Šalčininkų skyriaus Skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61307
Skelbimo data: 2024-11-18
Skelbimas galioja iki: 2024-12-02 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Šalčininkų skyriaus Skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,07
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1910,38
Darbo vieta (miestas): Šalčininkai
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,07 iki 1,41.

Taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis.

Mes siūlome:
· profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes;
· lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą;
· darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis;
· lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai;
· galimybes lengviau derinti šeimos ir darbo poreikius;
· švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos;
· kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda;
· empatišką organizacijos kultūrą.

Kilus klausimams dėl pareigybės ir darbo pobūdžio galite kreiptis kontaktais : Diana Skibarienė
Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyriausioji specialistė
+370 616 17491 Diana.Skibariene@uzt.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
VILNIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO
ŠALČININKŲ SKYRIAUS
VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. administracinių sprendimų priėmimas.
4. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Administracinių spendimų priėmimas skyriaus kompetencijos klausimais.
6. Darbo rinkos paslaugų teikimo bei užimtumo rėmimo ir kitų priemonių taikymo organizavimas darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
10. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
12. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
14. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
17. Pavaduoja kito klientų aptarnavimo skyriaus vedėją, jam nesant darbe.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – verslas (arba);
18.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
18.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
18.5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
18.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.7. darbo patirties sritis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
18.8. darbo patirtis srityje – 3 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

19. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
19.2. organizuotumas - 4 lygis;
19.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
19.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
19.5. komunikacija - 4 lygis.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. strateginis požiūris - 2 lygis;
20.2. veiklos valdymas - 3 lygis;
20.3. lyderystė - 3 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
21.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis;
21.3. konfliktų valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rima Kajėnaitė
Telefonas: +370 672 86671
El. paštas: rima.kajenaite@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.