Priemonių apskaitos skyrius Skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 43655 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-02-05 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Pareigos: | Priemonių apskaitos skyrius Skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas) |
Pareiginės algos koeficientas: | 9.00 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2017 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. V-139 (Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2018 m. gruodžio 31 d. įsakymo Nr. V-650 redakcija) FINANSŲ, TEISĖS IR PIRKIMŲ DEPARTAMENTO PRIEMONIŲ APSKAITOS SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (koeficientas-9) Darbo vieta- Geležinio Vilko g. 3A I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriaus vedėjas yra karjeros valstybės tarnautojas. II SKYRIUS PAREIGYBĖS PASKIRTIS 2. Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjo pareigybė reikalinga organizuoti ir kontroliuoti Skyriaus darbą, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) Priemonių buhalterinę apskaitą, vykdyti Priemonių apskaitos tvarkymo kontrolę, užtikrinti teisingą lėšų apskaitą, piniginių srautų judėjimą, biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų sudarymą. Priemonės – darbo rinkos paslaugos, užimtumo rėmimo priemonės, kitos ekonominės ir socialinės priemonės, taikomos siekiant didinti darbo ieškančių asmenų užimtumą, mažinti nedarbą, švelninti jo pasekmes, įgyvendinamos Užimtumo fondo, valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ir kitų fondų lėšomis. III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS 3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, vykdo bendrosios veiklos srities – finansų valdymo ir apskaitos – funkcijas. IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI 4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį ekonomikos, finansų, apskaitos ar vadybos krypčių išsilavinimą; 4.2. turėti ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį ir 1 metų darbo patirtį Europos Sąjungos paramos programų finansavimų srityje; 4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, Europos Sąjungos paramos programų, valstybės biudžeto ir Užimtumo fondo lėšų administravimą, valstybės tarnybą bei darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles bei gebėti juos taikyti praktiškai; 4.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją; 4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialiuosius dokumentus; 4.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją ir mokėti dirbti bent viena , buhalterinės apskaitos kompiuterine programa. V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas: 5.1. atsako už Skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų atlikimą: 5.1.1. organizuoja Priemonių įgyvendinimo apskaitos tvarkos parengimą, koordinuoja jos vykdymą; 5.1.2. užtikrina Priemonių buhalterinės apskaitos tvarkymą įgyvendinant Užimtumo tarnybos direktoriaus patvirtintą apskaitos politiką; 5.1.3. užtikrina Priemonių suvestinių ataskaitų Užimtumo tarnybos tarpinių ir metinių finansinių ataskaitų rinkinių bei tarpinių ir metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių, Užimtumo tarnybos deklaracijų ir ataskaitų Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo valdybai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos statistikos departamentui parengimą ir pateikimą Veiklos apskaitos skyriui; 5.1.4. užtikrina Priemonių patvirtintų išlaidų sąmatų vykdymo ir išlaidų pagal priemones, išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius ir finansavimo šaltinius apskaitos kontrolę; 5.1.5. organizuoja ir koordinuoja: 5.1.5.1. Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių finansinės informacijos, duomenų ir dokumentų pateikimą Priemonių įgyvendinimo ataskaitų ir mokėjimo prašymų finansinės dalies parengimui; 5.1.5.2. išlaidas pateisinančių pirminių dokumentų originalų ir kopijų iš projektų partnerių surinkimą, tikrinimą, gautų dokumentų sisteminą; 5.1.5.3. Priemonių įgyvendinimo konsoliduotųjų ataskaitų (tarpinių ir galutinių) ir konsoliduotųjų mokėjimo (avanso, tarpinio ir galutinio) prašymų finansinės dalies parengimą ir pateikimą; 5.1.5.4. Priemonių valstybės biudžeto asignavimų poreikio prognozės, mokėjimo paraiškų įvedimą ir tvirtinimą bei kitų procedūrų valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemoje atlikimą; 5.1.5.5. Priemonių buhalterinės apskaitos tvarkymo kontrolės, Skyriaus veiklos srities išankstinės finansų kontrolės ir atsiskaitymų kontrolės vykdymą; 5.1.5.6.Užimtumo tarnybos elektroninės bankininkystės sutarčių sudarymą, priežiūros ir keitimų vykdymą; 5.1.5.7. pasiūlymų ir užduočių programinės įrangos kūrimui ir tobulinimui parengimą, dalyvavimą testuojant sukurtą programinę įrangą; 5.1.5.8. Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymą; 5.1.6.dalyvauja: 5.1.6.1. rengiant Užimtumo tarnybos metinių veiklos planų projektus; 5.1.6.2. darbo grupių ir komisijų konkrečioms užduotims atlikti veikloje bei pasitarimuose; 5.1.6.3. įgyvendinant kitų struktūrinių padalinių veiklos procedūras; 5.1.7. pagal poreikį užtikrina Skyriaus dalyvavimą nagrinėjant asmenų skundus, deleguotus Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus; 5.1.8. analizuoja Priemonių suvestinių biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkinių duomenis, auditų ataskaitas, išvadas, teikia informaciją, pastabas ir pasiūlymus Finansų, teisės ir pirkimų departamento (toliau – FTPD) direktoriui; 5.1.9. nustato Skyriaus poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, rengia perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškas; 5.1.10. tvarko Skyriaus veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą; 5.2. planuoja, organizuoja, kontroliuoja Skyriaus darbą: paskirsto užduotis Skyriaus valstybės tarnautojams ir darbuotojams bei kontroliuoja jų vykdymą, teikia pasiūlymus FTPD direktoriui dėl Skyriaus veiklos tobulinimo; 5.3. rengia Skyriaus veiklos planus ir jų įgyvendinimo ataskaitas, Skyriaus nuostatus ir Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų pareigybės aprašymus, suderinęs su FTPD direktoriumi, teikia juos Užimtumo tarnybos direktoriui tvirtinti; 5.4. nustatyta tvarka atsiskaito FTPD direktoriui; 5.5. teikia pasiūlymus FTPD direktoriui dėl: 5.5.1. vidaus ir finansų kontrolės tobulinimo; 5.5.2. vidaus darbo tvarkos dokumentų rengimo; 5.5.3.Skyriaus nuostatų ir pareigybių skaičiaus; 5.5.4.Skyriaus valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo; 5.5.5.valstybės tarnautojų ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimo; 5.5.6.komisijų ir darbo grupių specialioms užduotims vykdyti sudarymo ir kitais klausimais; 5.6. vertina Skyriaus valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą, teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos direktoriui dėl Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų skatinimo, tarnybinių ar drausminių nuobaudų jiems skyrimo; 5.7. atsako už viešai privalomos skelbti informacijos turinio parengimą ir viešinimą; 5.8. rengia Užimtumo tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais; 5.9. vizuoja Užimtumo tarnybos įsakymų, sutarčių projektus ir kitus dokumentus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais bei pasirašo Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus dokumentus; 5.10.nustato Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo bei kvalifikacijos tobulinimo poreikį ir teikia Užimtumo tarnybos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Personalo valdymo skyriui; 5.11.vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir su Užimtumo tarnybos ar Skyriaus funkcijomis susijusius vienkartinio pobūdžio, Užimtumo tarnybos direktoriaus ar FTPD direktoriaus pavedimus. VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS 6.Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus FTPD direktoriui. Susipažinau ir sutinku Priemonių apskaitos skyriaus vedėjas __________________ 20___-___-___ |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | Nenustatyta |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Atrankų skyriaus Atrankos specialistas |
Vardas, Pavardė: | Miglė Noreikaitė |
Telefonas: | 8 5 2717137 |
El. paštas: | migle.noreikaite@vtd.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2 |