Projektas "Jaunimo socialinių kompetencijų didinimas" Koordinatorius (Klaipėdos, Tauragės, Panevėžio, Utenos apskritis)

Skelbimo nr.: 60240
Skelbimo data: 2019-08-28
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Projektas "Jaunimo socialinių kompetencijų didinimas" Koordinatorius (Klaipėdos, Tauragės, Panevėžio, Utenos apskritis)
Pareigybės aprašymas:
IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO NR. 07.4.1-ESFA-V-414-02-0001 „JAUNIMO SOCIALINIŲ KOMPETENCIJŲ DIDINIMAS“
KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
(Darbo vieta-galima visoje Lietuvos teritorijoje)

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.4.1-ESFA-V-414-02-0001 „Jaunimo socialinių kompetencijų didinimas“ (toliau – Projektas) koordinatorius yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš šio projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.
2. Pareigybės lygis – A2 (koeficientas - 6,8)
3. Koordinatoriaus pareigybė reikalinga veiklų rezultatų ir pasiekimo rodiklių stebėsenos vykdymui, viešinimo koordinavimui, siekiant Projekto įgyvendinimo metu užtikrinti tikslinių Projekto dalyvių grupių poreikių atitikimą, Projekto rezultatų ir pasiekimo rodiklių įvykdymo stebėjimą Užimtumo tarnybos Klaipėdos ir Panevėžio klientų aptarnavimo departamentų aptarnaujamose teritorijose (toliau – kuruojama teritorija).
4. Koordinatorius tiesiogiai pavaldus Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį administruojant Europos Sąjungos (toliau – ES) projektus;
5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų ir Užimtumo įstatymus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius jaunimo užimtumo sritį, Europos Sąjungos fondų (toliau – ESF) remiamų projektų įgyvendinimą, Lietuvos 2014-2020 metų ES struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, 2014-2020 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius ES struktūrinių fondų lėšų administravimą Lietuvoje bei dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
5.4. gebėti valdyti, kaupti, apdoroti, sisteminti, naudoti, apibendrinti informaciją ir duomenis, rengti oficialius dokumentus;
5.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas kuruojamoje teritorijoje:
6.1. koordinuoja ir vykdo Projekto veiklų įgyvendinimo eigos stebėseną, dalyvių srautų planavimą, prisiimant atsakomybę už informacijos apibendrinimą bei patikimumą;
6.2. koordinuoja ir kontroliuoja karjeros konsultantų, teisininkų ir psichologų veiklą ir teikia pasiūlymus jai tobulinti;
6.3. naudojantis Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos moduliu, koordinuoja pradinių, tarpinių ir galutinių Projekto duomenų teikimą atsakingoms institucijoms;
6.4. kas mėnesį parengia informaciją mokėjimo prašymui apie veiklų įgyvendinimą ir stebėsenos rodiklius;
6.5. organizuoja ir rengia karjeros konsultantų, teisininkų ir psichologų susitikimus, skirtus Projekto įgyvendinimo eigai apžvelgti, aktualiems probleminiams klausimams spręsti;
6.6. rengia karjeros konsultantų, teisininkų ir psichologų ketvirtinius darbo planus ir kontroliuoja jų įgyvendinimą;
6.7. rengia ataskaitas ir kitus oficialius dokumentus savo kompetencijos klausimais;
6.8. atsako už Projekto viešinimo kanalų parinkimą ir viešinimo paslaugų kokybišką teikimą;
6.9. rengia dokumentacijos plano projektą ir sudaro bylas, vadovaudamasis Užimtumo tarnybos dokumentacijos planu, nustatyta tvarka perduoda dokumentų bylas Užimtumo tarnybos archyvui;
6.10. tvarko Projekto susirašinėjimą, registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
6.11. surenka ir susistemina Projekto pateikiamus dokumentus (pažymos ir kt.), pateikia juos projekto finansininkui;
6.12. rengia technines specifikacijas ir Projekto sutarčių keitimus;
6.13. vykdo kitus Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento direktoriaus, Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjo pavedimus bei nurodymus, siekiant tinkamai ir laiku įgyvendinti Projektą;
6.14. laikinai nesant kitam koordinatoriui, vykdo jo funkcijas.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ

7. Koordinatorius atsako už:
7.1. savo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai, renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
7.4. racionalų darbo laiko naudojimą;
7.5. darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
7.6. tikslingą bei ekonomišką iš Projektui skirtų lėšų įsigyto turto naudojimą;
7.7. baigdamas savo darbo santykius, Projekto veiklų tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, privalo perduoti Projekto dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėją ir koordinatorių laikinai vykdantį jo funkcijas
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@uzt.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.