Slaptumo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 50286 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2022-02-10 | ||||||||||||
Skelbimas galioja iki: | 2022-02-25 | ||||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija | ||||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos | ||||||||||||
Pareigos: | Slaptumo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 10.50 | ||||||||||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,900.50 | ||||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||||||||||
Informacija apie įstaigą: | |||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | |||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
personalo valdymas;
4.2.
dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Įslaptintos informacijos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Personalo patikimumo užtikrinimas pagal Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo IV skirsnį;
6.2.
Įslaptintos informacijos administravimas pagal Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo V skirsnį.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
9. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
10. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
11. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
15. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.
17. Koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
18. Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.
19. Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
22. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.
23. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
24. Koordinuoja bylų apskaitą.
25. Koordinuoja dokumentų administravimą.
26. Koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
27. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
28. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
29. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
30. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
31. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
32. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
33. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
34. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
35. Rengia ministerijos pareigybių, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija arba teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Riboto naudojimo“, sąrašą..
36. Kartą per kalendorinius metus ministerijos darbuotojus pasirašytinai supažindina su įslaptintos informacijos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimais ir informuoja apie įstatymų nustatytą atsakomybę už neteisėtą disponavimą įslaptinta informacija, įslaptintos informacijos atskleidimą, praradimą, pagrobimą ar kitokį neteisėtą įsigijimą..
37. Vertina ir teikia pastabas dėl įstaigų prie ministerijos ir įmonių pateiktų derinti įslaptintos dokumentacijos planų, įslaptintos dokumentacijos planų papildymų sąrašų, įslaptintų dokumentų registrų sąrašų, įslaptintų dokumentų naikinimo aktų..
38. Tvarko kompiuterinę leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, išduotų ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos ir įmonių valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, bei suteiktos teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Riboto naudojimo“, apskaitą..
39. Atlieka įslaptintos informacijos administravimo ir įslaptintos informacijos apsaugos būklės tikrinimus ministerijos administracijos padaliniuose, įstaigose prie ministerijos ir įmonėse, teikia atliktų patikrinimų išvadas, siūlymus dėl išaiškintų pažeidimų pašalinimo..
40. Administruoja NATO ir Europos Sąjungos Lietuvai perduotą įslaptintą informaciją, kuria disponuoja NATO ir Europos Sąjungos Lietuvai perduotų įslaptintų dokumentų subregistratūra Vidaus reikalų ministerijoje, kontroliuoja antrinių subregistratūrų ir kontrolės punktų darbą..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
41. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
41.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
41.2.
studijų kryptis – teisė (arba);
41.3.
studijų kryptis – visuomenės saugumas (arba);
arba:
41.4.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
41.5.
darbo patirties sritis – įslaptintų dokumentų valdymo patirtis;
41.6.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
42. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
42.1. kalba - anglų;
42.2. kalbos mokėjimo lygis – A2.
43. Atitikimas kitiems reikalavimams:
43.1.
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Visiškai slaptai“.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
44. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
44.1.
komunikacija - 4 lygis;
44.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
44.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
44.4.
organizuotumas - 4 lygis;
44.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
45. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
45.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
46. Profesinė kompetencija:
46.1.
korupcijos prevencija - 4 lygis;
46.2.
dokumentų valdymas - 4 lygis.
|
|||||||||||||
Vertinimo metodai: | |||||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||||||||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||||||||||
Vardas, Pavardė: | Regina Filipovič-Jurgaitienė | ||||||||||||
Telefonas: | +37052196821 | ||||||||||||
El. paštas: | regina.filipovic-jurgaitiene@vtd.lt | ||||||||||||
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2 | ||||||||||||