Šeštadienis, balandžio 20 d.

Projekto "TAPK - Tavo ateities perspektyvų kūrimas" koordinatorius-darbo vieta galima visoje Lietuvos teritorijoje Darbo užmokestis (pareiginės algos koeficiento dydis) nuo 6,8 iki 7,1

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 73652
Skelbimo data: 2021-09-20
Skelbimas galioja iki: 2021-10-04
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Projekto "TAPK - Tavo ateities perspektyvų kūrimas" koordinatorius-darbo vieta galima visoje Lietuvos teritorijoje Darbo užmokestis (pareiginės algos koeficiento dydis) nuo 6,8 iki 7,1
Pareiginės algos koeficientas: 6.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,203.60
Darbo vieta (miestas): Nenustatyta
Informacija apie įstaigą: Darbo užmokestis (pareiginės algos koeficiento dydis) nuo 6,8 iki 7,1.Terminuota projektinio darbo sutartis iki Projekto veiklų pabaigos 2022-06-30. Darbo vieta galima visoje Lietuvos teritorijoje
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2017 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-88
(2.1 p.)
(Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 23 d. įsakymu Nr. V-380 redakcija)

IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO NR. 07.3.1-ESFA-V-401-04-0001 „TAPK - TAVO ATEITIES PERSPEKTYVŲ KŪRIMAS“ KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.3.1-ESFA-V-401-04-0001 „TAPK - Tavo ateities perspektyvų kūrimas“ (toliau – Projektas) koordinatoriaus pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Projekto koordinatoriaus pareigybė reikalinga Projekto veiklų koordinavimui, stebėjimui, vertinimui, viešinimui ir išvadų bei pasiūlymų pateikimui, siekiant Projekto įgyvendinimo metu užtikrinti efektyvų rodiklių ir rezultatų vykdymą visos šalies mastu, dokumentų valdymo funkcijų vykdymui.
4. Projekto koordinatorius tiesiogiai pavaldus Projektų valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Projekto koordinatorius, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
5.2. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius užimtumo rėmimą, viešuosius pirkimus,
5.3. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą;
5.4. išmanyti Lietuvos 2014-2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, 2014-2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą Lietuvoje;
5.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinant problemas;
5.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis Projekto koordinatorius vykdo šias funkcijas:
6.1. koordinuoja Projekto veiklų įgyvendinimą, prisiimant atsakomybę už informacijos apibendrinimą bei patikimumą;
6.2. užtikrina Projekto tikslų ir uždavinių įgyvendinimą bei nustatytų rodiklių pasiekimą;
6.3. užtikrina, kad Projekto veiklos būtų vykdomos, vadovaujantis atitinkamais Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktais;
6.4. vykdo Projekto rezultatų rodiklių ir pasekimo rodiklių įgyvendinimo stebėseną ir rengia išvadas;
6.5. pagal Užimtumo tarnybos informacinės sistemos jungtinės duomenų bazės rodmenis ir (arba) kitus duomenis kas mėnesį rengia suvestinius duomenis apie priemonių dalyvių nusiuntimą, dalyvavimo priemonėse nutraukimą, baigimą nustatytais terminais ir įsidarbinimą;
6.6. periodiškai apibendrina duomenis, Projekte numatytų rezultatų pasiekimą;
6.7. kas mėnesį rengia suvestinius duomenis apie dalyvių nusiuntimą, dalyvavimo priemonėse nutraukimą, baigimą nustatytais terminais ir įsidarbinimą;
6.8. parengia ir pateikia informaciją apie Projekto eigą Projektų valdymo bei Priemonių apskaitos skyriams;
6.9. parengia suvestinę informaciją Projekto tarpinėms ir galutinei ataskaitai, jas užpildo ir pateikia nustatyta tvarka;
6.10. rengia kas mėnesį informaciją mokėjimo prašymui apie koordinuojamų priemonių įgyvendinimą ir stebėsenos rodiklius;
6.11. tikrina teritorinių darbo biržų įvestų duomenų atitikimą su mokėjimo prašymui pateiktais išlaidas pagrindžiančiais dokumentais, užpildo atitinkamus patikros lapus ir parengia suvestines;
6.12. renka, kaupia, sistemina informaciją ir komplektuoja dokumentus, reikalingus mokėjimo prašymams;
6.13. rengia informaciją priemonių viešinimui ir rezultatų sklaidai, organizuoja Projekto viešinimo bei informavimo priemones, informacijos apie Projektą sklaidą;
6.14. vykdo Projekto viešinimo ir rezultatų sklaidos teritorinėse darbo biržose kontrolę;
6.15. konsultuoja Projekto partnerius Projekto veiklų įgyvendinimo klausimais;
6.16. organizuoja planuojamų įsigyti prekių ir paslaugų pirkimų vykdymą, rengia planuojamų įsigyti prekių ir paslaugų pirkimo technines specifikacijas bei pirkimo dokumentus ir derina su Projekto valdymo ir Viešųjų pirkimų skyriais;
6.17. vykdo pasirašytų sutarčių priežiūrą ir kontrolę;
6.18. inicijuoja, rengia ir derina dokumentų projektus Projekto vykdymo klausimais, įformina dokumentus, susijusius su Projekto veiklų vykdymu, tvarko Projekto administravimo grupės susirašinėjimą, registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
6.19. rengia dokumentacijos plano projektą ir sudaro bylas, vadovaudamasis Užimtumo tarnybos dokumentacijos planu, nustatyta tvarka perduoda dokumentų bylas Užimtumo tarnybos archyvui;
6.20. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Projektų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis projekto koordinatorius atsako už:
7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi
7.4. tikslingą bei ekonomišką iš Projektui skirtų lėšų įsigyto turto naudojimą;
7.5. racionalų darbo laiko naudojimą.
8. Projekto koordinatorius už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, privalo perduoti visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais Projektų valdymo skyrių arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.
_____________________
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@uzt.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.