Planavimo ir projektų valdymo skyriaus projekto administratorius (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 7,6)

Skelbimo nr.: 61336
Skelbimo data: 2019-11-04
Konkursą organizuojanti įstaiga: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Planavimo ir projektų valdymo skyriaus projekto administratorius (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 7,6)
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo
departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus
2018 m. balandžio 17 d.
įsakymu Nr. 1-137

PLANAVIMO IR PROJEKTŲ VALDYMO SKYRIAUS
PROJEKTO ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) Planavimo ir projekto valdymo skyriaus projekto administratorius yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas). Pareigybių grupė – specialistai.
2. Pareigybės lygis – A2
3. Pareigybės paskirtis – departamento Planavimo ir projektų valdymo skyriaus projekto administratorius reikalingas rengti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitų paramos fondų finansuojamų ir planuojamų įgyvendinti projektų finansines dalis ir šių projektų finansines ataskaitas.
4. Planavimo ir projektų valdymo skyriaus projekto administratorius tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą ir darbo organizavimą;
5.3. išmanyti tarptautinių projektų, finansuojamų iš ES programų ir kitų paramos fondų, rengimo bei administravimo principus;
5.4. išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
5.6. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
5.7. gebėti rengti teisės aktų ir kitų dokumentų projektus, analizuoti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas bei teikti siūlymus;
5.8. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu bei naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis;
5.9. gebėti bendrauti, mokėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo veiklą, laiku atlikti užduotis.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. renka, analizuoja ir apibendrina informaciją apie galimybę departamentui ir jam pavaldžioms įstaigoms dalyvauti arba savarankiškai rengti tarptautinius projektus paramai iš ES programų ir kitų paramos fondų gauti;
6.2. konsultuoja departamentui pavaldžias įstaigas tarptautinių projektų, finansuojamų iš ES programų ir kitų paramos fondų, finansinės dalies rengimo ir administravimo klausimais;
6.3. bendradarbiauja su projektus įgyvendinančiomis ir tarpinėmis institucijomis vykdomų tarptautinių projektų finansinės dalies rengimo ir administravimo klausimais;
6.4. bendradarbiauja su projektų partneriais ar galimais partneriais vykdomų tarptautinių projektų finansinės dalies rengimo ir administravimo klausimais;
6.5. rengia informaciją apie tarptautinius projektus, skirtą publikuoti departamento interneto svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse;
6.6. organizuoja dokumentų, susijusių su tarptautinių projektų įgyvendinimu, išskyrus sudarančius valstybės ar tarnybos paslaptį, archyvavimą ir saugojimą;
6.7. administruoja departamento vykdomų tarptautinių projektų finansinę dalį, kontroliuoja lėšų projektams naudojimą;
6.8. rengia finansines administruojamų tarptautinių projektų veiklų vykdymo ataskaitas;
6.9. rengia dokumentų projektus ES lėšomis ir kitais paramos fondais finansuojamų projektų rengimo klausimais;
6.10. dalyvauja projektų valdymo, priežiūros, administravimo ir kitų tarptautinių projektų administravimo grupių veikloje;
6.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant departamento strateginių tikslų įgyvendinimo.

__________________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Švitrigailos g. 18, LT-03223 Vilnius
Telefonas: (8 5) 271 9293
El. paštas: ingrida.cepeniene@vpgt.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.