Socialinių reikalų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 99814 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-08 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-22 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Socialinių reikalų skyriaus Vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,08 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1928,23 |
Darbo vieta (miestas): | Mažeikiai |
Informacija apie įstaigą: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija. Kontaktinis asmuo Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė Jurgita Butavičienė, tel. +37044398248; +37065218836, el.paštas jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. A1-750 MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINIŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ 1. Socialinių reikalų skyriaus (toliau – Skyriaus) vyriausiojo specialisto (asmens su negalia koordinatorius) pareigybė priskiriama specialistų grupei, kurių pareigybės priskiriamos A lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – Savivaldybės teritorijoje įgyvendina asmenų su negalia socialinės integracijos politiką, siekiant koordinuotai ir kompleksiškai spręsti asmenų su negalia problemas. 4. Pareigybės pavaldumas – vyriausiasis specialistas pavaldus Skyriaus vedėjui. II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI 5. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti specialiuosius reikalavimus: 5.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinio darbo, sociologijos, psichologijos, pedagogikos, teisės, vadybos, verslo ar viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu. 5.2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais poįstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens su negalia teisių apsaugos pagrindus, socialinių paslaugų teikimą, asmens su negalia socialinę integraciją, socialinių išmokų skyrimą, socialinės reabilitacijos paslaugų asmenims su negalia teikimą, darbo santykius, asmens duomenų teisinę apsaugą. 5.3. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas. 5.4. Laikytis specialisto kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklių, Skyriaus nuostatų ir savo užimamos pareigybės aprašymo. 5.5. Mokėti planuoti ir organizuoti savo veiklą. 5.6. Išmanyti raštvedybos reikalavimus, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas: 6.1. Savivaldybės teritorijoje įgyvendina asmenų su negalia (toliau – Asmuo) socialinės integracijos politiką ir vykdo Asmens teisių užtikrinimo stebėseną. 6.2. Planuoja Asmens teisių apsaugos užtikrinimo priemones, inicijuoja Asmens gerovės tarybos steigimą Savivaldybėje, koordinuoja jos veiklą. 6.3. Renka, sistemina ir analizuoja duomenis apie Savivaldybės teritorijoje gyvenančių Asmenų padėtį, paslaugų ir (ar) pagalbos prieinamumą bei poreikį, rengia išvadas ir pasiūlymus. 6.4. Inicijuoja ir dalyvauja vykdant Asmens socialinės integracijos politikos kokybės vertinimą Savivaldybėje. 6.5. Rengia Asmens kompleksinį individualios pagalbos planą, užtikrina jame nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą. 6.6. Siekiant koordinuotai ir kompleksiškai spręsti Savivaldybės teritorijoje gyvenančių Asmenų problemas ir sudaryti sąlygas jų savarankiškam gyvenimui bendruomenėje, skatina ir inicijuoja efektyvų tarpžinybinį įvairių sektorių bendradarbiavimą. 6.7. Konsultuoja bei informuoja apie Savivaldybėje įgyvendinamas Asmens teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir (ar) paslaugas, šią informaciją viešina. 6.8. Siekiant užtikrinti Asmens teisių apsaugos priemonių ir paslaugų įgyvendinimą Savivaldybės teritorijoje, bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, dirbančiomis Asmens socialinės integracijos politikos srityje. 6.9. Organizuoja pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius, susijusius su Asmens socialinės integracijos politika Savivaldybėje, dalinasi gerąja patirtimi. 6.10. Rengia ir pildo pareiškėjų gavėjų bylas, jas archyvuoja, veda Asmenų duomenis į kompiuterinę duomenų bazę, dirba su programomis: informacine sistema „PARAMA“ ir Socialinės paramos šeimai informacine sistema „SPIS“. 6.11. Rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus savo kompetencijos klausimais. 6.12. Vykdo kitus, ne nuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus nuostatuose numatytoms funkcijoms įgyvendinti. IV. ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas einantis vyriausiasis specialistas atsako už savo pareigų netinkamą vykdymą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 443) 98204 |
El. paštas: | adminstracija@mazeikiai.lt |
Adresas: | Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai |