Projektas "PROTECT BALTIC" Finansininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 91146
Skelbimo data: 2023-09-29
Skelbimas galioja iki: 2023-10-13
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos
Pareigos: Projektas "PROTECT BALTIC" Finansininkas
Pareiginės algos koeficientas: 10.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,860.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos yra įstaiga prie Aplinkos ministerijos, įgyvendinanti valstybinių gamtinių rezervatų, valstybinių gamtinių ir kompleksinių draustinių, gamtos paveldo objektų, valstybinių parkų, išskyrus regioninius parkus, kurių direkcijas įsteigė savivaldybių tarybos, ir istorinius nacionalinius parkus, biosferos rezervatų ir šioms saugomoms teritorijoms nustatytų buferinės apsaugos zonų, biosferos poligonų, atkuriamųjų sklypų ir kitų teritorijų, kurioms suteiktas „Natura 2000“ teritorijos statusas, politiką bei organizuojantį valstybės įsteigtų Saugomų teritorijų apsaugą ir tvarkymą, kraštovaizdžio ir biologinės įvairovės apsaugos ir atkūrimo politikos priemonių įgyvendinimą Lietuvos Respublikos teritorijoje.

Kontaktai išsamesnei informacijai gauti:
Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė Renata Sochacka
Telefono numeris+370 659 64328
El. pašto adresas renata.sochacka@vstt.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos
prie Aplinkos ministerijos direktoriaus
2023 m. rugsėjo 25 d. įsakymu Nr. V-96

PROJEKTO PROTECT BALTIC — Nr. 101112866 — HORIZON-MISS-2022-OCEAN-01
FINANSININKO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Projekto „PROTECT BALTIC“ Nr. 101112866 — HORIZON-MISS-2022-OCEAN-01 (toliau – Projektas) finansininkas yra Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba) darbuotojas, dirbantis pagal projektinio darbo sutartį.
2. Pareigybės lygis – B.
3. Pareigybės grupė – finansininko pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei.
4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Biologinės įvairovės skyriaus vedėjui.
5. Pareigybė finansuojama Europos sąjungos Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji įstaigos (CINEA) koordinuojama Horizon Europe (HORIZON) programa, Projektas Nr. 101112866 „ PROTECT BALTIC“.
II. PASKIRTIS

6. Pareigybės paskirtis – užtikrinti kokybišką Tarnybos Projekto biudžeto valdymą, vesti buhalterinę apskaitą, rengti finansines ataskaitas.
III. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
7. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
7.1. turėti aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 m., ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų (ekonomikos ar finansų srityje);
7.2. turėti 2 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
7.3. mokėti vesti buhalterinę apskaitą pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų (VSAFAS) reikalavimus;
7.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais HORIZON programos įgyvendinimą, kitais su funkcijomis susijusiais teisės aktais, Tarnybos darbo reglamentu, vidaus taisyklėmis ir gebėti juos taikyti;
7.5. išmanyti raštvedybos taisykles;
7.6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;
7.7. turėti gerus bendravimo įgūdžius;
7.8. gebėti bendradarbiauti su Projekto partneriais, Tarnybos struktūrinių padalinių ir kitų įstaigų, institucijų ar organizacijų darbuotojais;
7.9. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
7.10. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu, interneto naršyklėmis.
8. Darbuotojas turi vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymais, Tarnybos nuostatais, Tarnybos direktoriaus įsakymais, šiais pareigybės nuostatais ir kitais teisės aktais.
IV. PAREIGOS IR FUNKCIJOS
9. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijos:
9.1. dalinai veda į apskaitos programą Projekto išlaidų buhalterinę apskaitą, aiškiai atskiriant nuo bendros Tarnybos apskaitos;
9.2. vykdo Projekto medžiagų, ūkinio inventoriaus, ilgalaikio materialiojo bei nematerialiojo turto kontrolės funkcijas;
9.3. apskaito Projekto mokėjimus per banką;
9.4. fiksuoja visas finansines ūkines ir kitas operacijas, surašant papildomus dokumentus (buhalterines pažymas, aktus), susijusias su Projekto vykdymu;
9.5. išrašo ir išsiunčia paslaugų teikėjams arba prekių tiekėjams sąskaitas faktūras delspinigiams;
9.6. ruošia Projekto išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus, turinčius visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme (su pakeitimais ir papildymais) ir kituose galiojančiuose teisės aktuose nustatytus dokumentų rekvizitus;
9.7. rengia Projekto teikiamų mokėjimo prašymų ataskaitų finansinę dalį;
9.8. užtikrina, kad gautos paramos lėšos būtų išmokamos tik Projekto paslaugų teikėjams ir prekių tiekėjams;
9.9. rengia ir derina Projekto įgyvendinimo metu sukurto Turto perduodamo Projekto partneriams pažymas, aktus;
9.10. vykdo Projekto visų tinkamai įformintų ir apskaitos dokumentais pagrįstų ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų įtraukimo į apskaitos registrus kontrolės funkcijas, peržiūri buhalterinių įrašų atitiktį ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui;
9.11. atspausdina Projekto atitinkamus apskaitos registrus, naudojant buhalterinę kompiuterinę apskaitos programą;
9.12. dalyvauja inventorizacijos komisijos darbe inventorizuojant Projekto turtą;
9.13. pildo darbo užmokesčio ir projekto pažymas, reikalingas projekto išlaidų pagrindimui, Tarnybos Projekto darbuotojams;
9.14. vykdo finansų kontrolės procedūras – atlieka einamąją ir paskesniąją Projekto finansų kontrolę;
9.15. dalyvauja viešųjų pirkimų komisijose (kaip komisijų narys), vykdant Projekte numatytus viešuosius pirkimus;
9.16. rengia ir teikia informaciją Tarnybos direktoriui, Biologinės įvairovės skyriaus vedėjui, Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui, Projekto administratoriui dėl Projekto finansinės apskaitos vykdymo, kurie gali daryti įtaką Projekto veiklos įgyvendinimui;
9.17. pagal kompetenciją teikia pasiūlymus Projekto administratoriui ir Biologinės įvairovės skyriaus vedėjui dėl Projekto įgyvendinimo tobulinimo;
9.18. informuoja Projekto administratorių apie galimus pažeidimus, iškilusias problemas ir padeda ieškant jų sprendimo, praneša apie apskaitą ir atskaitomybę reglamentuojančių įstatymų ir kitų norminių teisės aktų pasikeitimus;
9.19. bendrauja su pagrindinio Projekto partnerio specialistais Projekto apskaitos klausimais, pagal kompetenciją;
9.20. dalyvauja Projekto komandos pasitarimuose bei kituose Tarnybos ir kitų institucijų organizuojamuose susitikimuose ir mokymuose, susijusiuose su HORIZON programa;
9.21. vykdo kitus Projekto administratoriaus ir Biologinės įvairovės skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Projekto tikslai;
9.22. atlieka kitas su Projekto veiklų įgyvendinimu susijusias funkcijas.

V. ATSAKOMYBĖ
10. Šias pareigas einantis darbuotojas atsako už:
10.1. Centrinei projektų valdymo agentūrai teikiamų Mokėjimo prašymų finansinės dalies teisingą užpildymą bei nustatytu laiku pateikimą Projekto administratoriui;
10.2. duomenų, susijusių su iš Projekto įsigyto ilgalaikio, trumpalaikio turto ir atsargų įsigijimu, nurašymu, inventorizavimu bei perdavimu, , atitinkamų registrų atspausdinimą ir nustatytais terminais pateikimą Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui;
10.3. duomenų, susijusių su iš Projekto lėšų gavimu ir panaudojimu, , atitinkamų registrų atspausdinimą ir nustatytais terminais pateikimą Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui;
10.4. duomenų, susijusių su iš Projekto lėšų atskaitingais asmenimis, debitorių ir kreditorių, atitinkamų registrų atspausdinimą ir nustatytais terminais pateikimą Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui;
10.5. kitų jam pavestų pavedimų, susijusių su Projekto veikla, kokybišką vykdymą;
10.6. pareigybės aprašyme apibrėžtų užduočių ir funkcijų įvykdymą, rengiamų dokumentų duomenų teisėtumą ir parengimą laiku.
11. Už pavestų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 -5 ) 2 72 32 84
El. paštas: vstt@vstt.lt
Adresas: Antakalnio g. 25, LT-10312, Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.