Projekto "NATURA 2000 tinklo valdymo optimizavimas Lietuvoje"Nr. LIFE16 IPE/LT/016 (LIFE-IP PAF-NATURALIT) grupės Finansų kontrolierius 0,75 etato, terminuota darbo sutartis, pareiginės algos koeficientas nuo 7,2 iki 9,5

Skelbimo nr.: 61412
Skelbimo data: 2019-11-06
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Projekto "NATURA 2000 tinklo valdymo optimizavimas Lietuvoje"Nr. LIFE16 IPE/LT/016 (LIFE-IP PAF-NATURALIT) grupės Finansų kontrolierius 0,75 etato, terminuota darbo sutartis, pareiginės algos koeficientas nuo 7,2 iki 9,5
Pareigybės aprašymas:
I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Projekto „Natura 2000 tinklo valdymo optimizavimas Lietuvoje” (LIFE-IP PAF-NATURALIT) (toliau – Projektas) grupės finansų kontrolierius (toliau – finansų kontrolierius) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės grupė – specialistai.
3. Pareigybės lygis – A2.

II. PASKIRTIS

4. Finansų kontrolieriaus pareigybė reikalinga užtikrinti Projekto biudžeto valdymą ir finansų kontrolę.

III. VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialiojoje srityje – projekto Natura 2000 tinklo valdymo optimizavimas Lietuvoje” (LIFE-IP PAF-NATURALIT) įgyvendinimas.

IV. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos/finansų srityje.
7. Turėti 2 metų darbo patirtį finansų ekonomikos, apskaitos, finansų, audito, bankininkystės ar mokesčių srityje.
8. Mokėti anglų kalbą įgudusio vartotojo C1 lygiu.
9. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
10. Būti iniciatyviu, pareigingu, kruopščiu bei atsakingai atlikti savo pareigas.
11. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.
12. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles.
13. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarka bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą.
14. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

15. Siekiant sklandaus Projekto įgyvendinimo, planuoja projekto finansinius srautus, analizuoja Projekto biudžeto panaudojimo būklę, bendradarbiaujant su Projekto vadovu, siūlo sprendimus dėl išlaidų atitikimo Projekto biudžetui, rengia Projekto biudžetą sekantiems finansavimo periodams, koordinuoja Projekto avanso paskirstymą Projekto partneriams, teikia informaciją Projekto išlaidų patikrinimą atliekančiai institucijai.
16. Siekiant užtikrinti tinkamą Projekto išlaidų planavimą (ES ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų srautus), rengia išlaidų sąmatas ir jų projektus.
17. Siekiant laiku parengti finansines ataskaitas, nuolat renka informaciją apie pagal LIFE projekto pirkimų sąskaitas atliekamus mokėjimus, atsiskaitymus su atskaitingais asmenimis, nematerialaus turto, ilgalaikio materialaus, trumpalaikio turto, atsargų ir kitus su projekto apskaita susijusius duomenis.
18. Užtikrinant sklandų atsiskaitymą už įsigytas prekes ir suteiktas paslaugas, patikrina ir patvirtina su projektu susijusias sąskaitas.
19. Kiekvieno mėnesio pabaigoje projekto finansų kontrolierius suderina su projekto apskaitą vedančiu buhalteriu suvestus projekto duomenis, apskaitos registrus ir kitas buhalterines ataskaitas bei įsitikina, kad visos sąskaitos buvo apmokėtos ir įtrauktos į projekto finansines ataskaitas.
20. Užtikrinant išlaidų atitiktį LIFE programos reikalavimams ir Projekto finansavimo sutarčiai, atlieka galimų išlaidų tinkamumo įvertinimą bei patiriamų išlaidų tinkamumo kontrolę.
21. Esant poreikiui, teikia pasiūlymus ir rengia dokumentus dėl Projekto finansavimo sutarties keitimo.
22. Savo kompetencijos ribose, koordinuoja vidaus procedūrų, apskaitos sistemų, tvarkų, taisyklių, tipinių ir kitų dokumentų, susijusių su Projekto finansų kontrole, rengimą ir tobulinimą.
23. Renka finansams valdyti, stebėsenai, tikrinimui, auditui atlikti būtinus duomenis apie Projekto įgyvendinimą, užtikrina audito seką, saugo gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurių reikia audito sekai užtikrinti.
24. Užtikrinant tinkamą projekto lėšų deklaravimą, rengia projekto finansines ataskaitas lietuvių ir anglų kalbomis bei vykdo Projekto partnerių finansinių ataskaitų pirminę kontrolę.
25. Tikrina Projekto partnerių teikiamus mokėjimo prašymus, nustato mokėjimo prašymuose nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti ir deklaruoti Europos Komisijai.
26. Tikrina, ar Projekto partneriai projekto įgyvendinimo metu užtikrina tinkamą Projekto išlaidų buhalterinės apskaitos atskyrimą iš bendros apskaitos.
27. Konsultuoja Projekto komandos narius ir Projekto partnerius LIFE programos ir Projekto vykdymo finansiniais klausimais savo kompetencijų ribose.
28. Siekiant pritraukti papildomus Projekto finansavimo šaltinius, pagal poreikį padeda Projekto komandai rengiant naujų projektų paraiškų biudžetus.
29. Informuoja Projekto vadovą apie galimus pažeidimus, iškilusias problemas ir padeda ieškant jų sprendimo, praneša apie finansų kontrolę reglamentuojančių įstatymų ir kitų norminių teisės aktų pasikeitimus.
30. Pagal kompetenciją dalyvauja vykdant Projekto viešuosius pirkimus.
31. Formuoja ir tvarko Projekto finansines bylas bei nustatyta tvarka perduoda jas archyviniam saugojimui.
32. Dalyvauja Projekto grupės pasitarimuose bei kituose Agentūros ir kitų institucijų organizuojamuose susitikimuose ir mokymuose, susijusiuose su LIFE programa.
33. Esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais), pavaduoja kitus Projekto grupės darbuotojus.
34. Vykdo kitas su Projektu susijusias funkcijas ir Projekto vadovo pavedimus.
35. Pagal kompetenciją vykdo bendruosius administravimo veiksmus, nustatytus Agentūros direktoriaus patvirtintame Procedūrų vadove (toliau – Procedūrų vadovas), susijusius su šiame pareigybės aprašyme nurodytomis funkcijomis, kad būtų užtikrintas efektyvus Projekto vykdymas ir Agentūros veikla.
36. Siekiant palaikyti ir puoselėti profesinės etikos ir elgesio principus Agentūroje bei efektyviai juos taikyti darbinėje veikloje, laikosi Procedūrų vadove nustatytų Darbuotojų elgesio kodekso reikalavimų.
37. Siekiant tinkamai atlikti paskirtas funkcijas, šias pareigas einantis darbuotojas atsako už pareigybės funkcijų atlikimą kokybiškai ir laiku, laikantis galiojančių teisės aktų, sutarčių ir tvarkų, reglamentuojančių projekto įgyvendinimą, bei Procedūrų vadovo.

VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

38. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Projekto vadovui.

Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Telefonas: (8~5) 210 21 84
El. paštas: gitana.sakalauskiene@apva.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.