Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 94661
Skelbimo data: 2024-03-19
Skelbimas galioja iki: 2024-04-03 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 0,85
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1517,59
Darbo vieta (miestas): Anykščiai
Informacija apie įstaigą: Socialinės paramos skyriaus komandai reikalingas pastiprinimas!
Darbo laiko norma – 40 d. val. per savaitę.
Su darbuotoju bus sudaroma neterminuota darbo sutartis!
Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:
Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Renata Mickevičienė, tel.:8 381 580 48, renata.mickeviciene@anyksciai.lt, Socialinės paramos skyriaus vedėja Vaida Laurukėnienė, tel. 8 61130025, vaida.laurukeniene@anyksciai.lt
Pareigybės aprašymas:

Patvirtinta

Anykščių rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2024 m. kovo 4 d.

įsakymu Nr. 1-AĮ-120

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS ATVEJO VADYBININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS PAREIGYBĖ

1. Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininko pareigybė yra specialistų pareigybių grupės.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu socialinių mokslų studijų srities socialinio darbo krypties išsilavinimą arba ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su kitų studijų sričių profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį socialinės paramos teikimo organizavimo ar socialinės paramos teikimo srityje.

3.2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymu bei kitais teisės aktais, susijusiais su pavestų funkcijų vykdymu;

3.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;

3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. pagal kompetenciją bendradarbiauja su Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) sudarant ir įgyvendinant asmeniui su negalia pagalbos planą;

4.2. susitikimo su asmeniu su negalia ir (ar) jo atstovu metu suteikia jam visą reikalingą informaciją dėl konkrečių priemonių ar paslaugų skyrimo, aptaria jo individualiuosius pagalbos poreikius;

4.3. informuoja ir konsultuoja tikslinės grupės asmenis apie galimybę gauti socialines, sveikatos priežiūros, užimtumo, teisines ir kitas kompleksines paslaugas;

4.4. organizuoja pagalbos plane numatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą;

4.5. informuoja Agentūrą apie numatomas asmeniui su negalia skirti konkrečias priemones ir (ar) paslaugas; aplinkybes, dėl kurių vėluojama arba atsisakyta skirti ir (ar) suteikti numatytas konkrečias priemones ir (ar) paslaugas, nurodant priežastis; apie asmeniui su negalia skirtas (suteiktas) priemones ir (ar) pradėtas teikti paslaugas, kurias numatyta suteikti pagal Agentūros sudarytame plane identifikuotus pagalbos poreikius; atsiradusias naujas aplinkybes arba buvusias aplinkybes, dėl kurių asmeniui su negalia skirtas pagalbos koordinavimas išnyko;

4.6. informuoja Agentūrą asmeniui su negalia raštu atsisakius pagalbos plane numatytų priemonių;

4.7. kartu su Agentūra inicijuoja pagalbos plano peržiūrą ir (ar) pakeitimą, jeigu įgyvendinant pagalbos planą atsiranda ir (ar) atliekant jo įgyvendinimo stebėseną pastebima naujų aplinkybių arba buvusios aplinkybės, dėl kurių asmeniui su negalia buvo skirtas pagalbos koordinavimas, išnyksta;

4.8. gavęs iš Agentūros informaciją apie individualios pagalbos kompensacijos poreikio vertinimą senatvės pensijos amžių sukakusiam asmeniui, organizuoja jo Individualios pagalbos poreikio klausimyno pildymą;

4.9. informuoja savivaldybės gyventojus apie galiojančius tesės aktus, savivaldybėje įgyvendinamas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones, teikiamas socialines paslaugas, socialinį darbą bendruomenėje, kitą socialinę veiklą;

4.10. konsultuoja savivaldybės gyventojus, įstaigas ir (ar) nevyriausybines organizacijas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo klausimais;

4.11. dalyvauja rengiant skyriaus veiklos ataskaitas, savivaldybės socialinių paslaugų planą, socialinių paslaugų programų projektus, prireikus organizuoja programoje numatytų priemonių įgyvendinimą;

4.12. dalyvauja organizuojant pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius asmenų su negalia socialines integracijos politikos, socialinių paslaugų skyrimo bei teikimo klausimais, pagal kompetenciją dalyvauja savivaldybėje sudaromų komisijų, darbo grupių veikloje, prireikus organizuoją jų veiklą;

4.13. pagal savo kompetenciją teikia prašomus duomenis, ataskaitas, prireikus – pasiūlymus teises aktų tobulinimo ir įgyvendinimo Asmens su negalia teisių apsaugos agentūrai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, savivaldybės tarybai, administracijai;

4.14. pagal savo kompetenciją rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių ir administracijos direktoriaus įsakymų projektus ir kitus dokumentus (išskyrus norminius teisės aktus);

4.15. suveda duomenis į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS) pagal pavestas funkcijas, prireikus juos koreguoja.

4.16. tikrina pareiškėjų duomenis kompiuterinėse duomenų bazėse, kai informacija reikalinga pavestoms funkcijoms vykdyti;

4.17. nagrinėja savivaldybės gyventojų, įstaigų ir (ar) nevyriausybinių organizacijų pranešimus, prašymus, elektroninius paklausimus, rengia informacinius raštus, paklausimus, pranešimus ir (ar) atsakymus į gaunamus raštus priskirtos kompetencijos klausimais;

4.18. vykdo kitus su Skyriaus veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-381-58041
El. paštas: info@anyksciai.lt
Adresas: J. Biliūno g. 23, 29111 Anykščiai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.