Socialinės paramos skyriaus Socialinio darbo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100720
Skelbimo data: 2024-11-14
Skelbimas galioja iki: 2024-11-28 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Šilutės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Šilutės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus Socialinio darbo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 1,05
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1874,67
Darbo vieta (miestas): Šilutė
Informacija apie įstaigą: Informaciją apie konkursą galima rasti www.silute.lt, skiltyje "karjera", arba kreiptis telef. +37069800326, el. p. dalia.bernotiene@silute.lt.
Pareigybės aprašymas:

PAVIRTINTA

Šilutės rajono savivaldybės

Administracijos direktoriaus

2022-12-30 Įsakymu Nr. A2-265

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ AVEJO VADYBININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas yra specialistų grupės darbuotojas.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginę socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą; taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus, Administracijos ir socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) veiklos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu ir kitais užimtumo klausimus reglamentuojančiais teisės aktais.

3.3. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Internet Explorer;

3.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;

3.5. gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;

3.6. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. dirba su programomis ,,Parama“, SPIS, Word, Exel ir registrais (Gyventojų, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, Valstybinės įmonės „Regitra“ (automobiliai), Nacionalinės mokėjimo agentūros, Užimtumo tarnybos, VĮ „Registrų centras“ (turtas));

4.2. vadovaujantis Užimtumo didinimo programos rengimo principais (bendradarbiavimo, kompleksiškumo, individualumo, tęstinumo, efektyvumo, ekonomiškumo, viešumo), rengia Užimtumo didinimo programos projektą ir teikia jį tvirtinti Savivaldybės tarybai;

4.3. vykdo Užimtumo didinimo programos finansavimo galimybių analizę, įvertina biudžeto išteklius, Lietuvos respublikos valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšas, galimybes pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis ir kitais užimtumo didinimo programos finansavimo lėšų šaltiniais;

4.4. analizuoja, vertina Užimtumo didinimo programos dalyvių poreikį ir galimybes, parenka reikalingas paslaugas ir priemones bei pasirašo susitarimą ir kontroliuoja jo įgyvendinimą dėl integracijos į darbo rinką;

4.5. užtikrina valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, vykdančių Užimtumo didinimo programoje numatytų paslaugų ir priemonių teikimo darbo rinkai besirengiantiems asmenims koordinavimą;

4.6. derina Užimtumo didinimo programos paslaugų ir priemonių koordinavimą ir teikimą, integruojant ilgą laiką nedirbusius asmenis į darbo rinką, taiko paslaugų ir priemonių derinimą tarpusavyje, atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;

4.7. organizuoja atvejo komandos susitikimus, kuriuose apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą);

4.8. rengia Susitarimą, kuriame nurodomi atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka ir užtikrina jo įgyvendinimą, koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir informaciją teikti atvejo komandai, Skyriaus vedėjui;

4.9. organizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti paslaugų teikėjais. Nustačius ir (ar) gavus informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar) kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;

4.10. rengia informaciją Savivaldybės administracijai, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, kitoms institucijoms pagal poreikį.

4.11. teikia siūlymus Skyriaus vedėjui Užimtumo didinimo programos paslaugų ir priemonių įgyvendinimo klausimu;

4.12. teikia metodinę, dalykinę pagalbą Socialinės paramos skyriaus, seniūnijų, Užimtumo tarnybos specialistams bei darbdaviams Užimtumo didinimo programos įgyvendinimo klausimais‘

4.13. vykdo kitus Administracijos direktoriaus, Skyriaus vedėjo žodinius ar rašytinius pavedimus kompetencijos klausimais;

4.14. esant reikalui (ligos, atostogų metu, kitais atvejais) pavaduoja Skyriaus specialistus.

Susipažinau______________________

(parašas)

_______________________________

(vardas ir pavardė)

________________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 441) 79 223
El. paštas: administracija@silute.lt
Adresas: Dariaus ir Girėno g.1, Lt-99133 Šilutė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.