Šeštadienis, gruodžio 21 d.

Stenogramų skyriaus Skyriaus vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101535
Skelbimo data: 2024-12-20
Skelbimas galioja iki: 2025-01-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Pareigos: Stenogramų skyriaus Skyriaus vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientų intervalas – nuo 1,61 iki 1,81.

Mūsų siūlomos papildomos naudos:
https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40220&p_k=1

Atrinktą pretendentą priėmus į pareigas bus nustatomas trijų mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti, ar darbuotojas tinka sulygtam darbui, taip pat ar sulygtas darbas tinka darbuotojui.

Daugiau informacijos: Laura Gervė, el. p. laura.gerve@lrs.lt, tel.: 8 5 239 6007
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio

2024 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 460-ĮVK(P)-7

DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO

STENOGRAMŲ SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Dokumentų departamento (toliau – Departamentas) Stenogramų skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas yra struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis, studijų kryptis – lietuvių filologija) ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. turėti trejų metų darbo patirtį stenogramų, kitų dokumentų ar tekstų rengimo ir (ar) redagavimo srityje;

3.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, dokumentų valdymą, valstybinės kalbos vartojimo reikalavimus, asmens duomenų apsaugą;

3.4. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;

3.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;

3.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus, stenogramų rengimą ir tvarkymą, būti susipažinęs su įvairių sričių terminija;

3.7. gebėti rengti dokumentų projektus;

3.8. mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.9. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, paskirstyti užduotis, koordinuoti ir kontroliuoti jų atlikimą;

3.10. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;

3.11. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

4.1. organizuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbą, teisės aktų nustatyta tvarka užtikrindamas tinkamą Skyriaus nuostatuose nustatytų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, darbo organizavimą ir drausmę, darbo ir poilsio laiko apskaitą, darbų saugos reikalavimų Skyriuje vykdymą, dokumentų valdymą, Skyriaus dokumentų parengimą, atsakymą į gautus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus; priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus, teisės aktų nustatyta tvarka vertina Skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) tarnybinę veiklą, skatina darbuotojų iniciatyvą ir atsakomybę už jiems pavestų darbų atlikimą, įvertina jų teikiamus pasiūlymus ir pastabas, teikia pasiūlymus Departamento direktoriui dėl Skyriaus darbuotojų priėmimo, perkėlimo, karjeros planavimo, skatinimo bei drausminimo, komandiruočių, kvalifikacijos tobulinimo ir mokymo, darbo sąlygų ir kitais Skyriaus veiklos klausimais;

4.2. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, Seimo kanceliarijos metines veiklos ataskaitas;

4.3. rengia Skyriaus nuostatų, darbuotojų pareigybių aprašymų projektus;

4.4. užtikrina su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių Seimo kanceliarijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų stebėseną, inicijuoja šių teisės aktų projektų rengimą ir (ar) keitimą, rengia ar dalyvauja rengiant šiuos projektus;

4.5. užtikrina arba inicijuoja su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių duomenų ir (ar) informacijos tvarkymą (įskaitant jų nuolatinį atnaujinimą) informacinėse sistemose ir (ar) registruose; nustatyta tvarka užtikrina Skyriui priskirtose rubrikose Lietuvos Respublikos Seimo interneto svetainėje ir Seimo kanceliarijos intranete, socialinių tinklų Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos paskyrose skelbiamos informacijos rengimą ir (ar) tvarkymą;

4.6. pagal Skyriaus kompetenciją užtikrina funkcijų, susijusių su viešaisiais pirkimais, atlikimą, sutarčių su kitomis įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis projektų rengimą ir šių sutarčių vykdymo kontrolę;

4.7. pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kancleriui, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, kitiems asmenims;

4.8. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;

4.9. teisės aktų nustatyta tvarka vizuoja ir (ar) pasirašo dokumentus;

4.10. užtikrina Skyriaus dokumentų tvarkymą, bylų, Skyriui pavestų sudaryti pagal Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentacijos planus, sudarymą ir jų parengimą archyviniam saugojimui ar naikinimui;

4.11. atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.

_______________________


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 239 6060
El. paštas: priim@lrs.lt
Adresas: Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.