Ketvirtadienis, balandžio 25 d.

Stalgėnų seniūnija Socialinis darbuotojas (pastoviosios dalies koeficientas - 5,4) 0,5 etato

Skelbimo nr.: 59620
Skelbimo data: 2019-07-23
Konkursą organizuojanti įstaiga: Plungės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Stalgėnų seniūnija Socialinis darbuotojas (pastoviosios dalies koeficientas - 5,4) 0,5 etato
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2017 m. vasario 13 d.

įsakymu Nr. D – 140.

STALGĖNŲ SENIŪNIJOS SOCIALINIO DARBUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I.PAREIGYBES CHARAKTERISTIKA

1. Stalgėnų seniūnijos socialinis darbuotojas yra priskirtas specialistų pareigybės grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – organizuoti ir vykdyti socialinų darbą su socialinės rizikos šeimomis,ugdyti, atkurti ir palaikyti asmens gebėjimus savarankiškai spręsti jam ar jo šeimai iškylančias socialines problemas, inicijuoti pokyčius asmeniniame ir šeimos socialiniame gyvenime, tam panaudojant paties asmens, jo šeimos galimybes bei bendruomenės išteklius, gerinti asmenųsocialinės rizikos šeimų bei juose augančių vaikų, ir kitų socialinių grupių, bendruomenių socialinį gyvenimą, mažinant jų socialinę atskirtį ir skatinant jų socialinę integraciją į visuomenę, planuoti ir vykdyti prevencines ir intervencines priemones siektiant užkirsti kelią galimoms asmens, šeimos ar bendruomenės socialinėms problemoms atsirasti.

4. Socialinis darbuotojas yra pavaldus Stalgėnų seniūnijos seniūnui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Turėti aukštąjį socialinio darbo ar jam prilygintą išsilavinimą.

6. Turėti teorinių socialinio darbo žinių apie Lietuvos socialinės apsaugos sistemą, socialinės apsaugos sritį reglamentuojančius teisės aktus, žmogaus teises, Europos Sąjungos šalių socialinės paramos sistemas.

7. Gebėti tiksliai realiai vertinti socialinės rizikos šeimos (žmogaus) socialinę situaciją, veiksmingai bendrauti su asmeniu ir jo aplinka, efektyviai panaudoti žmogiškuosius, finansinius bei kitus galimus išteklius, organizuoti komandinįsocialinį darbą irteikti socialinės priežiūros paslaugas

8. Atsižvelgti į socialinės rizikos šeimos individualumą, vadovautis jo poreikiais ir parinkti tokius socialinio darbo metodus bei socialines paslaugas, kurios geriausiai tiktų spręsti konkrečias kliento, jo šeimos ar bendruomenės socialines problemas ir geriausiai atitiktų jų interesus, sudaryti veiksmų planus.

9. Būti susipažinusiam su asmenybės psichologija ir šeimos konsultavimo pagrindais.

10. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles, mokėti jas taikyti praktiškai, mokėti dirbti kompiuteriu.

11. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus.

12. Laikytis socialinio darbuotojo kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų, profesinės etikos reikalavimų, tobulinti specialiąsias žinias, kelti kvalifikaciją.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

13. Tirti socialinės rizikos vaikų ir jų šeimų, vaikų su negalia ir jų šeimų, likusių be tėvų globos vaikų ir jų šeimų, socialinės rizikos šeimų bei vaikus globojančių šeimų socialinę situaciją ir vykdyti prevencinį darbą.

14. Teikti socialinės priežiūrosbendrąsias socialines paslaugas socialinės rizikos šeimoms ir

juose augantiems vaikamsjų gavėjams pagal savo pareigybės kompetenciją:

14.1. informuoti, konsultuoti ir tarpininkauti dėl kitų pagalbos priemonių (piniginės socialinės

paramos, vaiko teisių apsaugos, užimtumo, sveikatos priežiūros, švietimo ir ugdymo, socialinio būsto) asmeniui ar šeimai teikimo;

14.2. Prireikus organizuoti dokumentų pateikimą dėl mokinių nemokamo maitinimo ir aprūpinimo mokinio reikmenimis ir šios paramos gavimą;

14.3. vykdyti tėvų (globėjų) ir vaikų švietimą.

15. Planuoti ir teikti socialinės priežiūros paslaugas jų gavėjams, vadovaujantis socialinių paslaugų katalogu, paslaugų poreikio įvertinimo išvada:

15.1. lankyti socialinės rizikos šeimas namuose;

15.2. ugdyti socialinius įgūdžius ir juos palaikyti (padėti namų ruošoje, tvarkant pinigų apskaitą, planuojant pirkinius, mokant mokesčius, ugdant darbinius įgūdžius);

15.3. organizuoti laikiną asmenų apnakvydinimą krizių atvejais ar dėl šeimoje iškilusių problemų, dėl kurių kyla grėsmė asmens sveikatai ar gyvybei;

15.4. vykdyti intensyvią krizės įveikimo pagalbą šeimai (vaikui), taikant įvairias pagalbos formas;

15.5. ugdyti ir palaikyti kasdienio gyvenimo, savarankiškus patalpų, aplinkos bei asmens higienos įgūdžius;

15.6. kartu su šeima (vaiku) analizuoti probleminę situaciją ir ieškoti veiksmingų problemos sprendimo būdų, vertinant šeimos (vaiko) motyvaciją ir galimybes patiems spręsti problemas.

16. Sudaryti socialinio darbo su socialinės rizikos šeima (vaiku) veiksmų planą ir kartu su ja įgyvendinti.

17. Suformuoti ir tvarkyti socialinės paslaugos gavėjo, socialinės rizikos šeimos (vaiko) bylą.

18. Periodiškai įvertinti darbo su socialinės rizikos šeima (vaiku) pokyčius ir teikti siūlymus Socialinės paramos skyriui dėl paslaugų poreikio pokyčio.

19. Telkti pedagogų, socialinių pedagogų, psichologų ir kitų specialistų komandą socialinės rizikos šeimos (vaiko) problemoms spręsti.

20. Rinkti ir kaupti bei sisteminti informaciją apie socialinės rizikos šeimas ir jų socialinę aplinką.

21. Raštu teikti motyvuotą siūlymą Vaiko teisių apsaugos skyriui dėl šeimos įrašymo ir išbraukimo iš socialinės rizikos šeimų apskaitos, kitų poveikio priemonių taikymo.

22. Teikti išvadas ir siūlymus dėl socialinės rizikos šeimų socialinės situacijos bei jų problemų sprendimo būdų.

23. Organizuoti psichoterapijos pagalbą, rūpintis šeimos narių siuntimu pas įvairių sričių specialistus, teikti pagalbą organizuojant susitikimus su darbdaviais, derinti įvairių įsiskolinimų likvidavimo klausimus ir pan.

24. Organizuoti tėvų savitarpio pagalbos grupes.

25. Planuoti ir organizuoti tėvų susitikimus su vaiku, kai jis laikinai globojamas (rūpinamas) šeimoje, šeimynoje ar vaikų globos institucijoje.

26. Parengti šeimą vaiko grąžinimui į ją ir dalyvauti vaiko sugrąžinimo į šeimą procese.

27. Dalyvauti sudarant vaiko laikinosios globos (rūpybos) planą ir šio plano peržiūrose.

28. Kontroliuoti, ar pagalba, dėl kurios buvo tarpininkaujama kitose įstaigose, įmonėse ar organizacijose, šeimai (vaikui) suteikta.

29. Bendradarbiauti su vaiko mokymo, sveikatos, papildomo ugdymo įstaigų, pedagoginės-psichologinės tarnybos specialistais, policijos komisariato nepilnamečių reikalų pareigūnais, darbo biržos, vaikų su negalia organizacijų, vaikų globos namų ir kitų socialinių paslaugų įstaigų, įvairių nevyriausybinių organizacijų, Vaiko teisių apsaugos skyriaus, Socialinės paramos skyriaus darbuotojais.

30. Pavaduoti seniūnijos socialinių išmokų specialistą jo komandiruočių, ligos, atostogų metu, vykdyti visas reikalingas funkcijas rengiant dokumentus socialinei pašalpai ar kitoms išmokoms gauti.

31. Vykdyti kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus, seniūno, Socialinės paramos skyriaus ir Vaiko teisių apsaugos skyriaus vedėjų pavedimus.

.

IV. ATSAKOMYBĖ

32. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako:

32.1. už pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų, kitų Savivaldybės administracijos

direktoriaus, Seniūno, Socialinės paramos skyriaus, Vaiko teisių apsaugos skyriaus vedėjų užduočių vykdymą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

32.2. turimos informacijos saugumą ir konfidencialumą, suteiktos informacijos

teisingumą;

32.3. dokumentų, reikalingų darbui atlikti, tvarkymą, naudojimą ir saugojimą.

­­­---is ą­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­___________________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Vytauto, 12, LT-90123 Plungė
Telefonas: (8 448) 73 133
El. paštas: savivaldybe@plunge.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.