Planavimo ir projektų valdymo skyriaus projekto administratorius (Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 7,5 baziniais dydžiais, atsižvelgiant į profesinę analogiško darbo patirtį)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64310
Skelbimo data: 2020-04-27
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Planavimo ir projektų valdymo skyriaus projekto administratorius (Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 7,5 baziniais dydžiais, atsižvelgiant į profesinę analogiško darbo patirtį)
Pareiginės algos koeficientas: 7.50
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus

2020 m. balandžio 8 d.

įsakymu Nr. 1E-178

PLANAVIMO IR PROJEKTŲ VALDYMO SKYRIAUS

PROJEKTO ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Planavimo ir projektų valdymo skyriaus (toliau – skyrius) projekto administratorius yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas). Pareigybės grupė – specialistai. Pagrindinė šias pareigas einančio darbuotojo darbo vieta – Kauno priešgaisrinė gelbėjimo valdyba, Nemuno g. 2-1, Kaunas.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – administruoti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitų paramos fondų finansuojamų ir planuojamų įgyvendinti projektų finansines dalis ir šių projektų finansines ataskaitas.

4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1.turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

5.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą ir darbo organizavimą;

5.3. išmanyti tarptautinių projektų, finansuojamų iš ES programų ir kitų paramos fondų, rengimo bei administravimo principus;

5.4. išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, dokumentų rengimo taisykles;

5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti pristatymus apie vykdomus projektus;

5.6. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens C1 lygiu;

5.7. gebėti rengti teisės aktų ir kitų dokumentų projektus, analizuoti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas bei teikti siūlymus;

5.8. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu bei naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis;

5.9. gebėti bendrauti, mokėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo veiklą, laiku atlikti užduotis.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. renka, analizuoja ir apibendrina informaciją apie galimybę Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) ir jam pavaldžioms įstaigoms dalyvauti arba savarankiškai rengti tarptautinius projektus paramai iš ES programų ir kitų paramos fondų gauti;

6.2. bendradarbiauja su projektus įgyvendinančiomis ir tarpinėmis institucijomis vykdomų tarptautinių ir kitų projektų finansinės dalies administravimo klausimais;

6.3. bendradarbiauja su projektų partneriais vykdomų tarptautinių projektų finansinės dalies, administravimo klausimais;

6.4. organizuoja dokumentų, susijusių su tarptautinių projektų įgyvendinimu, išskyrus sudarančius valstybės ar tarnybos paslaptį, archyvavimą ir saugojimą;

6.5. skyriaus vedėjo pavedimu administruoja jam pavestų tarptautinių ir kitų projektų finansinę dalį, rengia mokėjimo prašymus,

6.6. kontroliuoja vykdomų projektų lėšų naudojimą, teikia pasiūlymus dėl lėšų perskirstymo;

6.7. skyriaus vedėjo pavedimu rengia finansines administruojamų tarptautinių ir kitų projektų veiklų vykdymo ataskaitas;

6.8. rengia dokumentų projektus ES lėšomis ir kitais paramos fondais finansuojamų projektų rengimo klausimais;

6.9. dalyvauja projektų valdymo, priežiūros, administravimo ir kitų tarptautinių projektų administravimo grupių veikloje;

6.10. esant poreikiui skyriaus vedėjo pavedimu koordinuoja vykdomų projektų veiklas;

6.11. dalyvauja rengiant naujų projektų paraiškas, rengia šių projektų finansinės dalies paskaičiavimus, pagrindimus.

6.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant departamento strateginių tikslų įgyvendinimo.

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 6866
El. paštas: pagd@vpgt.lt
Adresas: Švitrigailos g. 18, LT-03223 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.