Savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas - tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 58671
Skelbimo data: 2024-03-21
Skelbimas galioja iki: 2024-04-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Druskininkų savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Druskininkų savivaldybės administracija
Pareigos: Savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas - tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2142,48
Darbo vieta (miestas): Druskininkai
Informacija apie įstaigą: Druskininkų savivaldybės administracija - biudžetinė viešojo administravimo įstaiga, veikianti pagal Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytą veiklos reglamentavimą.
Informacija apie įstaigą www.druskininkusavivaldybe.lt

Kviečiame prisijungti prie Druskininkų savivaldybės administracijos komandos.
Jūsų laukia:
• Darbas profesionalioje, draugiškoje komandoje;
• Galimybė realizuoti savo žinias ir gebėjimus, profesinius iššūkius;
• Darbo užmokesčio perspektyvos atsižvelgiant į darbo patirtį, kompetenciją ir veiklos rezultatus;
• Sveikatos draudimas.
Pareigybei taikomas išbandymo laikotarpis - 3 mėnesiai.
Išsamesnė informacija apie skelbiamą konkursą https://druskininkusavivaldybe.lt/aktualijos/skelbimai

Kontaktinis asmuo: Inga Gudavičienė, Druskininkų savivaldybės administracijos Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja, tel. 0313 40121, el. p. inga.gudaviciene@druskininkai.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
Į STRUKTŪRINIUS PADALINIUS NEĮEINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO - TARPINSTITUCINIO BENDRADARBIAVIMO KOORDINATORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Administracinių paslaugų teikimas tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus veiklos srityje.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Sprendimų dėl koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo koordinavimas ir jų laikymosi priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
11. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
12. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
14. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
Funkcijos patvirtintos 2017-08-28 „Dėl Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo patvirtinimo“ Nr.: V-651A1-455V-1004.
15. Vykdo funkcijas nustatytas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymuose
16. Vykdo funkcijas nustatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2018 m. rugpjūčio 8 d. įsakyme Nr. A1-428V-894V-6911V-579 Dėl savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo rekomendacijų patvirtinimo
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
18. Padeda įgyvendinti Savivaldybės institucijų suformuotą švietimo, socialinę, sveikatos apsaugos politiką.
19. Laiku įgyvendina Lietuvos Respublikos teisės aktus ir valstybės bei savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos sprendimus viešojo administravimo srityje.
20. Dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės plėtros strateginį planą.
21. Dalyvauja priežiūros komitetų ar projektų koordinavimo grupių veikloje, įgyvendinant projektus, komisijų bei darbo grupių veikloje.
22. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais dalyvauja.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – turėti magistro kvalifikacinį laipsnį ir būti baigusiam magistro studijas vienoje iš studijų krypčių ir (arba) studijų krypčių grupėje: sociologijos, socialinio darbo, socialinės politikos, visuomenės sveikatos, teisės, vadybos, žmonių išteklių vadybos, viešojo administravimo studijų kryptyse arba švietimo ir ugdymo studijų krypčių grupėje arba turėti lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
24. Atitikimas kitiems reikalavimams:
24.1. atitikti specialiuosius reikalavimus, nurodytus Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2017 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-651/A1-455/V-1004, 14.2 papunktyje..

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
25.2. organizuotumas - 3 lygis;
25.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
25.5. komunikacija - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
26.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
26.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Dokumentų ir informacijos skyriaus Skyriaus vedėjo pavaduotojas
Vardas, Pavardė: Inga Gudavičienė
Telefonas: +37031340121
El. paštas: inga.gudaviciene@druskininkai.lt
Adresas: Vilniaus al.18, LT-66119 Druskininkai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.