Psichologinio smurto darbe prevencijos skyriaus Vyriausiasis darbo inspektorius (karjeros valstybės tarnautojas)
| Skelbimo nr.: | 64789 | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-30 | ||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-13 (imtinai) | ||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | ||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
| Pareigos: | Psichologinio smurto darbe prevencijos skyriaus Vyriausiasis darbo inspektorius (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,00 | ||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1785,40 | ||||
| Darbo vieta (miestas): | Panevėžys | ||||
| Informacija apie įstaigą: | Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Valstybinė darbo inspekcija) yra valstybinė kontrolės įstaiga, veikianti prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir pagal Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos įstatyme nustatytą kompetenciją įgyvendinanti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos formuojamą darbo politiką. Informacija apie skelbiamą konkursą pateikiama Valstybės tarnybos portale ir VDI interneto svetainėje (www.vdi.lrv.lt) Taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis |
||||
| Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas;
4.2.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. darbo teisės bei darbuotojų saugos ir sveikatos priežiūra ir kontrolė ūkio subjektuose.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
poveikio priemonių taikymas darbo teisės bei darbuotojų saugos ir sveikatos srityse;
6.2.
prašymų nagrinėjimas, informacijos teikimas, pažymų išdavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
8. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
12. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
13. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
14. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
19. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
20. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
21. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
22. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Kontroliuoja Darbo kodekso ir kitų darbo teisės normų, darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų vykdymą ir atlieka jų pažeidimų prevenciją..
25. Nustatęs įstatymų ir (ar) kitų teisės aktų pažeidimus, užpildo nustatytos formos dokumentus pažeidimų pašalinimui, surašo nustatytos formos dokumentus ir administracinių nusižengimų protokolus, teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja administracinių nusižengimų bylas, skiria administracines nuobaudas..
26. Konsultuoja (žodžiu ir raštu) darbo teisės, darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais..
27. Veda seminarus ir konsultacinius renginius skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais..
28. Atstovauja įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose..
29. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus, susijusius su skyriaus veikla..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
30. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
30.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.2.
studijų kryptis – teisė.
31. Transporto priemonių pažymėjimai:
31.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
32. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1.
komunikacija - 3 lygis;
32.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
32.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
32.4.
organizuotumas - 3 lygis;
32.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
33. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
33.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis;
33.3.
informacijos valdymas - 3 lygis.
|
|||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | ||||
| Vardas, Pavardė: | Jolanta Gečienė | ||||
| Telefonas: | +37067286311 | ||||
| El. paštas: | jolanta.geciene@vva.gov.lt | ||||
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||