Projekto veiklų koordinatorius (0,75 etato)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 85155
Skelbimo data: 2023-01-10
Skelbimas galioja iki: 2023-01-24
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija
Pareigos: Projekto veiklų koordinatorius (0,75 etato)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Ignalina
Informacija apie įstaigą: Darbuotojas priimamas 0,75 etato (30 val. per savaitę).

Nustatytas pastoviosios atlyginimo dalies koeficientas 9,5 - 11 (priklausomai nuo profesinės patirties)
Pareigybės aprašymas:

PROJEKTO „ŠLAPIŲ PIEVŲ IR ŽEMAPELKIŲ PRITAIKYMAS TVARIAM ŪKININKAVIMUI, SIEKIANT UŽTIKRINTI ILGALAIKĘ GRIEŽLĖS IR NYKSTANČIŲ TILVIKŲ APSAUGĄ“ („ADAPTATION OF WET GRASSLANDS AND MIRES FOR SUSTAINABLE FARMING TO ENSURE LONG-TERM PROTECTION OF CORNCRAKE AND THREATENED WADERS“) NR. LOD/221221/01/JVS-LIFE/101074711 VEIKLŲ KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖ

1. Projekto „Šlapių pievų ir žemapelkių pritaikymas tvariam ūkininkavimui, siekiant užtikrinti ilgalaikę griežlės ir nykstančių tilvikų apsaugą“ („Adaptation of wet grasslands and mires for sustainable farming to ensure long-term protection of Corncrake and threatened waders“) Nr. LOD/221221/01/JVS-LIFE/101074711 veiklų (toliau - Projektas) veiklų koordinatorius (toliau – projekto veiklų koordinatorius) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį - _specialistas ___

(nurodoma pareigybės grupė)

2. Pareigybės lygis – __ A2___________________________________________

(nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)

3. Projekto veiklų koordinatorius pavaldus Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direktoriui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;

4.2. turėti patirties įgyvendinant ar administruojant valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

4.3. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;

4.4. būti susipažinusiam su saugomų teritorijų ir Natura 2000 teritorijų sistemos teisiniu ir instituciniu valdymu Lietuvoje;

4.5. mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei daryti išvadas;

4.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas;

4.7. pasižymėti gerais bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiais;

4.8. gebėti dirbti kompiuteriu vartotoju lygiu;

4.9. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikianti teisę vairuoti B kategorijos transporto priemonę, ir gebėti vairuoti.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

5.1. planuoja, organizuoja, koordinuoja ir vykdo Projekto veiklas, bendradarbiauja su Projekto partneriais, rengia Projekto finansavimo planus ateinantiems finansavimo periodams, teikia informaciją Projekto patikrinimą atliekančioms institucijoms;

5.2. vykdo visas projekto administravimo, organizavimo ir valdymo užduotis, fiksuoja neatitikimus, juos taiso;

5.3. kontroliuoja, kad įgyvendinant projektą, lėšos būtų naudojamos pagal paskirtį;

5.4. kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją apie Projekto veiklas, rengia ir teikia informaciją apie projekto eigą;

5.5. rengia, tikrina ir pateikia raštų projektus direktoriui;

5.6. informuoja Direktorių apie veiklas, kurios turi būti atliktos įgyvendinant Projektą, derina jų eigą, teikia pasiūlymus Projekto įgyvendinimo ir kitais su Projektu susijusiais klausimais;

5.7. konsultuoja Projekto komandos narius ir Projekto partnerius LIFE programos ir Projekto klausimais pagal savo kompetenciją;

5.8. sudaro Projekto dokumentų bylas ir garantuoja jų apsaugą;

5.9. siekiant užtikrinti Projekto įsipareigojimų, susijusių su papildomų Projekto veiklų finansavimu, įgyvendinimą, vykdo papildomų veiklų stebėseną, rengia ataskaitas;

5.10. organizuoja ir vykdo Projekte numatytus viešuosius pirkimus;

5.11. viešina Projektą pagal viešinimo planą ir suderina viešinimo priemones su direktoriumi;

5.12. koordinuoja Projekto veiklas, gamtotvarkinių priemonių įgyvendinimą, vadovaujasi finansavimo sutarties nuostatomis ir laikosi galiojančių teisės aktų;

5.13. konsultuojasi su Projekto koordinatoriais Projekto valdymo, Projekto įgyvendinimo išlaidų būtinumo, Projekto eigos dokumentų surinkimo bei saugojimo klausimais, Projekto pirkimų organizavimo klausimais;

5.14. vykdo kitas su Projektu susijusias funkcijas;

5.15. vykdo kitus su Projekto įgyvendinimu ir direkcijos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Direkcijos strateginiai tikslai.

IV. ATSAKOMYBĖ

6. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako:

6.1. už Projekto eigos dokumentų surinkimą, saugojimą, pareigybės aprašyme apibrėžtų užduočių ir funkcijų įvykdymą laiku pagal Projektų veiklų įgyvendinimo grafiką. rengiamų dokumentų duomenų teisėtumą ir parengimą laiku;

6.2. už jam perduotų naudoti materialinių vertybių ir dokumentų apsaugą.

_______


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 386) 53135
El. paštas: direkcija@aparkai.lt
Adresas: Lūšių g. 16, Palūšės k., 30202 Ignalinos r.
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.