Raštinės poskyrio vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 44320
Skelbimo data: 2020-04-21
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Raštinės poskyrio vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 7.70
Pareigybės aprašymas:
DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS
RAŠTINĖS POSKYRIO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
(funkcijos kodas –36430)

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Dokumentų valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) Raštinės poskyrio (toliau – Poskyris) vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.

II SKYRIUS
PASKIRTIS

2. Vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Policijos departamentas) ir kitų policijos įstaigų rengiamų ir archyvinių dokumentų apyvartai organizuoti ir kontroliuoti, tinkamai ir efektyviai policijos įstaigų archyvų veiklai užtikrinti.

III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas atlieka funkcijas bendrojoje veiklos srityje – dokumentų valdymas.

IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį komunikacijos ir informacijos paslaugų studijų krypties išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais policijos veiklą, valstybės tarnybą, bendrųjų ir įslaptintų dokumentų tvarkymą, apskaitą, rengimą, archyvavimo tvarką, ir gebėti juos taikyti praktikoje;
4.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti savo srities informaciją, pasirinkti sprendimo būdus, rengti išvadas, pastabas, pasiūlymus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.5. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, nusistatyti prioritetus;
4.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu, išmanyti elektroninių dokumentų valdymo ypatumus;
4.7. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Visiškai slaptai“.

V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

5. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, atlieka šias funkcijas:
5.1. rengia teisės aktų ir kitų dokumentų, susijusių su Skyriaus kompetencijai priskirta veiklos sritimi, projektus, pagal kompetenciją analizuoja galiojančius teisės aktus dokumentų valdymo srityje, problemas jų taikymo praktikoje, teikia pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
5.2. dalyvauja formuojant policijos įstaigų dokumentų valdymo politiką;
5.3. užtikrina Policijos departamento archyvo fondo, sudarančio Lietuvos valstybinio archyvų fondo dalį, tinkamą priežiūrą, laikymą ir naudojimą, apskaitą, nuolat saugomų dokumentų paruošimą valstybiniam saugojimui, sudaro ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia derinti nuolat ir ilgai saugomų popierinių ir elektroninių bylų apyrašus, atlieka neįslaptintų dokumentų vertės ekspertizę, atrenka dokumentus naikinti, rengia jų naikinimo aktus ir organizuoja naikinimą;
5.4. sudaro Policijos departamento dokumentacijos planą, jo papildymų sąrašą ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia derinti, rengia Policijos departamento dokumentų registrų sąrašą;
5.5. perima Policijos departamento struktūrinių padalinių užbaigtas bylas, tvarko jų apskaitą, organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą;
5.6. tikrina ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia derinti policijos įstaigų, neperduodančių dokumentų valstybiniam saugojimui, pateiktus derinti jų parengtus dokumentacijų planus, nuolat ir ilgai saugomų bylų apyrašus, atrinktų naikinti bylų (dokumentų) aktus, dalyvauja atliekant dokumentų vertės ekspertizę specializuotose policijos įstaigose;
5.7. organizuoja ir vykdo likviduotų ar reorganizuotų policijos įstaigų dokumentų (bylų) perėmimą, tvarko jų apskaitą, užtikrina naudojimą;
5.8. atlieka patikrinimus policijos įstaigose bendrųjų dokumentų valdymo srityje;
5.9. pagal savo kompetenciją kontroliuoja ir užtikrina, kad Policijos dokumentų valdymo sistema būtų naudojama efektyviai ir tinkamai;
5.10. teikia siūlymus dėl dokumentų valdymo procesų ir dokumentuojamų veiklos procesų tobulinimo bei veiklos efektyvumo didinimo;
5.11. pagal kompetenciją teikia konsultacijas Policijos departamento ir policijos įstaigų darbuotojams, rengia metodinę medžiagą policijos sistemos dokumentų ir elektroninių dokumentų valdymo, Policijos dokumentų valdymo sistemos naudojimo klausimais;
5.12. vykdo kitus su Poskyrio funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.

VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus Poskyrio vedėjui.
__________________________
Informacija apie įstaigą: www.policija.lt
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Miglė Noreikaitė
Telefonas:
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.