Projekto "Inovacijų tinklaveikos skatinimas ir plėtra (InoLink)" finansininkas (0,5 etato dalis)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65908
Skelbimo data: 2020-08-04
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra
Pareigos: Projekto "Inovacijų tinklaveikos skatinimas ir plėtra (InoLink)" finansininkas (0,5 etato dalis)
Pareiginės algos koeficientas: 8.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:
PROJEKTO „INOVACIJŲ TINKLAVEIKOS SKATINIMAS IR PLĖTRA (INOLINK)“ FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Projekto finansininkas – darbuotojas, dirbantis pagal terminuotą darbo sutartį.
2. Pareigybės grupė – II. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės koeficientas – 4,7–11,55 pareiginės algos bazinių dydžių (pareiginės algos pastovioji dalis). Pareigybė finansuojama projekto „Inovacijų tinklaveikos skatinimas ir plėtra (InoLink)“ projekto (toliau – projektas) lėšomis.

II. PAREIGYBĖS PASKIRTIS

4. Projekto finansininko pareigybė reikalinga projekte numatytoms funkcijoms, susijusioms su projekto finansiniu valdymu, įgyvendinti.

III. PAREIGYBĖS VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialioje veiklos srityje – finansai.

IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu.
7. Išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius projektų, finansuojamų Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų lėšomis, apskaitą, išlaidų tinkamumą bei teisėtumą.
8. Turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį tvarkant buhalterinę apskaitą.
9. Mokėti dirbti Microsoft Office programų paketu.
10. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir savo skyriaus darbą, dalykiškai vykdyti pavedimus, greitai orientuotis įvairiose situacijose.
11. Mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti informaciją, gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJUI PAGAL DARBO SUTARTĮ

12. Užtikrina sklandų ir teisėtą projekto finansų valdymą.
13. Tvarko projekto buhalterinę apskaitą vadovaudamasis projekto finansavimo ir administravimo sutartimi, Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktais reglamentuojančiais Europos Sąjungos struktūrinės paramos projektų apskaitos tvarkymą, Agentūros direktoriaus įsakymais ir kitais norminiais teisės aktais:
13.1. skaičiuoja darbuotojų darbo užmokestį;
13.2. vykdo ūkines-finansines operacijas;
13.3. veda tarnybinių komandiruočių apskaitą;
13.4. rengia mokėjimo prašymus, finansines ataskaitas, kitus finansinius dokumentus, tvarko finansinę dokumentaciją;
13.5. rengia projekto lėšų įgyvendinimo ataskaitas.
14. Organizuoja savalaikį projekto partnerių informacijos tarpiniams ir galutiniam mokėjimų prašymams surinkimą, ją susistemina ir teikia projekto vadovui.
15. Kontroliuoja projekto partnerių išlaidas patvirtinančių dokumentų atitikimą projekto finansavimo ir administravimo sutarties reikalavimams, finansinių duomenų teisingumą.
16. Konsultuoja projekto partnerius atsiskaitymų ir kitais, susijusiais su projekto vykdymu, klausimais (konsultuoja dėl išlaidų tinkamumo, pagrįstumo, atsiskaitymų, dokumentų rengimo, pateikimo ir pan.).
17. Bendrauja dėl projekto finansinių klausimų su paramos teikėju ir kitomis ES lėšas administruojančiomis ir kontroliuojančiomis institucijomis.
18. Įvertina projekto partnerių įgyvendinimo ir finansų valdymo riziką, teikia informaciją ir pasiūlymus projekto vadovui dėl projekto įgyvendinimo.
19. Teikia pasiūlymus ir informaciją apie projekto finansinį vykdymą, problemas bei trūkumus vadovybei ir projektą administruojančioms bei kontroliuojančioms institucijoms.
20. Pagal kompetenciją teikia siūlymus dėl projekto biudžeto pakeitimų, rengia projekto biudžeto pakeitimus.
21. Rengia visus reikalingus su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus ar jų formas tinkamai projektų finansų apskaitai organizuoti.
22. Vykdo kitus vadovybės tarnybinius pavedimus.

VI. ATSAKOMYBĖ IR ATSKAITOMYBĖ

23. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus ir atsiskaito projekto vadovui.
24. Šias pareigas einantis darbuotojas už pavestų funkcijų tinkamą ir savalaikį įvykdymą atsako teisės aktų nustatyta tvarka.
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 2644708
El. paštas: info@mita.lt
Adresas: A. Goštauto g. 12-219, LT-01108 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.