Priėmimo koordinavimo ir teisinės pagalbos organizavimo skyriaus vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100718
Skelbimo data: 2024-11-13
Skelbimas galioja iki: 2024-11-27 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Pabėgėlių priėmimo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Pabėgėlių priėmimo centras
Pareigos: Priėmimo koordinavimo ir teisinės pagalbos organizavimo skyriaus vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Pabradė
Informacija apie įstaigą: Darbo laiko norma: 40 val. per savaitę.
Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas nuo 1,74 iki 2,36.
Neterminuota darbo sutartis.
Priėmimo koordinavimo ir teisinės pagalbos organizavimo skyriaus vadovas pareigas pradės eiti ne anksčiau negu 2025 m. sausio 1 d.
Nustatomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis.
Kontaktinis asmuo įstaigoje išsamesnei informacijai gauti:
Direktoriaus pavaduotojas Gediminas Pocius; tel nr. +370 645 89893; el. paštas gediminas.pocius@rppc.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Pabėgėlių priėmimo centro

direktoriaus 2024 m. rugsėjo 18 d.

įsakymu Nr. VK-511

PRIĖMIMO IR INTEGRACIJOS AGENTŪROS

PRIĖMIMO KOORDINAVIMO IR TEISINĖS PAGALBOS ORGANIZAVIMO SKYRIAUS

VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

  1. SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Priėmimo ir integracijos agentūros (toliau – Agentūra) Priėmimo koordinavimo ir teisinės pagalbos organizavimo skyriaus (toliau - Skyriaus) vadovo, darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį (toliau – Vadovas), pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei.
    1. Pareigybės lygis – A2.
  2. Vadovo pareigybė reikalinga užtikrinti Priėmimo koordinavimo ir teisinės pagalbos organizavimo skyriaus veiklos funkcijų planavimą, organizavimą, valdymą bei užtikrinti skyriui nustatytų uždavinių įgyvendinimą;
  3. Vadovas yra tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui.
  4. Vadovui tiesiogiai pavaldūs ir atskaitingi: skyriaus darbuotojai, dirbantys skyriaus pareigybėse, pagal Agentūroje patvirtintą pareigybių sąrašą;

  1. SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Vadovas turi atitikti šios specialiuosius reikalavimus:

6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;

6.2. turėti ne mažesnę kaip trijų metų darbo patirtį ir ne mažesnę kaip vienerių metų vadovaujamo darbo patirtį;

6.3. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą;

6.4. išmanyti ir gebėti taikyti praktiškai Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius administracinį darbą, vidaus tvarkos taisykles, darbuotojų saugos ir sveikatos nuostatus;

6.5. mokėti valdyti informaciją, apibrėžti problemas ir numatyti jų spendimo būdus bei priemones, gebėti priimti optimalius sprendimus;

6.6. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, gebėti jas taikyti praktiškai;

6.7. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;

  1. SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  1. Vadovas vykdo šias funkcijas:

7.1. vadovauja Skyriaus darbuotojams, organizuoja Skyriui priskirtų funkcijų atlikimą bei nustatytų uždavinių įgyvendinimą;

7.2. dirba su Agentūroje įdiegta dokumentų valdymo sistema/sistemomis;

7.3. koordinuoja Skyriaus darbuotojų veiklą, rengia darbo grafikus, paskirsto jiems užduotis, duoda privalomus vykdyti nurodymus;

7.4. organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja užsieniečių, kuriems suteiktas prieglobstis Lietuvos Respublikoje, nelydimų nepilnamečių užsieniečių, užsieniečių, perkeltų bendradarbiaujant su kitomis Europos Sąjungos valstybėmis narėmis, trečiosiomis valstybėmis, Europos Sąjungos institucijomis ar tarptautinėmis organizacijomis, prieglobsčio prašytojų, neteisėtų migrantų (toliau – užsieniečiai) ir kitų užsieniečių priėmimą, apgyvendinimą bei socialinių paslaugų teikimą;

7.5. informuoja ir konsultuoja užsieniečius jų teisių ir pareigų klausimais savo kompetencijos ribose;

7.6. organizuoja informacijos teikimą apgyvendintiems laikino apgyvendinimo vietose Agentūroje ar kitoje gyvenamojoje vietoje užsieniečiams bei sulaikytiems užsieniečiams apie UTPĮ numatytais atvejais jiems priklausančios valstybės garantuojamos teisinės pagalbos teikimo procedūras;

7.7. organizuoja valstybės garantuojamos teisinės pagalbos teikimą užsieniečiams;

7.8. rengia įsakymų ir kitų dokumentų projektus Skyriaus veiklos klausimais;

7.9. dalyvauja Agentūros direktoriaus sudarytų komisijų ir darbo grupių veikloje;

7.10. organizuoja ir koordinuoja Agentūros bendradarbiavimą su Lietuvos Advokatūra, Migracijos departamentu prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Lietuvos Respublikos valstybės sienos apsaugos tarnyba ir kitomis su užsieniečiais ar šios pagalbos teikimu susijusiomis įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis valstybės garantuojamos teisinės pagalbos teikimo procese;

7.11. organizuoja būtinąją medicinos pagalbą, psichologo konsultacijų teikimą, socialinių paslaugų teikimą;

7.12. organizuoja sprendimų projektų dėl kompensacijos už naudojimąsi visuomeninio transporto priemonėmis mokėjimą užsieniečiams skyrimo rengimą;

7.13. koordinuoja ir organizuoja užsieniečių pervežimą į laikino apgyvendinimo vietas;

7.14. organizuoja prieglobsčio prašytojų ir kitų užsieniečių pažeidžiamumo nustatymą;

7.15. teikia pasiūlymus Agentūros direktoriui dėl amžiaus nustatymo tyrimo komisijos sudarymo, keitimo, jos darbo organizavimo įgyvendina tinkamam šios komisijos darbui reikalingas priemones;

7.16. organizuoja nelydimiems nepilnamečiams užsieniečiams priėmimo sąlygas užtikrinančias paslaugų teikimą Užsieniečių teisinės padėties įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

7.17. kontroliuoja, kaip Skyriuje laikomasi darbo drausmės, darbo tvarkos taisyklių, darbo saugos instrukcijų, darbo etikos reikalavimų ir kitų Agentūros vidaus dokumentų;

7.18. neatskleidžia konfidencialios informacijos, susijusios su Agentūros veikla ir darbuotojais;

7.19. tausoja Agentūros nuosavybę, rūpestingai naudojasi kompiuterinės ir organizacinės technikos priemonėmis, materialinėmis vertybėmis bei dokumentais;

7.20. nedelsiant informuoja Agentūros direktorių apie ypatingus įvykius (svarbių įrengimų gedimus, technines avarijas, galimas traumas, grubius darbo drausmės pažeidimus, skyriaus aprūpinimo sutrikimus ir kt.);

7.21. vykdo Agentūros direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo pavedimus ir užduotis, kurios formuluojamos užtikrinant Skyriaus vykdomas funkcijas, taip pat kitus aukščiau neišvardintus darbus, tačiau susijusius su pagrindiniu pareigų tikslu bei aukščiau paminėtomis darbo užduotimis.

______________________

Susipažinau

_____________________________

(vardas, pavardė)

_____________________________

(parašas)

______________________________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 349 73377
El. paštas: centras@rppc.lt
Adresas: Jonavos r. sav., Ruklos mstl., Karaliaus Mindaugo g. 18
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.