Projekto "Lietuvos bausmių vykdymo sistemos kokybės gerinimas" vadovas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 9,4 iki 11,0)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 73113
Skelbimo data: 2021-08-26
Skelbimas galioja iki: 2021-09-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kalėjimų departamentas prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projekto "Lietuvos bausmių vykdymo sistemos kokybės gerinimas" vadovas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 9,4 iki 11,0)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Giedrė Marcijonienė, telefonas - (5) 271 9019, el. paštas - giedre.marcijoniene@kaldep.lt Už projektą atsakingas asmuo - Jolanta Beliavskienė, telefonas – (5) 271 9078, el. paštas – jolanta.beliavskiene@kaldep.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Kalėjimų departamento prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. V-285

PROJEKTO

„LIETUVOS BAUSMIŲ VYKDYMO SISTEMOS KOKYBĖS GERINIMAS“

VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PASKIRTIS

  1. Projekto „Lietuvos bausmių vykdymo sistemos kokybės gerinimas“, projekto kodas LT06-2-TM-TF-001 (toliau – Projektas) vadovo, dirbančio pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) pareigybė yra priskirta specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Projekto vadovo pareigybė reikalinga užtikrinti 2014-2021 m. Europos Ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programos „Teisingumas ir vidaus reikalai“ tiesioginio finansavimo Projekto valdymą, biudžeto vykdymą ir finansų kontrolę, organizuojant ir koordinuojant Projekto veiklų įgyvendinimą.

4. Atlyginimas mokamas iš Projekto biudžeto lėšų.

5. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Kalėjimų departamento Planavimo, turto ir projektų valdymo skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM

DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

6.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį vadovavimo/administravimo tarptautinės paramos finansuojamiems projektams;

6.3. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių, teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų reikalavimus, Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitų tarptautinės ir nacionalinės paramos fondų lėšomis finansuojamų projektų administravimą, taip pat būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, bausmių vykdymą ir viešuosius pirkimus;

6.4. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

6.5. gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti veiklą;

6.6. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

7.1. užtikrina sklandų Projekto veiklų įgyvendinimą, laikantis 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo ir finansavimo taisyklių ir Sutarties;

7.2. prognozuoja ir kontroliuoja Projekto lėšų panaudojimą, užtikrina išlaidų atitikimą tinkamų išlaidų kategorijai, teikia siūlymus tiesioginiam vadovui;

7.3. organizuoja ir kontroliuoja mokėjimo dokumentų rengimą ir jų teikimą kompetentingoms institucijoms;

7.4. užtikrina tinkamą Projektui įgyvendinti reikalingų viešųjų pirkimų organizavimą ir vykdymą, t. y. pirkimų plano, pirkimų objektų specifikacijų ir viešojo pirkimo sutarčių projektų parengimą bei viešųjų pirkimų inicijavimą;

7.5. kontroliuoja Projekto sutarties vykdymą ir esant poreikiui organizuoja jos keitimus teisės aktų nustatyta tvarka;

7.6. kontroliuoja viešųjų pirkimų sutarčių su tiekėjais sąlygų vykdymą;

7.7. planuoja Projekto viešinimo veiklas ir užtikrina tinkamą jų vykdymą;

7.8. identifikuoja ir imasi priemonių valdyti rizikos veiksnius, galinčius turėti įtakos Projekto sėkmingam įgyvendinimui;

7.9. vykdo išankstinę Projekto finansų kontrolę;

7.10. organizuoja ir kontroliuoja Projekte dirbančių darbuotojų darbą, formuluoja jiems pavedimus ir užduotis;

7.11. atstovauja Projektą kitose valstybės (savivaldybės) institucijose, įstaigose ir organizacijose, taip pat pagal poreikį komunikuoja su visuomenės informavimo priemonėmis;

7.12. atsiskaito CPVA ir kitoms suinteresuotoms institucijoms už Projekto veiklas, rezultatus, teikia ataskaitas, mokėjimų prašymus;

7.13. užtikrina tinkamą su Projektu susijusių dokumentų saugojimą ir atidavimą į archyvą;

7.14 vykdo kitus Kalėjimų departamento direktoriaus, jo pavaduotojo, kurio veiklos sričiai priskirtas Projekto administravimas ir Planavimo, turto ir projektų valdymo skyriaus vedėjo su Projekto vykdymu susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Projekto tikslai ir rezultatai.

___________________________

Susipažinau

_________________________

(Parašas)

_________________________

(Vardas ir pavardė)

_________________________

(Data)

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 271 9003
El. paštas: kaldep@kaldep.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.