Socialinės paramos skyriaus specialisto (atvejo vadybininko)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 86253
Skelbimo data: 2023-03-14
Skelbimas galioja iki: 2023-03-28
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Alytaus miesto savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Alytaus miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus specialisto (atvejo vadybininko)
Pareiginės algos koeficientas: 8.40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,562.40
Darbo vieta (miestas): Alytus
Informacija apie įstaigą: Išsamesnė informacija apie skelbiamą konkursą – https://alytus.lt/lt/skelbimai/darbo-pasiulymai
Atsakingas asmuo Virginija Auruškevičienė, Alytaus miesto savivaldybės administracijos Teisės skyriaus vyriausioji specialistė, tel. (8 656) 21112, el. p. virginija.auruskeviciene@alytus.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Alytaus miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. vasario 17 d.
įsakymu Nr. DV-156
(Alytaus miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. kovo 6 d.
įsakymo Nr. DV-223 redakcija)

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
SPECIALISTO (ATVEJO VADYBININKO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Socialinės paramos skyriaus specialistas (atvejo vadybininkas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir priskiriamas ketvirtai pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Specialisto (atvejo vadybininko) pareigybė reikalinga dirbti su darbo rinkai besirengiančiais, o esant poreikiui, kitais Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1-10 punktuose nurodytais asmenimis (toliau – tikslinė grupė), suteikti jiems individualią pagalbą, padėti identifikuoti savo polinkius, įvertinti asmeninius gebėjimus ir formuoti savo užimtumo tikslus, tokiu būdu siekiant juos integruoti į darbo rinką.
4. Specialisto (atvejo vadybininko) veiklos sritis – asmenų poreikių ir galimybių įvertinimas, Atvejo komandos susitikimų organizavimas, susitarimų rengimas, pagalbos užtikrinimas nedirbantiems asmenims, tarpininkavimas, konsultavimas, dokumentų rengimas, ataskaitų teikimas.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Specialistas (atvejo vadybininkas) turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį nei aukštąjį koleginį socialinio darbo, vadybos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnę nei 6 mėn. klientų aptarnavimo, konsultavimo srities darbo patirtį;
5.3. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginę socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, taip pat savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus įsakymais, administracijos ir Socialinės paramos skyriaus (toliau – skyrius) veiklos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, pareigybės aprašymu;
5.4. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook Express“, „Internet Explorer“;
5.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
5.5 gebėti nustatyti paslaugų ir priemonių, palengvinančių asmens perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje, poreikius;
5.6. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti darbą.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis specialistas (atvejo vadybininkas) vykdo šias atvejo vadybininko funkcijas:
6.1. siekdamas tikslinės grupės tvaraus užimtumo, bendradarbiauja su Užimtumo tarnyba, socialiniais partneriais, organizacijų ir vietos bendruomenių atstovais, atstovaujančiais darbo ieškančių asmenų grupių interesams;
6.2. renka informaciją, reikalingą darbo rinkai besirengiančio asmens poreikių ir galimybių nustatymui;
6.3. pateikia Atvejo komandai informaciją apie darbo rinkai besirengiančio asmens poreikius ir galimybes, dalyvauja parenkant jam Paslaugas ar Priemones;
6.4. organizuoja Atvejo komandos susitikimus, reikalingus asmens situacijos įvertinimui;
6.5. rengia ir su asmeniu pasirašo susitarimą, kuriame nurodomas jo tikslas, specialisto (atvejo vadybininko) ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos, jų apimtis, paslaugų teikėjai, paslaugų teikimo eiliškumas ir tvarka;
6.6. koordinuoja susitarimo įgyvendinimą, rengia jo pakeitimo ir nutraukimo projektus;
6.7. renka informaciją apie asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant užimtumo didinimo programoje;
6.8. organizuoja asmens susitikimą (-us) su susitarime numatytais paslaugų ar priemonių teikėjais;
6.9. teikia siūlymus Atvejo komandai dėl asmens įvertinimo;
6.10. rengia ataskaitas ir kitus oficialius dokumentus savo kompetencijos klausimais;
6.11. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;
6.12. pagal poreikį dirba su Socialinių išmokų apskaitos informacine sistema „Parama“, Socialinės paramos informacine sistema „SPIS“, dokumentų valdymo sistema „Avilys“;
6.13. vykdo kitus skyriaus vedėjo pavedimus bei nurodymus.
7. Specialistas (atvejo vadybininkas) yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
______________


Susipažinau
__________________
(parašas)
____________________
(vardas ir pavardė)
_____________________
(data)












Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 831555102
El. paštas: info@alytus.lt
Adresas: Rotušės a. 4, 62504 Alytus
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.