Atsinaujinantis Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
RYTŲ LIETUVOS KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centras Darbo vieta: Vilnius Darbo aprašymas: - planuoti ir organizuoti centro darbą (pavaldume 4 grupės, apie 90 darbuotojų), užtikrinti tinkamą padaliniui priskirtų funkcijų vykdymą;
- planuoti ir vykdyti padalinių tikslus;
- analizuoti ir tobulinti pavaldžių grupių veiklą;
- užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standartų laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą padaliniuose;
- užtikrinti centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos analizavimą ir tinkamą taikymą praktikoje;
- užtikrinti efektyvią vidinę komunikaciją;
- skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už veiklos rezultatus;
- ugdyti ir motyvuoti padalinių darbuotojus;
- teikti pasiūlymus dėl centro veiklos tobulinimo.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis socialinių mokslų studijų srities (vadybos ir verslo administravimo, viešojo administravimo, ekonomikos, teisės arba komunikacijos krypties) išsilavinimas;
- ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo patirtis;
- darbo patirtis klientų aptarnavimo, rinkodaros ar pardavimų srityse;
- išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose;
- inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
- atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
- lyderystė, strateginis ir analitinis mąstymas;
- labai geri bendravimo gebėjimai, efektyvaus konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
- iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
- puikūs personalo valdymo įgūdžiai, gebėjimas planuoti laiką, organizuoti ir paskirstyti darbus bei nustatyti prioritetus;
- labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- mokėti dirbti Microsoft Office programų paketu.
Mes siūlome: - galimybę prisidėti prie pokyčių įgyvendinimo strateginę reikšmę turinčioje organizacijoje;
- galimybę kurti, diegti, mokytis ir tapti srities profesionalu;
- palaikančią aukščiausio lygmens vadovų komandą.
- darbą atsinaujinančioje įmonėje;
- nuolatinį tobulėjimą ir profesinį augimą.
|