikrinantis darbdavys, kuris visiems užtikrina vienodas sąlygas įsidarbinti ir dirbti, kelti kvalifikaciją, naudotis karjeros galimybėmis, plėsti savo kompetencijas ir tapti plataus profilio specialistu. Suteiksime: • laiku gaunamą darbo užmokestį; • visas darbuotojams priklausančias socialinės garantijas; • adaptacijos periodą, naujo darbuotojo apmokymą; • lankstų kasmetinių atostogų suteikimą; • galimybę kelti kvalifikaciją (nuolat siunčiame į išorinius mokymus, patyrę kolegos mielai dalijasi žiniomis); • galimybę tartis dėl lankstaus darbo grafiko, darbo funkcijų atlikimo nuotoliniu būdu; • dinamišką, komandinį darbą. Plačiau apie įstaigos veiklą - https://vtpsi.lrv.lt/ |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas;
4.2.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. vykdyti tinkamą statybos valstybinę priežiūrą Vilniaus ir Utenos apskričių teritorijose.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
administracinių paslaugų teikimas statybos valstybinės priežiūros srityje;
6.2.
dalyvavimas sprendimų priėmime statybos valstybinės priežiūros srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
9. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
13. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
14. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
20. Teisės aktų nustatyta tvarka vykdo statybą leidžiančių dokumentų išdavimo teisėtumo planinius ir neplaninius tikrinimus, nagrinėja skundus dėl statybą leidžiančių dokumentų išdavimo teisėtumo, tikrina pritarimų projektiniams pasiūlymams teisėtumą, nagrinėja skundus šiais klausimais.
21. Teisės aktų nustatyta tvarka vykdo prisijungimo sąlygų ir specialiųjų architektūros reikalavimų, specialiųjų paveldosaugos reikalavimų, specialiųjų saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos reikalavimų išdavimo terminų laikymosi priežiūrą ir (ar) išduotų prisijungimo sąlygų ir (ar) specialiųjų reikalavimų teisėtumo tikrinimą, nagrinėja skundus šiais klausimais.
22. Vykdydamas administracinių paslaugų teikimo ir ar statybos valstybinės priežiūros veiksmus teisės aktų nustatyta tvarka: rengia ir pasirašo patikrinimo aktų, raštų, sprendimų, išvadų ir kitų dokumentų projektus, organizuoja ir vykdo nustatytų pažeidimų šalinimo veiksmus, taiko teisės aktuose numatytas poveikio priemones, persiunčia kitų subjektų kompetencijai priskirtus klausimus, dokumentus.
23. Padeda skyriaus vedėjui užtikrinti vienodą teisės aktų taikymo praktiką, vykdo darbuotojų adaptaciją, pavadavimą identifikuoja problemas, jų priežastis ir teikia pasiūlymus dėl veiklos ir teisės aktų tobulinimo, dalyvauja rengiant skyriaus darbo planus ir ataskaitas, teikia skyriaus vedėjui reikalingus duomenis darbo planų ir ataskaitų parengimui.
24. Dalyvauja darbo grupių, komisijų darbe, pasitarimuose, seminaruose, atstovauja įstaigai ir valstybei (jei tai numatyta) kitose institucijose, organizacijose ir pan., rengia šiam tikslui reikalingus dokumentus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2.
studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
25.3.
studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
25.4.
studijų kryptis – saugos inžinerija (arba);
25.5.
studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
25.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7.
darbo patirties sritis – statybų organizavimo ar priežiūros patirtis;
25.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
26. Transporto priemonių pažymėjimai:
26.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
27.2.
organizuotumas - 3 lygis;
27.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
27.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
27.5.
komunikacija - 3 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
28.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
28.3.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Specialistas | |||||
Vardas, Pavardė: | Brigita Gaižauskė | |||||
Telefonas: | +37064816527 | |||||
El. paštas: | brigita.gaizauske@vva.gov.lt | |||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||