Priėmimo ir integracijos agentūros Pabradės priėmimo centro vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100137
Skelbimo data: 2024-10-21
Skelbimas galioja iki: 2024-11-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Pabėgėlių priėmimo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Pabėgėlių priėmimo centras
Pareigos: Priėmimo ir integracijos agentūros Pabradės priėmimo centro vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Pabradė
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta - Pabradė.
Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas nuo 1,74 iki 2,36.
Įstaigos kontaktinis asmuo direktoriaus pavaduotojas Gediminas Pocius tel. nr. +370 645 89893, el. paštas gediminas.pocius@rppc.lt
Pabradės priėmimo centro vadovas pareigas pradės eiti ne anksčiau negu 2025 m. sausio 1 d.
Pareigybės aprašymas:

Priedas Nr. 2

PATVIRTINTA

Pabėgėlių priėmimo centro

direktoriaus 2024 m. rugsėjo 18 d.

įsakymu Nr. VK-508

PRIĖMIMO IR INTEGRACIJOS AGENTŪROS

PABRADĖS PRIĖMIMO CENTRO

VADOVO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Priėmimo ir integracijos agentūros (toliau – Agentūra) Pabradės priėmimo centro vadovo, darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį (toliau – vadovas), pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Vadovo pareigybė reikalinga užtikrinti Pabradės priėmimo centro (toliau – centras) veiklos funkcijų planavimą, organizavimą ir valdymą.
  4. Pareigybės pavaldumas – vadovas yra tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Vadovas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;

5.2. turėti ne mažesnę kaip trijų metų darbo patirtį ir ne mažesnę kaip vienerių metų vadovaujamo darbo patirtį;

5.3. mokėti valdyti informaciją: ją kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti, rengti išvadas bei pasiūlymus; sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

5.4. sugebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, savarankiškai planuoti savo veiklą, ieškoti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti teisinę, mokslinę ir kitą informaciją, naudotis šiuolaikinėmis informacijos paieškos, perdavimo ir darbo su informacija priemonėmis;.

5.5. išmanyti dokumentų rengimo taisykles, gebėti taikyti praktiškai;

5.6. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;

5.7. savo profesinėje veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais norminiais aktais, reglamentuojančiais prieglobstį gavusių užsieniečių ir nelydimų nepilnamečių užsieniečių apgyvendinimą, socialinių paslaugų teikimą ir socialinę integraciją, taip pat Lietuvos socialinių darbuotojų etikos kodeksu ir pareigybės aprašymu;

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Vadovas vykdo šias funkcijas:
6.1. dirba su Agentūroje įdiegta dokumentų valdymo sistema/sistemomis;
6.2. organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja centro darbuotojų veiklą;

6.3. organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja užsieniečių, kuriems suteiktas prieglobstis Lietuvos Respublikoje, nelydimų nepilnamečių užsieniečių, užsieniečių, perkeltinų bendradarbiaujant su kitomis Europos Sąjungos valstybėmis narėmis, trečiosiomis valstybėmis, Europos Sąjungos institucijomis ar tarptautinėmis organizacijomis, prieglobsčio prašytojų, neteisėtų migrantų (toliau – užsieniečiai) priėmimą, apgyvendinimą bei socialinių paslaugų teikimą;

6.4. organizuoja ir koordinuoja centro susirinkimus, operatyviai reaguoja bei sprendžia centre kilusias problemines situacijas;

6.5. imasi skubių, neatidėliotinų, teisiškai pagrįstų priemonių nelaimingų atsitikimų, smurto, kitų ekstremalių situacijų Agentūroje atvejais;

6.6. informuoja ir konsultuoja užsieniečius jų teisių ir pareigų klausimais savo kompetencijos ribose;

6.7. vykdo vidaus tvarkos taisyklių, šio pareigybės aprašymo, saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos ir aplinkosaugos reikalavimus;

6.8. laikosi konfidencialumo principo vykdant profesinę veiklą; vykdo asmens duomenų apsaugą;

6.9. neperžengia kompetencijos ribų spręsdamas problemas ir priimdamas sprendimus;

6.10. teisės aktų nustatyta tvarka deklaruoja viešuosius ir privačius interesus;

6.11. tausoja Agentūros nuosavybę, rūpestingai naudojasi kompiuterinės ir organizacinės technikos priemonėmis, materialinėmis vertybėmis bei dokumentais;

6.12. kiekvieną mėnesį sudaro darbo grafikus centro darbuotojams;

6.13. vykdo pirkimų iniciatoriaus pareigas;

6.14. dalyvauja Agentūros direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų veikloje;

6.15. vykdo Agentūros direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo pavedimus ir užduotis, kurios formuluojamos užtikrinant centro vykdomas funkcijas, taip pat kitus aukščiau neišvardintus darbus, tačiau susijusius su pagrindiniu pareigų tikslu bei aukščiau paminėtomis darbo užduotimis;

_______________________

Susipažinau:

_______________________

(parašas)

_______________________

vardas, pavardė)

__________________________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 349 73377
El. paštas: centras@rppc.lt
Adresas: Jonavos r. sav., Ruklos mstl., Karaliaus Mindaugo g. 18
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.