Ketvirtadienis, gegužės 23 d.

Slaugos administratorius. Pastovioji darbo užmokesčio dalis 2070,40 - 2329,20 Eur. Gali būti skiriama kintamoji dalis

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 62021
Skelbimo data: 2019-12-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centras
Pareigos: Slaugos administratorius. Pastovioji darbo užmokesčio dalis 2070,40 - 2329,20 Eur. Gali būti skiriama kintamoji dalis
Pareiginės algos koeficientas 2,070.40
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros
centro vyriausiojo gydytojo
2019 m. gruodžio 3 d.
įsakymu Nr. V-276

UKMERGĖS PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO
SLAUGOS ADMINISTRATORIAUS
PAREIGINIAI NUOSTATAI

I SKYRIUS
BENDROJI DALIS

1.1. Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centro (toliau - Ukmergės PSPC) slaugos administratoriaus pareigybė yra skirta Ukmergės PSPC slaugos veiklos vykdymui, koordinavimui ir organizavimui. Slaugos administratorius tiesiogiai pavaldus Ukmergės PSPC vyriausiajam gydytojui. Slaugos administratoriaus pareigybė prilyginama įstaigos vyriausiojo gydytojo pavaduotojų lygmeniui.
1.2. Slaugos administratorius į pareigas priimamas viešo konkurso būdu. Slaugos administratorių į pareigas skiria ir iš pareigų atleidžia Ukmergės PSPC vyriausiasis gydytojas.

II SKYRIUS
BENDRIEJI IR SPECIALIEJI KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI

2.1. Bendrieji slaugos administratoriaus kvalifikaciniai reikalavimai:
2.1.1 slaugos administratorius, vadovaujantis Ukmergės PSPC slaugos veiklai, turi turėti:
2.1.1.1 aukštąjį universitetinį biomedicinos mokslų studijų srities slaugos krypties išsilavinimo magistro kvalifikacinį laipsnį arba kitos studijų srities ir krypties bakalauro kvalifikacinį laipsnį ir socialinių mokslų krypties teisės, verslo vadybos, sveikatos priežiūros vadybos, viešojo administravimo, ekonomikos, visuomenės sveikatos, slaugos ar reabilitacijos studijų krypčių magistro kvalifikacinį laipsnį;
2.1.1.2. ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį slaugos srityje;
2.1.1.3. ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį.
2.2. Specialieji slaugos administratoriaus kvalifikaciniai reikalavimai:
2.2.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą;
2.2.2. išmanyti slaugos politiką bei slaugos proceso vadybą;
2.2.3. suprasti slaugos, kaip sveikatos priežiūros sistemos sudedamosios dalies, svarbą;
2.2.4. užtikrinti racionalų turimų slaugos žmogiškųjų ir materialiųjų išteklių panaudojimą ir kontrolę, siekiant užtikrinti kokybišką ir efektyvią sveikatos priežiūrą, orientuotą į paciento poreikius;
2.2.5. gebėti numatyti ir nurodyti, kaip spręsti svarbiausius uždavinius, koordinuoti visą slaugos darbą;
2.2.6. žinoti ir mokėti planuoti, taikyti ir vertinti slaugos priemones (rinkti, kaupti ir tvarkyti duomenis, atlikti aprašomąją analizę, vertinti slaugos kokybę įstaigoje, pateikti išvadas) ir mokėti pagrįsti jų poreikį;
2.2.7. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, kritiškai vertinti duomenis ir rengti išvadas, sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
2.2.8. gebėti priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje, vesti derybas, spręsti konfliktus, deleguoti atsakomybę;
2.2.9. išmanyti profesinės etikos ir tarnybinio protokolo reikalavimus;
2.2.10. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis;
2.2.11. turėti raštvedybos įgūdžių;
2.2.12. turėti nepriekaištingą reputaciją (elgesys ar veikla nepažeidžiant profesinės etikos ir deontologijos normų);
2.2.13. išmanyti dokumentų valdymo principus, mokėti naudotis šiuolaikinėmis ryšio priemonėmis, biuro technikos priemonėmis, informacinėmis sistemomis, dirbti MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook ir Ukmergės PSPC įdiegtais informaciniais paketais;
2.2.14. integruoti ir naudoti medicinos, gamtos, etikos ir socialinių mokslų žinias;
2.2.15. žinoti dažniausiai pasitaikančių ligų atsiradimo priežastis, simptomus, jų plitimo būdus, galimas komplikacijas bei ligų profilaktikos priemones;
2.2.15. išmanyti vaistų veikimo principus bei skirstymą pagal farmakologines grupes;
2.2.16. žinoti visų amžiaus grupių žmonių (sveikų ir sergančių) mitybos mokslo pagrindus, taip pat sergančiųjų ir mirštančiųjų slaugos ypatybes;
2.2.17. žinoti darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, higienos ir sanitarijos reikalavimus;
2.2.18. žinoti periodinio darbuotojų profilaktinio sveikatos tikrinimo tvarką;
2.2.19. išmanyti darbo organizavimo ir darbo tvarkos taisykles;
2.2.20. išmanyti pirmosios medicinos pagalbos būdus ir gebėti taikyti pirmosios pagalbos priemones.

III SKYRIUS
PAPILDOMA KOMPETENCIJA

3. Papildoma kompetencija laikoma:
3.1. slaugos, visuomenės sveikatos, psichologijos, vadybos ir administravimo, teisės, ekonomikos mokslo magistro kvalifikacinis laipsnis;
3.2. daugiau kaip vienas 2.1.1.1 papunktyje nurodytas išsilavinimas;
3.3. užsienio kalbų mokėjimas;
3.4. papildomų profesinės kvalifikacijos kursų ar mokymų išklausymas sveikatos politikos, vadybos ir administravimo srityse, pateikiant tai įrodantį pažymėjimą;
3.5. vadybinė patirtis.
Pastaba. Konkurso į pareigas metu papildoma kompetencija vertinama asmenų, geriausiai atitinkančių šių pareiginių nuostatų II skyriaus reikalavimus.

IV SKYRIUS
SLAUGOS ADMINISTRATORIAUS PAREIGOS

4.1. Slaugos administratorius pareigos:
4.1.1. planuoti, organizuoti ir kontroliuoti Ukmergės PSPC slaugytojų darbą;
4.1.2. atlikti slaugytojų darbo krūvių tinkamą, racionalų paskirstymą;
4.1.3. užtikrinti ir kontroliuoti slaugytojų darbo grafikų, darbo laiko apskaitos žiniaraščių teisingą pildymą ir savalaikį pateikimą personalo specialistui;
4.1.4. bendradarbiauti su asmens sveikatos priežiūrą ir kontrolę vykdančiomis ir kitomis institucijomis, koordinuojant tinkamą slaugos proceso vykdymą;
4.1.5. užtikrinti įstatymų, įsakymų ir kitų teisės aktų įgyvendinimą savo kompetencijos ribose;
4.1.6. užtikrinti racionalų darbo priemonių panaudojimą, organizuoti slaugytojų aprūpinimą vaistais ir kitomis medicinos pagalbos priemonėmis, patvirtintų formų apskaitos ir atskaitomybės dokumentacija, kontroliuoti esamas atsargas, rinkti ir apibendrinti metinius ir einamuosius poreikius. Atsižvelgiant į esamus susistemintus poreikius, savalaikiai inicijuoti reikiamų priemonių įsigijimo procedūras;
4.1.7. užtikrinti medicininių atliekų tvarkymą ir apskaitą;
4.1.8. vykdyti higienos kontrolę;
4.1.9. kontroliuoti slaugytojų licencijų galiojimo terminus bei inicijuoti savalaikį licencijų pratęsimą;
4.1.10. rengti slaugos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo planus, ne vėliau kaip iki einamų metų rugsėjo 15 d. teikti Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos centrui prašymus – vardinius sąrašus dėl slaugos specialistų kvalifikacijos kėlimo, teikti siūlymus įstaigos vadovui dėl slaugos specialistų kvalifikacijos tobulinimo, darbuotojų motyvavimo ir adaptacijos;
4.1.11. užtikrinti darbo saugos reikalavimų laikymąsi, darbo drausmės reikalavimų laikymąsi;
4.1.12. laikytis darbo drausmės ir priešgaisrinės saugos instrukcijų reikalavimų;
4.1.13. apibendrinti, analizuoti bei rengti analitinę medžiagą apie padalinių veiklos kokybinius ir kiekybinius rodiklius, reguliariai teikti ataskaitas vyriausiajam gydytojui
4.1.14. kaupti, sisteminti ir apibendrinti su slaugos procesu susijusią informaciją;
4.1.15. materialiai atsakyti už perduotas materialines vertybes (medikamentus, medicininius prietaisus, įrangą ir kt.);
4.1.16. vadovauti slaugos studentams, atliekantiems praktiką įstaigoje;
4.1.17. užtikrinti slaugos proceso kokybę, kad teikiamos asmens sveikatos paslaugos atitiktų pagrindinius slaugytojo profesijai keliamus profesinius ir etikos reikalavimus;
4.1.18. nuolat tobulinti slaugytojų darbo organizavimą, spręsti iškilusias problemas bei teikti pasiūlymus vyriausiajam gydytojui;
4.1.19. reguliariai organizuoti pasitarimus slaugos proceso vykdymo klausimais, informuoti slaugytojas apie teisės aktų pasikeitimus;
4.1.20. reguliariai informuoti slaugos personalą apie konfidencialumo reikalavimų, etikos normų laikymąsi;
4.1.21. organizuoti ir užtikrinti sklandų registratūros, skiepų kabineto, procedūrų kabineto darbą, mobilios medicininių paslaugų namuose grupės, bendruomenės sveikatos punktų darbą, teikti pasiūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo; būti tiesioginiu šių padalinių vadovu;
4.1.22. rengti ir nuolat atnaujinti su slaugos paslaugų teikimu susijusius procedūrų aprašus, procedūrų vadovus, valymo ir dezinfekcijos planus rengimą, neatitikčių, nepageidaujamų įvykių registravimą,
4.1.23. kontroliuoti, ar tinkamai vedama medikamentų apskaita, turimo inventoriaus naudojimas ir apskaita, medicininių atliekų tvarkymo procesas;
4.1.24. esant ypatingai situacijai, susijusiai su skubiu slaugos proceso darbo organizavimu ir (ar) perplanavimu, pagal iškvietimą atvykti į įstaigą;
4.1.25. vykdyti kitus vyriausiojo gydytojo teisėtus pavedimus ir nurodymus.

V SKYRIUS
SLAUGOS ADMINISTRATORIAUS TEISĖS

5. Slaugos administratoriaus teisės:
5.1. verstis bendrąja slaugos praktika Lietuvos medicinos normos ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
5.2. konsultuotis su asmens sveikatos priežiūros ir kitais specialistais;
5.3. teikti slaugos paslaugas paciento namuose;
5.4. atsisakyti teikti slaugos paslaugas, jeigu darbo sąlygos kelia realų pavojų paciento, bendrosios praktikos slaugytojo sveikatai ar gyvybei, garbei ir orumui, išskyrus atvejus, kai teikiama būtinoji medicinos pagalba;
5.5. nustatyti asmens mirties faktą Lietuvos Respublikos žmogaus mirties nustatymo ir kritinių būklių įstatymo nustatyta tvarka;
5.6. skirti ir išrašyti medicinos pagalbos priemones sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka ir būtinosios medicinos pagalbos atveju teikdamas medikamentinę pagalbą, savarankiškai skirti vaistinius preparatus, įrašytus į Vaistinių preparatų, kuriuos savarankiškai gali skirti slaugytojas, teikdamas medikamentinę pagalbą būtinosios medicinos pagalbos atveju, sąrašą (Lietuvos medicinos normos priedas);
5.7. gauti darbui būtinas priemones, prietaisus ir įrenginius;
5.8. vykdydamas Lietuvos medicinos normos 14 punkte nurodytą veiklą, tvarkyti paciento duomenis, įskaitant sveikatos duomenis, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių pacientų asmens duomenų tvarkymą, nustatyta tvarka;
5.9. reikalauti, kad darbdavys sudarytų saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas;
5.10. dalyvauti įgyvendinant darbuotojų saugos ir sveikatos priemones;
5.11. dalyvauti slaugos moksliniuose tyrimuose ir bendrosios praktikos slaugytojų profesinio rengimo, tobulinimo, slaugos paslaugų kokybės gerinimo ir vertinimo procese;
5.12. nuolat kelti ir tobulinti kvalifikaciją;
5.13. būti Lietuvos ir (ar) užsienio organizacijų, asociacijų nariu, dalyvauti jų veikloje;
5.14. slaugos administratorius turi ir kitų teisių, nustatytų kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

VI SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

6.1. Slaugos administratorius atsako už:
6.1.1. tinkamą darbo laiko planavimą, savarankišką darbo organizavimą, darbo drausmės laikymąsi;
6.1.2. pareigų ir pavedimų vykdymo kokybę ir savalaikiškumą;
6.1.3. atsako už darbuotojų pateiktų asmens duomenų saugumą, laikantis Europos Sąjungos bendrajame duomenų apsaugos reglamente ir kituose teisės aktuose nustatytų reikalavimų;
6.1.4. saugos darbe instrukcijų vykdymą;
6.1.7. vidaus darbo tvarkos taisyklių laikymąsi.
6.1.8. už pareigų ir funkcijų netinkamą vykdymą ar įgaliojimų viršijimą atsako LR darbo kodekse įtvirtintas nuostatas;
6.1.9. atlygina dėl savo kaltės darbo pareigų pažeidimu padarytą turtinę žalą, taip pat ir neturtinę žalą.
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 340) 65196
El. paštas: adm@ukmergespspc.lt
Adresas: Ukmergės r. sav. Ukmergės m. Vytauto g. 105
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.