Projektas "Jaunimo užimtumo skatinimas" Finansininkas
Skelbimo nr.: | 62773 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-01-22 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Projektas "Jaunimo užimtumo skatinimas" Finansininkas |
Pareiginės algos koeficientas: | 6.80 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. V-402 IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO PROJEKTO NR. 07.4.1-ESFA-V-414-01-0001 „JAUNIMO UŽIMTUMO SKATINIMAS“ FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (koeficientas-nuo 6,8) Darbo vieta - Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.4.1-ESFA-V-414-01-0001 „Jaunimo užimtumo skatinimas“ (toliau – Projektas) finansininko pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių III grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Projekto finansininko pareigybė reikalinga Projekto buhalterinės apskaitos tvarkymui, mokėjimo prašymų rengimui, finansinių išteklių panaudojimo kontrolei bei operatyviam ir savalaikiam lėšų apskaitos, pinigų srauto judėjimo užtikrinimui, lėšų panaudojimo ir deklaravimo planavimui, stebėsenos vykdymui, Projekto biudžeto vykdymo analizavimui. 4. Projekto finansininkas tiesiogiai pavaldus Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriaus (toliau – Priemonių apskaitos skyrius) vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Projekto finansininkas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį finansų srityje; 5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, Europos Sąjungos paramos programų lėšų administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles; 5.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas; 5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti ir įforminti dokumentus; 5.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis Projekto finansininkas vykdo šias funkcijas: 6.1. atsako už Projekto mokėjimo prašymų ir dokumentų dėl lėšų pervedimo parengimą bei imasi reikalingų priemonių tinkamam Projekto išlaidų deklaravimui užtikrinti; 6.2. surenka, patikrina, ir susistemina Projekto įgyvendinimo metu pateiktus išlaidų apmokėjimą įrodančius dokumentus, išlaidų pažymas pagal Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyrių pateiktus duomenis ir užpildo atitinkamus patikros lapus ir rengia suvestinius mokėjimo prašymus, kuriuos teikia Priemonių apskaitos skyriui ir darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriui (toliau – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius), bei su jais suderinus, įkelia į Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų Projekto duomenų mainų svetainę (toliau – DMS); 6.3. vykdo bei atsako už tinkamą Projekto panaudotų, deklaruotų lėšų, netinkamų išlaidų apskaitą, užtikrina netinkamų išlaidų susigrąžinimą; 6.4. kiekvieną mėnesį rengia jo kompetencijai priskirtų Projekto planuotų, faktinių, deklaruotų bei netinkamų išlaidų analizę ir teikia išvadas bei pasiūlymus dėl lėšų panaudojimo planavimo gerinimo Priemonių įgyvendinimo organizavimo ir Priemonių apskaitos skyriams; 6.5. rengia dokumentų projektus reikalingus Projekto įgyvendinimui jo kompetencijai priskirtais klausimais; 6.6. konsultuoja Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo departamentus ir Klientų aptarnavimo skyrius Projekto įgyvendinimui būtinais jo kompetencijai priskirtais klausimais; 6.7. pildo Projekto įgyvendinimo ataskaitų teikiamų Europos socialinio fondo agentūrai (tarpinių ir galutinių) finansinę dalį bei atsako už jos teisingumą; 6.8. rengia dokumentus dėl lėšų pervedimo, užtikrindamas, kad lėšos, pervedamos Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriams neviršytų patvirtintų asignavimų ir patvirtinto Projekto lėšų ir veiklų rodiklių paskirstymo; 6.9. atlieka Projekto nematerialiojo turto, materialiojo ilgalaikio turto, atsargų ir ūkinio inventoriaus įsigijimo, perdavimo, pardavimo, nurašymo operacijas; 6.10. vykdo Projekto materialinių vertybių ir piniginių lėšų apskaitą, apskaičiuoja nusidėvėjimą; 6.11. rengia Projekto nematerialiojo turto, materialiojo ilgalaikio turto, atsargų ir ūkinio inventoriaus metinės inventorizacijos aprašus-sutikrinimo žiniaraščius, juos sutikrina su apskaitos duomenimis, įregistruoja inventorizacijos rezultatus apskaitoje; 6.12. renka ir teikia jo kompetencijai priskirtus Projekto duomenis bei dokumentus Projekto auditą ir kontrolę atliekantiems asmenims; 6.13. atlieka jo kompetencijai priskirtų Projekto finansinių dokumentų apskaitą ir užtikrina tinkamą jų saugojimą, naikinimą, perdavimą į archyvą bei Priemonių apskaitos skyriui; 6.14. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriaus, Priemonių apskaitos skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu; 6.15. Laikinai nesant darbe Projekto antrajam finansininkui, atsakingam už Projekto buhalterinę apskaitą, vykdo jo funkcijas buhalterinės apskaitos srityse. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas vykdantis Projekto finansininkas atsako už: 7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai, renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą; 7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą; 7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi; 7.4. racionalų darbo laiko naudojimą. 8. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Baigdamas savo darbo santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, perduoda visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindina su vykdomais darbais Priemonių apskaitos ir Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį. Susipažinau ____________________ (parašas) _____________________ (vardas, pavardė) _____-___-___ |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 236 0770 |
El. paštas: | info@ldb.lt |
Adresas: | Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius |