Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
RYTŲ LIETUVOS KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centras Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius Savo sukauptą patirtį pritaikysite: - planuojant ir organizuojant centro darbą (pavaldume 5 grupės, apie 90 darbuotojų), užtikrinant tinkamą padaliniui priskirtų funkcijų vykdymą;
- planuojant ir vykdant padalinių tikslus;
- analizuojant ir tobulinant pavaldžių grupių veiklą;
- užtikrinant kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standartų laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą padaliniuose;
- užtikrinant centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos analizavimą ir tinkamą taikymą praktikoje;
- užtikrinant efektyvią vidinę komunikaciją;
- skatinant darbuotojų iniciatyvą ir stiprinant atsakomybę už veiklos rezultatus;
- ugdant ir motyvuojant padalinių darbuotojus;
- teikiant pasiūlymus dėl centro veiklos tobulinimo.
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
- ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo padaliniui patirtis;
- ne trumpesnė nei 3 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, rinkodaros ar pardavimų srityse;
- išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose;
- inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
- atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
- lyderystė, strateginis ir analitinis mąstymas;
- labai geri bendravimo gebėjimai, efektyvaus konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
- iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
- puikūs personalo valdymo įgūdžiai, gebėjimas planuoti laiką, organizuoti ir paskirstyti darbus bei nustatyti prioritetus;
- labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
- anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu (gebėjimas rengti ir analizuoti dokumentus, rengti pristatymus anglų kalba, atstovauti įmonei ir pan.);
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- mokėjimas dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.
Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 2528 Eur su mokesčiais (2528 – 3791 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, el. p. vilma.siauciuliene@registrucentras.lt, tel. +370 686 41247
|