Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti skūrimas" grupės procesų valdymo specialistas (0,5 etato darbo krūvis, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento ribos nuo 7,6 iki 10,5)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61621
Skelbimo data: 2019-11-19
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti skūrimas" grupės procesų valdymo specialistas (0,5 etato darbo krūvis, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento ribos nuo 7,6 iki 10,5)
Pareiginės algos koeficientas 0.00
Pareigybės aprašymas:

PROJEKTO „BENDROS INFORMACINĖS SISTEMOS VALSTYBĖS ĮSTAIGŲ BUHALTERINEI APSKAITAI TVARKYTI SUKŪRIMAS“

PROCESŲ VALDYMO SPECIALISTO

PAREIGYBĖSAPRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuotino projekto „Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas“ (toliau – Projektas) procesų valdymo specialisto pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį);

3.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį organizacijų veiklos analizės srityje;

3.3. būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais viešojo sektoriaus subjektų buhalterinę apskaitą, mokesčius bei viešojo sektoriaus subjektų veiklą;

3.4. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

3.5. turėti bendravimo ir komandinio darboįgūdžių: gebėti aiškiai reikšti mintis žodžiu ir raštu, perteikti informaciją, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgdamas į situacijos ar pašnekovų charakteristikas bei bendravimo tikslą;

3.6. būti susipažinęs su dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais;

3.7. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer; taip pat mokėti naudotis Teisės aktų registru.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. vykdo Projekto vadovo ar jo pavedimu Projekto grupės vadovo nustatytas metines veiklos užduotis, užtikrinančias apskaitos srities Projekto veiklų rezultatus, susijusius su bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti (toliau – BBAIS) diegimo modelio parengimu, BBAIS modernizavimu ir diegimu, tinkamai ir laiku;

4.2. dalyvauja Projekto grupės posėdžiuose ir pasitarimuose;

4.3. teikia informaciją apie užduočių vykdymo eigą ir įvykdymą Projekto grupės vadovui, o jo nesant, – Projekto vadovui, atsižvelgus į Projekto grupės veiklos planą;

4.4. rengia dokumentus, susijusius su Projekto veiklomis pagal nustatytas metines veiklos užduotis, ir užtikrina jų tvarkymą ir perdavimą Projekto grupės vadovui, o jo nesant – Projekto vadovui;

4.5. pagal kompetenciją dalyvauja Projekto grupės vykdomos viešųjų pirkimų būdu įsigytų paslaugų ir (arba) darbų teikėjų ir (arba) vykdytojų veiklos, susijusios su Projekto veiklų užtikrinimu, kokybės ir užduočių vykdymo laiku stebėsenos procesuose;

4.6. vykdo kitus Projekto grupės vadovo ar Projekto vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

_____________________

Susipažinau:

___________________________

(parašas)

___________________________

(vardas, pavardė)

___________________________

(data)

Informacija apie įstaigą
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 2390 000
El. paštas: finmin@finmin.lt
Adresas: Lukiškių g. 2, LT-01512 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.