Projektas "Profesinė reabilitacija" Koordinatorius
Skelbimo nr.: | 62789 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-01-23 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Projektas "Profesinė reabilitacija" Koordinatorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 6.80 |
Pareigybės aprašymas: | |
Darbas visu etatu pagal projektinio darbo sutartį iki 2020 m. liepos 31d. IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO NR. 07.3.1-ESFA-V-402-02-0001 „PROFESINĖ REABILITACIJA“ KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS(Koeficientas -nuo 6,8) Darbo vieta- Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.3.1-ESFA-V-402-02-0001 „Profesinė reabilitacija“ (toliau – Projektas) koordinatoriaus pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Projekto koordinatoriaus pareigybė reikalinga Projekto veiklų koordinavimui, stebėjimui, vertinimui, mokėjimo prašymų pildymui, dokumentų surinkimui ir komplektavimui, viešinimui ir išvadų bei pasiūlymų pateikimui, siekiant Projekto įgyvendinimo metu užtikrinti efektyvų rodiklių ir rezultatų vykdymą visuose Projektą vykdančiuose klientų aptarnavimo skyriuose ir šalies mastu, dokumentų valdymo funkcijų vykdymui. 4. Projekto koordinatorius tiesiogiai pavaldus Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus (toliau – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius) vedėjui, kuris Projekto koordinatoriams paskirsto pareigybėse numatytas funkcijas ir konkrečius darbus. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Projekto koordinatorius, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 5.2. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius užimtumo rėmimą, viešuosius pirkimus, 5.3. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą; 5.4. išmanyti Lietuvos 2014-2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, 2014-2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą Lietuvoje; 5.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinant problemas; 5.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis Projekto koordinatorius vykdo šias funkcijas: 6.1. koordinuoja Projekto veiklų įgyvendinimą, prisiimant atsakomybę už informacijos apibendrinimą bei patikimumą; 6.2. atsako už Projekto tikslų, uždavinių bei nustatytų rodiklių įgyvendinimą bei imasi reikalingų priemonių nustatytiems rodikliams pasiekti; 6.3. tikrina, kad Projekto veiklos būtų vykdomos, vadovaujantis atitinkamais Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktais; 6.4. vykdo Projekto rezultatų rodiklių ir pasekimo rodiklių įgyvendinimo stebėseną ir rengia išvadas; 6.5. pagal Užimtumo tarnybos informacinės sistemos ir (arba) kitus duomenis kas mėnesį rengia suvestinius duomenis apie Projekto dalyvių dalyvavimą Projekto veiklose, baigimą nustatytais terminais ar nutraukimą, ir įsidarbinimą; 6.6. periodiškai apibendrina duomenis apie Projekte numatytų rezultatų pasiekimą; 6.7. rengia ir teikia informaciją apie Projekto eigą Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo bei Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriams; 6.8. rengia suvestinę informaciją Projekto tarpinėms ir galutinei ataskaitai, jas užpildo ir teikia nustatyta tvarka; 6.9. rengia kas mėnesį informaciją mokėjimo prašymui apie koordinuojamų priemonių įgyvendinimą ir stebėsenos rodiklius; 6.10. tikrina klientų aptarnavimo skyrių įvestų duomenų atitikimą su mokėjimo prašymui pateiktais išlaidas pagrindžiančiais dokumentais, užpildo atitinkamus patikros lapus ir rengia suvestines bei mokėjimo prašymus; 6.11. renka, kaupia, sistemina informaciją ir komplektuoja dokumentus, reikalingus mokėjimo prašymams, įkelia juos į Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų Projekto duomenų mainų svetainę (toliau – DMS); 6.12. rengia, skelbia ir atnaujina informaciją, reikalingą viešinti projektų tikslus, uždavinius, veiklas bei jų rezultatus internete, rengia informaciją ir dokumentus reikalingus Projekto sutartyje nustatytoms Projekto viešinimo bei informavimo priemonėms įsigyti ir įgyvendinti, vykdo jų priežiūrą ir kontrolę; 6.13. vykdo Projekto viešinimo ir rezultatų sklaidos kontrolę; 6.14. konsultuoja Projekto partnerius Projekto veiklų įgyvendinimo klausimais; 6.15. inicijuoja planuojamų įsigyti prekių ir paslaugų pirkimus, rengia planuojamų įsigyti prekių ir paslaugų pirkimų technines specifikacijas bei sutarčių projektus; 6.16. vykdo pasirašytų sutarčių priežiūrą ir kontrolę; 6.17. inicijuoja, rengia ir derina dokumentų projektus Projekto vykdymo klausimais, įformina dokumentus, susijusius su Projekto veiklų vykdymu, tvarko Projekto administravimo grupės susirašinėjimą, registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus; 6.18. rengia dokumentacijos plano projektą ir sudaro bylas, vadovaudamasis Užimtumo tarnybos dokumentacijos planu, nustatyta tvarka perduoda dokumentų bylas Užimtumo tarnybos archyvui; 6.19. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento direktoriaus, Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas vykdantis projekto koordinatorius atsako už: 7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą; 7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą; 7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi 7.4. tikslingą bei ekonomišką iš Projektui skirtų lėšų įsigyto turto naudojimą; 7.5. racionalų darbo laiko naudojimą. 8. Projekto koordinatorius už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, privalo perduoti visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrių arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį. |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 236 0770 |
El. paštas: | info@ldb.lt |
Adresas: | Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius |