Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60164
Skelbimo data: 2024-07-26
Skelbimas galioja iki: 2024-08-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2142,48
Darbo vieta (miestas): Ukmergė
Informacija apie įstaigą: Taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. socialinių paslaugų teikimo administravimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Vykdo su socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimu susijusias funkcijas.
15. Vykdo savivaldybės teritorijoje teikiamų bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos kokybės kontrolę.
16. Atlieka asmens (šeimos) finansinių galimybių mokėti už socialines paslaugas vertinimą.
17. Vykdo su asmeninės pagalbos teikimo administravimu susijusias funkcijas.
18. Vykdo socialines paslaugas teikiančių įstaigų duomenų apie suteiktas socialines paslaugas suvedimo į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą priežiūrą ir kontrolę.
19. Rengia sutarčių projektus dėl socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir administruoja šių sutarčių įgyvendinimą.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
20.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.5. darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
20.6. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. komunikacija - 4 lygis;
21.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
21.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
21.4. organizuotumas - 3 lygis;
21.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
22.2. informacijos valdymas - 3 lygis.
23. Profesinė kompetencija:
23.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus Vedėjo pavaduotojas
Vardas, Pavardė: Kristina Bagdonavičienė
Telefonas: +37034060346
El. paštas: kristina.bagdonaviciene@ukmerge.lt
Adresas: Kęstučio a., 3, 20114 Ukmergė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.