Projekto vadovas. Darbo užmokesčio koeficientas nuo 9,1 iki 12,6.
Skelbimo nr.: | 64492 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-05-11 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinė teismų administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Projekto vadovas. Darbo užmokesčio koeficientas nuo 9,1 iki 12,6. |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Nacionalinės teismų administracijos direktoriaus 2020 m. balandžio 9 d. įsakymu Nr. 6P- 47-(1.1) PROJEKTO VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Projekto vadovas – darbuotojas, dirbantis pagal terminuotą darbo sutartį pagal 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų „Teisingumas ir vidaus reikalai“ programą vykdomame projekte ,,Kokybės, paslaugų ir infrastruktūros tobulinimas Lietuvos teismuose“ (toliau – Projektas) ir gaunantis darbo užmokestį iš tarptautinės finansinės paramos. Ši pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų pareigybės grupei. 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai); 3.2. turėti ne mažiau negu 2 metų Europos Sąjungos ar kitos tarptautinės paramos finansuojamų projektų administravimo ir (ar) valdymo patirties; 3.3. turėti ne mažiau negu 2 metų vadovaujamojo darbo patirties; 3.4. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų ir organizacijų veiklą, teismų veiklą, viešuosius pirkimus, Europos Sąjungos lėšomis finansuojamų programų rengimą ir administravimą, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų finansavimą reglamentuojančius teisės aktus; 3.5. sugebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti pagrįstas išvadas ir savarankiškai priimti sprendimus; 3.6. sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą; 3.7. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo principus; 3.8. mokėti anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmuo – B2); 3.9. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. užtikrina sklandų Projekto veiklų įgyvendinimą ir priežiūrą; 4.2. esant poreikiui formuoja ekspertų komandas, darbo grupes ar kitas struktūras, reikalingas efektyviam Projekto įgyvendinimui ir (ar) priežiūrai užtikrinti; 4.3. planuoja, organizuoja ir koordinuoja ekspertų ir (ar) darbo grupių, ir (ar) kitų struktūrų veiklą; 4.4. organizuoja Projekto darbo grupių ir (ar) ekspertų, ir (ar) kitų struktūrų susitikimus; 4.5. užtikrina tinkamą Projekto įgyvendinimui reikalingos dokumentacijos parengimą; 4.6. prognozuoja ir kontroliuoja Projekto lėšų poreikį, panaudojimą, užtikrina išlaidų atitikimą tinkamų išlaidų kategorijai; 4.7. organizuoja ir kontroliuoja mokėjimo dokumentų rengimą ir jų teikimą kompetentingoms institucijoms; 4.8. vykdo nuolatinę Projekto įgyvendinimo priežiūrą, nuolat seka projekto eigą, kontroliuoja Projekto terminų atitikimą; 4.9. užtikrina tinkamą Projektui įgyvendinti reikalingų viešųjų pirkimų organizavimą, stebi viešųjų pirkimų konkursų eigą, projekto viešųjų pirkimų dokumentaciją teikia Administracijos viešuosius pirkimus atliekantiems subjektams; 4.10. prižiūri Projekto finansavimo ir administravimo sutartis; 4.11. prižiūri Projekto įgyvendinimui skirtų sutarčių su tiekėjais projektų rengimą ir sudarytų sutarčių vykdymą; 4.12. priežiūros, kontrolės tikslais ar dėl iškilusios būtinybės užtikrina tinkamą Projekto vykdymą vietoje, vyksta į teismus, į tiekėjų vykdomų mokymų ar kitų Projekto veiklų vykdymo vietas; 4.13. bendrauja (lietuvių ir anglų kalba) su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA), Projekto partneriais, teismais, kitomis suinteresuotomis ir projektą prižiūrinčiomis institucijomis, teikia tinkamam Projekto veiklų įgyvendinimui reikalingą informaciją ir dokumentus bei užtikrina, kad visa suteikta informacija yra tiksli, teisinga ir išsami, o veiksmai atlikti tinkamai ir laiku; 4.14. atstovauja Administraciją teismų savivaldos institucijose, teismuose, kitose valstybės ir savivaldybių bei užsienio valstybių institucijose, įstaigose ir organizacijose su Projekto veiklų įgyvendinimu susijusiais klausimais; 4.15. planuoja Projekto viešinimo veiklas ir užtikrina tinkamą jų vykdymą; 4.16. periodiškai atsiskaito už Projekto veiklas, rezultatus, laiku teikia ataskaitas ir kt. dokumentus; 4.17. užtikrina tinkamą su Projektu susijusių dokumentų saugojimą; 4.18. vykdo kitus Administracijos direktoriaus pavaduotojo su Projekto vykdymu susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Projekto tikslai ir rezultatai. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Administracijos direktoriaus pavaduotojui. ______________ Susipažinau Projekto vadovas __________________________ (parašas) ___________________________ (vardas ir pavardė) ____________________ (data) |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 5 2685186 |
El. paštas: | info@teismai.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 15, Vilnius LT-10312 |