Protokolo skyrius Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 9376
Skelbimo data: 2020-10-05
Konkursą inicijuojanti įstaig: Plungės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Protokolo skyrius Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 6.40
Darbo vieta (miestas): Plungė
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės administracijos
2020 m. rugsėjo 24 d.
Direktoriaus įsakymas Nr. DE-585
 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
PROTOKOLO SKYRIUS
PROTOKOLO SKYRIAUS VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Dokumentų valdymas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Dokumentų valdymas ir administravimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
6. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
7. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
10. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
12. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ registruoja Administracijos darbuotojų parengtus sprendimų projektus bei priimtus Savivaldybės tarybos sprendimus..
15. Naudojantis tarybos posėdžių valdymo programomis CAA ir CUA, Transliuoja ir Savivaldybės interneto svetainėje archyvuoja Savivaldybės tarybos posėdžius..
16. Savivaldybės tarybos veiklos reglamento ir Administracijos nuostatų nustatyta tvarka, komitetų nariams, Administracijos direktoriui, jo pavaduotojui, mero patarėjams, Savivaldybės kontrolieriui pateikia rengėjų parengtus ir nustatyta tvarka suderintus sprendimų projektus ir kitą reikalingą medžiagą komitetų posėdžiams..
17. Padeda komisijų ir darbo grupių pirmininkams organizuoti Savivaldybės tarybos sudarytų ir Administracijos direktoriaus įsakymu priskirtų komisijų bei darbo grupių posėdžius, parengia posėdžiams reikalingą medžiagą, surašo posėdžių protokolus ir pateikia vykdytojams komisijų bei darbo grupių posėdžių protokolų išrašus ir kitą reikalingą medžiagą..
18. Pavaduoja Skyriaus vedėją jam nesant darbe..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
19.4. studijų kryptis – filologija pagal kalbą (diplome nurodant konkrečią kalbą) (arba);
arba:
19.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.6. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
19.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
20.2. organizuotumas - 3 lygis;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
20.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
20.5. komunikacija - 3 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1. veiklos planavimas - 3 lygis;
22.2. dokumentų valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Nenustatyta;
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Saulius Tijūšas
Telefonas: 8 5 2196812
El. paštas: saulius.tijusas@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Skelbimas publikuojamas iki: 2020-10-12
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.