Stacionarinių paslaugų koordinatorius
Skelbimo nr.: | 97799 | ||
---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-07-10 | ||
Skelbimas galioja iki: | 2024-07-31 (imtinai) | ||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Klaipėdos universiteto ligoninė | ||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |||
Pareigos: | Stacionarinių paslaugų koordinatorius | ||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 | ||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 | ||
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda | ||
Informacija apie įstaigą: | Terminuota 5 metų darbo sutartis. Darbo pradžia 2024 m. rugsėjo 10 d. Pareiginė alga 6048 Eur |
||
Pareigybės aprašymas: | |||
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KLAIPĖDOS UNIVERSITETO LIGONINĖS STACIONARINIŲ PASLAUGŲ KOORDINATORIAUS PAREIGINIAI NUOSTATAI I SKYRIUS BENDRIEJI REIKALAVIMAI
II SKYRIUS KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
4.1. bendruosius reikalavimus: 4.1.1. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003-12-24 nutarimu Nr.1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 4.1.2. turėti aukštąjį medicininį išsilavinimą ir licenciją, leidžiančią užsiimti atitinkama asmens sveikatos priežiūra, kuri apima asmens sveikatos būklės nustatymą, ligų profilaktiką, ligų diagnozavimą, pacientų gydymą ir medicininę reabilitaciją; 4.1.3. mokslinis laipsnis (pedagoginis vardas) yra privalumas; 4.1.4. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 4.1.5. turėti ne mažesnę nei 5 metų gydytojo darbo patirtį sveikatos priežiūros įstaigose. Privalumas - vadovavimo patirtis vadovaujant sveikatos priežiūros įstaigose; 4.2. specialiuosius reikalavimus: 4.2.1. gebėti nustatyti rizikas stacionariniuose paslaugas teikiančiuose struktūriniuose padalinių veiklos srityse ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius; 4.2.2. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, gebėti valdyti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 4.2.3. išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles. 4.3. Turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje: 4.3.1.lyderystės kompetenciją, tai yra gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 4.3.2. vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, tai yra gebėti tikslus suderinti su Ligoninės prioritetais, numatyti perspektyvias galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, užtikrinti tikslų įgyvendinimą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visų ir kiekvieno teikiančio stacionarias paslaugas darbuotojų darbo kokybę atsižvelgiant į jam priskirtas funkcijas ir asmens sveikatos priežiūros įstaigos veiklos specifiškumą; 4.3.3. kitas pagal pareigybės specifiką reikalingas kompetencijas (gebėti vesti derybas, analizuoti bei pagrįsti, išmanyti komunikaciją, mokėti valdyti konfliktus, veiksmų koordinavimas, kompleksinis problemų sprendimas, kognityvinis lankstumas, žmogiškųjų išteklių vadyba, orientacija į paslaugas, veiksmų koordinavimas). III SKYRIUS PAREIGOS IR FUNKCIJOS
5.1. atsakingas už stacionarinių paslaugų teikimo organizavimą, kontrolę; 5.2. užtikrinti naujų stacionarinių paslaugų diegimą; 5.3. inicijuoti ir koordinuoti naujų gydymo programų, metodikų, algoritmų, procedūrų įdiegimą; 5.4. koordinuoti naujų medicinos technologijų diegimą; 5.5. stebėti operacinių veiklos paslaugų monitoringą, kontroliuoti paslaugų užtikrinimą ir optimizavimą; 5.6. užtikrinti privalomai sekamų ir registruojamų stacionarinių paslaugų kokybės rodiklius, kontroliuoti atskaitų rengimą ir teikimą; 5.7. koordinuoti ir kontroliuoti regiono mirusio suaugusio žmogaus audinių ir organų donorystės paslaugų koordinavimo centro veiklas; 5.8. koordinuoti ir kontroliuoti įstaigai priskirtų klasterinių paslaugų teikimą; 5.9. organizuoti ir kontroliuoti Ligoninės Vaistinės veiklą; 5.10. koordinuoti stacionarinių paslaugų apskaitą ir analitinę veiklą; 5.11. koordinuoti klinikų ir centrų veiklą; 5.12. koordinuoti dienos chirurgijos paslaugų teikimą; 5.13. organizuoti klinikų, centrų administracijos pasitarimus; 5.14. sistemingai analizuoti klinikų, centrų veiklos rodiklius, mokslinės veiklos rezultatus, teikti apibendrintą informaciją Ligoninės direktoriui medicinai; 5.15. analizuoti ir apibendrinti klinikose, centruose įvykusias neatitiktis, nepageidaujamus įvykius, mirtis, periodiškai teikia apibendrintą informaciją Ligoninės direktoriui medicinai; 5.16. dalyvauti studijų ir mokslinės veiklos organizavime klinikose ir centruose; 5.17. stebėti ir vertinti infekcijų kontrolės būklę ir hospitalinių infekcijų profilaktikos priemonių įgyvendinimą klinikose ir centruose; 5.18. stebėti ir vertinti klinikų ir centrų pertvarkos proceso įgyvendinimą, teikti informaciją Ligoninės direktoriui medicinai; 5.19. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su Ligoninės klinikų, centrų veikla susijusius Ligoninės direktoriaus medicinai pavedimus, dalyvauti su Ligoninės klinikų, centrų veikla susijusiuose projektuose. IV SKYRIUS TEISĖS
6.1. į saugias ir nekenksmingas darbo sąlygas; 6.2. gauti darbui reikalingas priemones ir įrangą; 6.3. gauti iš Ligoninės vadovybės ir kitų struktūrinių padalinių darbuotojų reikalingą informaciją ir pasiūlymus kuruojamų sričių klausimais; 6.4. kelti kvalifikaciją, gilinti savo darbe reikalingas žinias ir įgūdžius; 6.5. atsisakyti vykdyti užduotis ar pavedimus, kurie prieštarauja galiojantiems Lietuvos Respublikos įstatymams ir norminiams aktams. 6.6. turėti kitų teisių, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems teisės aktams. V SKYRIUS ATSAKOMYBĖ
|
|||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) | ||
Pareigos: | |||
Vardas, Pavardė: | |||
Telefonas: | 846396506 | ||
El. paštas: | gintare.pucinskiene@kulig.lt | ||
Adresas: | Klaipėda, Liepojos g. 41 | ||