Projektas "Jaunimo socialinių kompetencijų didinimas" Finansininkas
Skelbimo nr.: | 59600 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-07-23 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Pareigos: | Projektas "Jaunimo socialinių kompetencijų didinimas" Finansininkas |
Pareigybės aprašymas: | |
IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO NR. 07.4.1-ESFA-V-414-02-0001 „JAUNIMO SOCIALINIŲ KOMPETENCIJŲ DIDINIMAS“ FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (Darbo vieta-Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius) I SKYRIUS PAREIGYBES CHARAKTERISTIKA 1. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.4.1-ESFA-V-414-02-0001 „Jaunimo socialinių kompetencijų didinimas“ (toliau – Projektas) finansininkas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš šio projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei. 2. Pareigybės lygis – A2 (koeficientas-6,8) 3. Projekto finansininko pareigybė reikalinga Projekto buhalterinės apskaitos tvarkymui, mokėjimo prašymų rengimui, finansinių išteklių panaudojimo kontrolei bei operatyviam ir savalaikiam lėšų apskaitos, pinigų srauto judėjimo užtikrinimui, lėšų panaudojimo ir deklaravimo planavimui, stebėsenos vykdymui, Projekto biudžeto vykdymo analizavimui. 4. Projekto finansininkas tiesiogiai pavaldus Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriaus (toliau – Priemonių apskaitos skyrius) vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį finansų srityje; 5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, Europos Sąjungos paramos programų lėšų administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles; 5.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas; 5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti ir įforminti dokumentus; 5.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. surenka, patikrina, ir susistemina Projekto įgyvendinimo metu pateiktus išlaidas pateisinančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus; 6.2. rengia suvestinius mokėjimo prašymus, kuriuos teikia Priemonių apskaitos skyriui ir Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriui (toliau – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius), bei su jais suderinus, įkelia į Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų Projekto duomenų mainų svetainę (toliau – DMS); 6.3. vykdo bei atsako už tinkamą Projekto panaudotų, deklaruotų lėšų, netinkamų išlaidų apskaitą, užtikrina netinkamų išlaidų susigrąžinimą; 6.4. kiekvieną mėnesį rengia Projekto planuotų, faktinių, deklaruotų bei netinkamų išlaidų analizę ir teikia išvadas bei pasiūlymus dėl lėšų panaudojimo planavimo gerinimo Priemonių įgyvendinimo organizavimo ir Priemonių apskaitos skyriams; 6.5. vykdo Projekto lėšų panaudojimo stebėseną, atsako už jos teisingumą, išvadų ir pasiūlymų teikimą; 6.6. rengia dokumentų projektus reikalingus Projekto įgyvendinimui jo kompetencijai priskirtais klausimais; 6.7. pildo Projekto įgyvendinimo ataskaitų teikiamų Europos socialinio fondo agentūrai (tarpinių ir galutinių) finansinę dalį bei atsako už jos teisingumą; 6.8. vykdo tinkamą su Projekto buhalterine apskaita ir atskaitomybe susijusių dokumentų registravimą; 6.9. vykdo Projekto išankstinių apmokėjimų ir gautinų sumų apskaitą; 6.10. vykdo Projekto atsiskaitymus su prekių ir paslaugų teikėjais, rangovais, įstaigomis, organizacijomis ir fiziniais asmenimis; 6.11. patikrina ar visi mokėjimai iš Projekto banko sąskaitos yra patvirtinti atitinkamais dokumentais, pagrindžiančiais tokius mokėjimus ir įvertina, ar operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų lėšų; 6.12. atsižvelgiant į klientų aptarnavimo departamentų pateiktą lėšų poreikį, rengia įsakymų dėl lėšų pervedimo projektus bei suformuoja įrašus apskaitos sistemoje dėl lėšų pervedimo, užtikrindamas, kad lėšos, pervedamos neviršytų patvirtintų asignavimų ir patvirtinto Projekto lėšų ir veiklų rodiklių paskirstymo; 6.13. vykdo Projekto ūkines operacijas, patikrina įrašų aritmetinį teisingumą, bendras sumas, parašu ir data patvirtina, kad ūkinė operacija yra teisėta, dokumentai, susiję su ūkinės operacijos atlikimu, yra tinkamai parengti ir kad operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų lėšų; 6.14. vykdo Projekto banko operacijas; 6.15. atlieka Projekto nematerialiojo turto, materialiojo ilgalaikio turto, atsargų ir ūkinio inventoriaus įsigijimo, perdavimo, pardavimo, nurašymo operacijas; 6.16. vykdo Projekto materialinių vertybių ir piniginių lėšų apskaitą, apskaičiuoja nusidėvėjimą; 6.17. rengia Projekto nematerialiojo turto, materialiojo ilgalaikio turto, atsargų ir ūkinio inventoriaus metinės inventorizacijos aprašus-sutikrinimo žiniaraščius, juos sutikrina su apskaitos duomenimis, įregistruoja inventorizacijos rezultatus apskaitoje; 6.18. laiku ir tiksliai, remiantis buhalterinės apskaitos duomenimis, rengia bei teikia atitinkamas ataskaitas Priemonių apskaitos bei Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriams; 6.19. rengia Projekto biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkinius; 6.20. rengia Projekto sutarčių pakeitimų projektus; 6.21. renka ir teikia Projekto duomenis bei dokumentus Projekto auditą ir kontrolę atliekantiems asmenims; 6.22. atlieka Projekto finansinių dokumentų apskaitą ir užtikrina tinkamą jų saugojimą, naikinimą, perdavimą į archyvą bei Priemonių apskaitos skyriui; 6.23. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriaus, Priemonių apskaitos skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas vykdantis Projekto finansininkas atsako už: 7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai, renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą; 7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą; 7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi; 7.4. racionalų darbo laiko naudojimą. 8. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Baigdamas savo darbo santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, perduoda visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindina su vykdomais darbais Priemonių apskaitos ir Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį. ____________________________ Susipažinau _________________ (parašas) _________________ (vardas, pavardė) ______________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius |
Telefonas: | (8-5) 236 0770 |
El. paštas: | info@uzt.lt |