PROJEKTAS "AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ IŠORINIO VERTINIMO SISTEMOS STIPRINIMAS (AMIS-3)" Projekto veiklų vykdytojas
Skelbimo nr.: | 84945 |
---|---|
Skelbimo data: | 2022-12-29 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-01-12 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Studijų kokybės vertinimo centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Studijų kokybės vertinimo centras |
Pareigos: | PROJEKTAS "AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ IŠORINIO VERTINIMO SISTEMOS STIPRINIMAS (AMIS-3)" Projekto veiklų vykdytojas |
Pareiginės algos koeficientas: | 10.07 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,822.67 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Sudaroma projektinio darbo sutartis. Darbo sutarties terminas iki 2023-08-31, su galimybe toliau tęsti darbą įstaigoje. Siūlomas bendras darbo užmokesčio koeficientas 10,065 (pareiginės algos baziniais dydžiais). Siūlomas bendras darbo užmokestis su visais mokesčiais 1872,09 Eur. Dalis nurodyto darbo užmokesčio bus mokama kaip už papildomą darbą. Dalis darbo laiko gali būti dirbama nuotoliniu būdu. Daugiau informacijos galima teirautis šiais kontaktais: Reda Pačkauskienė, Projekto veiklų vykdytoja, tel.: (8 5) 211 3691, reda.packauskiene@skvc.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Studijų kokybės vertinimo centro direktoriaus 2022 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. V-42 STUDIJŲ KOKYBĖS VERTINIMO CENTRO PROJEKTO VEIKLŲ VYKDYTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Studijų kokybės vertinimo centro (toliau vadinama – Centras) projekto „Aukštųjų mokyklų išorinio vertinimo sistemos stiprinimas (AMIS-3)“ (toliau – Projektas) Projekto veiklų vykdytojas (toliau vadinama – Vykdytojas) yra pagal darbo sutartį dirbantis darbuotojas. 2. Pareigybės grupė – specialistai. 3. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS PASKIRTIS 4. Vykdytojo pareigybė skirta teisės aktų nustatyta tvarka įvykdyti Centro projekto veiklas. III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo specialiosios veiklos srities – projektų veiklų vykdymo – funkcijas. IV SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 6.1. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 6.2. Mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygmeniu; 6.3. Mokėti dirbti kompiuteriu vartotojo lygiu, Microsoft Office programiniu paketu; 6.4. Išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Lietuvos mokslo ir studijų sistemą, raštvedybos taisykles, tarptautines sutartis ir susitarimus, susijusius su mokslu ir studijomis. V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 7.1. Teises aktų nustatyta tvarka laiku ir kokybiškai vykdo pavestas Projekto veiklas; 7.2. Tinkamai ir laiku rengia su pavesta Projekto veikla susijusius dokumentus; 7.3. Teikia Projekto administratoriui su pavesta Projekto veikla susijusius dokumentus; 7.4. Dalyvauja išoriniame studijų (studijų krypčių ir ketinamų vykdyti studijų programų) vertinime, kaip koordinuojantis asmuo: 7.4.1. Peržiūri ir teikia pastabas bei pasiūlymus dėl aukštųjų mokyklų studijų vertinimui pateiktų dokumentų tinkamumo; 7.4.2. Organizuoja ekspertų atranką sudarydamas preliminarius ekspertų sąrašus studijoms vertinti ir teikia šiuos sąrašus svarstymui; 7.4.3. Bendradarbiauja su studijų vertinimo ekspertais: 7.4.3.1. Suderina paslaugų sutartis, vizitų datas ir vizitų darbotvarkes, siunčia studijų vertinimui reikalingą medžiagą, pateikia informaciją apie ankstesnius studijų vertinimus, jų išvadas, pateiktas rekomendacijas ir kitą reikalingą informaciją; 7.4.3.2. Organizuoja studijų vertinimo ekspertų grupėms įvadinius seminarus; 7.4.3.3. Konsultuoja studijų vertinimą atliekančius ekspertus klausimais, susijusiais su studijų išoriniu ekspertiniu vertinimu; 7.4.3.4. Kartu su ekspertais dalyvauja studijų vertinimo vizituose aukštosiose mokyklose; 7.4.3.5. Esant reikalui, verčia iš anglų arba į anglų kalbą vizitų metu; 7.4.3.6. Stebi studijų vertinimo išvadų rengimo procesą bei peržiūri ekspertų rengiamas studijų vertinimo išvadas; 7.4.3.7. Pateikia ekspertams aukštosios mokyklos ir Studijų vertinimo komisijos pastabas dėl studijų vertinimo išvadų; 7.4.4. Bendradarbiauja su aukštosiomis mokyklomis: 7.4.4.1. Konsultuoja aukštųjų mokyklų atstovus krypties studijų savianalizės suvestinės ir ketinamos vykdyti studijų programos aprašo rengimo klausimais; 7.4.4.2. Informuoja aukštąją mokyklą apie studijų vertinimo ekspertų grupės sudėtį, derina vizitų datas ir darbotvarkes; 7.4.4.3. Pateikia ekspertų parengtus studijų vertinimo išvadų projektus vertinamosioms aukštosioms mokykloms; 7.4.4.4. Konsultuoja aukštųjų mokyklų atstovus su studijų išoriniu ekspertiniu vertinimu susijusiais klausimais; 7.4.5. Perduoda ekspertų parengtas vertinimo išvadas Studijų vertinimo komisijai; 7.4.6. Bendradarbiauja su vertimų biuru, kai ekspertų išvados verčiamos iš anglų į lietuvių ir iš lietuvių į anglų kalbą; 7.4.7. Renka grįžtamąjį ryšį iš aukštųjų mokyklų ir ekspertų apie buvusį studijų vertinimą; 7.4.8. Tvarko informaciją apie ekspertus Centro Ekspertų sąvade; 7.4.9. Užtikrina, kad ekspertų vizitai aukštosiose mokyklose vyktų sklandžiai, nepažeidžiant teisės aktuose įtvirtintos studijų vertinimo eigos; 7.4.10. Peržiūri ir teikia pastabas bei pasiūlymus dėl studijų vertinimo išvadų tinkamumo; 7.4.11. Užtikrina studijų vertinimo išvadų viešą skelbimą nustatyta tvarka; 7.4.12. Atsako už studijų vertinimo išvadų originalų kaupimą Centre nustatyta tvarka; 7.4.13. Užtikrina savalaikį informacijos apie studijų vertinimo procesą ir rezultatų pateikimą Centro internetiniame tinklalapyje ir Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre; 7.5. Renka, sistemina, analizuoja su išoriniu studijų vertinimu susijusius duomenis; 7.6. Dalyvauja tobulinant skyriaus metodinę medžiagą; 7.7. Organizuoja su studijų išoriniu vertinimu susijusius renginius; 7.8. Veda mokymus ir skaito pranešimus, susijusius su studijų išoriniu vertinimu ir studijų kokybės užtikrinimu; 7.9. Atstovauja Centrui kitose įstaigose ir organizacijose, dalyvauja pasitarimuose, kuriuose svarstomi su Centro veikla susiję klausimai, bei bendradarbiauja su kitomis mokslą ir studijas reguliuojančiomis ir administruojančiomis institucijomis; 7.10. Mažos vertės viešuosiuose pirkimuose atlieka organizatoriaus funkcijas; 7.11. Pagal pareigybei priskirtą kompetenciją yra atsakingas už asmens duomenų tvarkymą laikydamasis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir jį įgyvendinančių teisės aktų reikalavimų; 7.12. Teikia Projekto vadovui siūlymus dėl Projekto veiklų vykdymo; 7.13. Peržiūri ir susipažįsta su naujais teisės aktais ir (ar) jų pakeitimais, susijusiais su priskirtos atsakomybės sritimi; 7.14. Nesant kito Vykdytojo, laikinai vykdo jo funkcijas; 7.15. Pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, Projekto vadovo pavestus darbus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams. VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 8. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Projekto vadovui. ______________________ Susipažinau (Parašas) (Vardas ir pavardė) (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 211 36 89 |
El. paštas: | skvc@skvc.lt |
Adresas: | A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius |