Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 80860
Skelbimo data: 2022-07-05
Skelbimas galioja iki: 2022-07-20
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 8.10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,466.10
Darbo vieta (miestas): Ukmergė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Ukmergės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. liepos 4 d.
įsakymu Nr. 14-358

UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininko pareigybė yra priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Socialinės paramos skyriaus (toliau – skyrius) nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas koordinuoja užimtumo didinimo programą, skirtą užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, ir numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų teikimą asmenims.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį socialinio darbo arba vadybos arba teisės krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
arba
4.2. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį socialinio darbo srityje;
4.3. būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, socialinę paramą, viešuosius pirkimus, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, asmens duomenų teisinę apsaugą;
4.4. gerai išmanyti dokumentus, reglamentuojančius asmens poreikių paslaugoms ir priemonėms nustatymą, pereinant nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje, atvejo vadybos metodus;
4.5. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, dokumentų rengimo reikalavimus;
4.6. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
4.7. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
4.8. gebėti bendrauti ir bendradarbiauti, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; gebėti dirbti komandoje.
4.9. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. teikia pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti projekto „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis" (toliau – projektas) veiklose;
5.2. koordinuoja susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – susitarimo) įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – paslaugos), aktyvios darbo rinkos politikos priemonių (toliau – priemonės) teikimą asmenims;
5.3. atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;
5.4. organizuoja atvejo komandos susirinkimus;
5.5. parenka pagal atvejo komandos siūlymus paslaugas bei priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą;
5.6. rengia susitarimus dėl asmenims teikiamų paslaugų bei priemonių, jų apimčių, teikėjų, teikimo eiliškumo, tvarkos;
5.7. koordinuoja susitarimo įgyvendinimą, teikia informaciją atvejo komandai;
5.8. organizuoja asmens susitikimą su vykdant susitarimą numatytų paslaugų teikėjais;
5.9. teikia siūlymus atvejo komandai dėl susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;
5.10. teikia atvejo komandai informaciją apie susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant projekto veiklose;
5.11. dirba su duomenų bazėmis „Parama", „SPIS", kitomis duomenų bazėmis pagal savo kompetenciją;
5.12. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui projekto įgyvendinimo klausimais;
5.13. teikia informaciją apie projekto veiklų įgyvendinimą administracijos vadovams, Socialinės apsaugos ministerijai, Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bei kitoms institucijoms;
5.14. teikia metodinę, dalykinę pagalbą suinteresuotoms šalims projekto įgyvendinimo klausimais;
5.15. nustatytais terminais teikia ataskaitas, informaciją apie projekto patirtas išlaidas bei kitus su projektu susijus dokumentus;
5.16. dalyvauja pagal savo kompetenciją administracijos direktoriaus įsakymu sudarytose komisijose;
5.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ IR PAVALDUMAS

6. Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas skyriaus vedėjui.
7. Drausmines nuobaudas, skatinimus ir apdovanojimus Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka skiria administracijos direktorius skyriaus vedėjo teikimu.

Susipažinau

(parašas)

(vardas, pavardė)

(data)
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 340) 60302
El. paštas: savivaldybe@ukmerge.lt
Adresas: Kęstučio a., 3, 20114 Ukmergė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.