Socialinės paramos skyriaus vyriausiojo specialisto (neįgaliųjų reikalų koordinatoriaus) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59307
Skelbimo data: 2024-05-17
Skelbimas galioja iki: 2024-05-31 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyriausiojo specialisto (neįgaliųjų reikalų koordinatoriaus) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,96
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1713,98
Darbo vieta (miestas): Tauragė
Informacija apie įstaigą: Pareigybei taikomas bandomasis 3 mėnesių laikotarpis.

Informacija dėl atrankos:

El. p.: agne.jurkauske@taurage.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinis reglamentavimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. asmenų su negalia reikalų koordinavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. asmenų su negalia integracija.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
12. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
13. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. Formuoja ir įgyvendina efektyvų tarpžinybinį įvairių sektorių bendradarbiavimą asmenų su negalia socialinės integracijos politikos klausimais savivaldybėje, siekiant koordinuotai ir kompleksiškai spręsti savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia problemas ir sudaryti sąlygas jų savarankiškam gyvenimui..
16. Bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybės institucijomis bei įstaigomis, dirbančiomis asmenų su negalia socialinės integracijos politikos srityje, nevyriausybinėmis organizacijomis, atstovaujančiomis asmenų su negalia teisėms ir interesams, siekiant užtikrinti asmenų su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemonių ir paslaugų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje..
17. Rengia, inicijuoja rengimą su asmenų su negalia socialinės integracijos politika tiesiogiai susijusių teisės aktų projektus, vykdo galiojančių teisės aktų įgyvendinimo savivaldybėje užtikrinimą ir stebėseną, užtikrina pagalbos plane asmeniui su negalia nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą, vykdo pagalbos koordinavimą, kontroliavimą..
18. Pagalbos plane asmeniui su negalia nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimo užtikrinimas, vykdant pagalbos koordinavimą, kontroliavimą. Asmenų su negalia socialinės integracijos politikos kokybės vertinimo savivaldybėje inicijavimas ir dalyvavimas jį vykdant..
19. Konsultuoja asmenis su negalia ar jų atstovus, savivaldybių įstaigas ir (ar) nevyriausybines organizacijas, konsultuoja bei informuoja apie savivaldybėje įgyvendinamas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir (ar) paslaugas bei vykdo šios informacijos viešinimą ir sklaidą..
20. Vykdo gerosios patirties perėmimą iš užsienio šalių ir kitų savivaldybių bei keičiasi patirtimi, įgyta įgyvendinant asmenų su negalia socialinės integracijos politiką savivaldybėje. Organizuoja pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius, susijusius su asmenų su negalia socialinės integracijos politika..
21. . Renka, sistemina ir analizuoja duomenis apie savivaldybės teritorijoje gyvenančius asmenų su negalia padėtį. Planuoja asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones savivaldybės planavimo dokumentuose, koordinuoja Asmens su negalia gerovės tarybos veiklą savivaldybėje, vykdo stebėseną, kaip savivaldybės teritorijoje yra įgyvendinama asmenų su negalia socialinės integracijos politika..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
22.3. studijų kryptis – pedagogika;
22.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
22.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.6. darbo patirties sritis – socialinio darbo patirtis;
22.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
23. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
23.1. kalba - anglų;
23.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.
24. Transporto priemonių pažymėjimai:
24.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. komunikacija - 3 lygis;
25.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
25.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4. organizuotumas - 3 lygis;
25.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
27. Profesinė kompetencija:
27.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės skyriaus Viešojo administravimo specialistas
Vardas, Pavardė: Agnė Jurkauskė
Telefonas: +37060120314
El. paštas: agne.jurkauske@taurage.lt
Adresas: Respublikos g. 2, 72255 Tauragė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.